Dat is idd even wennen daarquote:
is een algemeen geaccepteerde en toegepaste straf, jij bent er mee onbekend?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we zo'n raar rechtssysteem in Nederland?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is een algemeen geaccepteerde en toegepaste straf, jij bent er mee onbekend?
Mwah, ik heb meestal de avond wel vrij als ik naar de UK ga, soms wat later dan normaal, maar ik ga wel altijd even uit eten en wat drinken nog.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, is er hier iemand die (veel!) vrije tijd verwacht als je met je werk een paar dagen weggaat?
Ik dacht dat NL-ers konden klagen, maar mijn nieuwe collega spant echt de kroon!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is een algemeen geaccepteerde en toegepaste straf, jij bent er mee onbekend?
Heeequote:
Ja, dat gaan wij ook doen, maar dat is niet verplicht. En het is denk anders wanneer je met een hele groep gaat, of niet? Jij gaat gewoon naar UK om te werken, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik heb meestal de avond wel vrij als ik naar de UK ga, soms wat later dan normaal, maar ik ga wel altijd even uit eten en wat drinken nog.
Heb je liever de *prik* straf danquote:
Werkenquote:
Ja, Engelsen korten half PAST five af tot half-five. Dat weet ik ondertussen wel, maar die eerste seconde erna is het toch even schrikken voordat ik denk: oh ja, half PAST five.quote:
Ik snap niet helemaal wat de situatie is, jij gaat een paar dagen weg met je werk, voor de leuk? Of...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat gaan wij ook doen, maar dat is niet verplicht. En het is denk anders wanneer je met een hele groep gaat, of niet? Jij gaat gewoon naar UK om te werken, toch?
Ja, ik ben er dan ook maar 2 dagen. Maar een beetje ontspanning hoort wel bij zo'n tripje toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat gaan wij ook doen, maar dat is niet verplicht. En het is denk anders wanneer je met een hele groep gaat, of niet? Jij gaat gewoon naar UK om te werken, toch?
Wij gaan 3 dagen naar Kopenhagen. Vertrekken woensdagochtend half 10 en komen vrijdagavond weer terug. Er is een programma, maar dat bevat maar 2 halve dagen vergaderingen, voor de rest is het de stad verkennen, eten met z'n allen en 'curling'. En leuke dingen, met daarin maar 2 uur vrije tijd in totaal. Maar mijn nieuwe collega was eerst al aan het klagen dat het er koud, daarna dat ze haar hakken niet aankan en daarna dat ze vroeg moet opstaan en dat ze daarvoor zo weinig vrije tijd terugkrijgt. Ik denk; Ja, wat wil, je gaat met je werk weg, dan hoef je niet veel vrije tijd te verwachten.......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap niet helemaal wat de situatie is, jij gaat een paar dagen weg met je werk, voor de leuk? Of...
Hebben we ook, maar dan wel met een programma.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ben er dan ook maar 2 dagen. Maar een beetje ontspanning hoort wel bij zo'n tripje toch?
Dan moeten ze niet jankenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar dan wel met een programma.Dus niet alleen maar meetings, maar ook stad verkennen e.d.
En de baas betaald neem ik aan. Die collega moet niet zo zeuren. Klinkt mij als een teambuilding iets in de oren, dan kun je moeilijk 6 uur vrije tijd per dag inbouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij gaan 3 dagen naar Kopenhagen. Vertrekken woensdagochtend half 10 en komen vrijdagavond weer terug. Er is een programma, maar dat bevat maar 2 halve dagen vergaderingen, voor de rest is het de stad verkennen, eten met z'n allen en 'curling'. En leuke dingen, met daarin maar 2 uur vrije tijd in totaal. Maar mijn nieuwe collega was eerst al aan het klagen dat het er koud, daarna dat ze haar hakken niet aankan en daarna dat ze vroeg moet opstaan en dat ze daarvoor zo weinig vrije tijd terugkrijgt. Ik denk; Ja, wat wil, je gaat met je werk weg, dan hoef je niet veel vrije tijd te verwachten.......
inderdaad, gratis stedentrip, ik zeg casual kleding inpakken en genietenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort mensen snappen het niet. het belangrijkste is " 3 dagen niet werken".
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij gaan 3 dagen naar Kopenhagen. Vertrekken woensdagochtend half 10 en komen vrijdagavond weer terug. Er is een programma, maar dat bevat maar 2 halve dagen vergaderingen, voor de rest is het de stad verkennen, eten met z'n allen en 'curling'. En leuke dingen, met daarin maar 2 uur vrije tijd in totaal. Maar mijn nieuwe collega was eerst al aan het klagen dat het er koud, daarna dat ze haar hakken niet aankan en daarna dat ze vroeg moet opstaan en dat ze daarvoor zo weinig vrije tijd terugkrijgt. Ik denk; Ja, wat wil, je gaat met je werk weg, dan hoef je niet veel vrije tijd te verwachten.......
quote:
Maar niet je hakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inderdaad, gratis stedentrip, ik zeg casual kleding inpakken en genieten
Ja, dat soort types ken ik. Die werken echt als hobby, 24 uur, lekker flexibel etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Die zien alleen dat ze veel meer uren 'werken' dan normaal.
Ach, alles heeft zijn na- en voordelen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik heb daarentegen ook een hekel aan collega's/managers die denken dat omdat je anders toch maar in je hotelkamer zit, je ook wel 10+ uur per dag kan werken.
Ze moeten gewoon wat aan hun verwachtingsmanagement doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, alles heeft zijn na- en voordelen...
Almelo rules! Doe ze daar de groeten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
Zo, op naar Almelooooooooo. En dan naar huis
Grapjasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Almelo rules! Doe ze daar de groeten!
Ik krijg er ook haast een stijfje van (van dat weer).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik was net even buiten, het voelt gewoon als bikini-weer!
Om dit soort info vind ik mobiel internet toch wel vaak een kutuitvinding.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
Zit een meid in de trein met slippers aan. Ze heeft teennagels van minstens een halve cm
Eindelijk iemand die Almelo op waarde weet te schattenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef Kluts het volgende:
Almelo is serieus een van de meest verschrikkelijke steden waar ik ooit geweest ben.
En ik weet waar ik over praat, want ik heb in Deventer gewoond.
ik moest 't even kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om dit soort info vind ik mobiel internet toch wel vaak een kutuitvinding.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik krijg er ook haast een stijfje van (van dat weer).
Niet zo zeuren, ik kom uit Boven-leeuwen, dat is pas erg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef Kluts het volgende:
Almelo is serieus een van de meest verschrikkelijke steden waar ik ooit geweest ben.
En ik weet waar ik over praat, want ik heb in Deventer gewoond.
Sommige dingen hoef je niet met ons te delen, echt niet.quote:
Hebben ze wel leuke boerderijtjes met plek voor biggelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ik kom uit Boven-leeuwen, dat is pas erg.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben ze wel leuke boerderijtjes met plek voor biggel
Ik ken wel Beneden Leeuwen, praten ze in Boven Leeuwen ook zo belachelijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ik kom uit Boven-leeuwen, dat is pas erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |