abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94469482
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Zoekt er nog iemand een baan als Supportdeskmedewerker? :P.
Schuift het? Ben misschien (serieus) geïnteresseerd.
pi_94469508
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef Ripley het volgende:
Ach, laat die mensen blij zijn met hun kind. Alleen de term wondertje vind ik een beetje jeukerig.

Ik vind zelf kinderenleuk, alleen niet voor mezelf. Om het kledders te noemen vind ik een beetje kinderachtig.
Is gewoon een Singles-meme, niks zwaarwegends aan.
pi_94469538
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het kan idd aardiger, maar zoals uit het gesprek wat babs postte al blijkt, is de collega in kwestie ervan op de hoogte dat hij 0.0 affiniteit met het onderwerp kinderen heeft en hij kiest er toch voor om dan tegen hem dat hele verhaal af te steken.

Toch? :)
Stimmt. Hij weet waarom en hoe ik een probleem heb met het fenomeen kinderen. Hij begint zelfs het gesprek met 'ik weet niet zeker of ik dit wel aan jou moet vertellen'.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:43:26 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94469542
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

geen idee, dat staat er niet bij.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_94469585
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Vind je? Er zijn vriendelijker manieren om een gesprek een andere richting in te sturen. Bovendien kan nu eenmaal niet iedereen altijd alleen maar over dingen praten die jou interesseren.
Dat laatste klopt, maar als je met z'n tweeen buiten wandelt, en je weet dat een onderwerp die andere helemaal niks boeit, dan kun je beter een ander onderwerp kiezen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:44:45 #256
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_94469595
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het kan idd aardiger, maar zoals uit het gesprek wat babs postte al blijkt, is de collega in kwestie ervan op de hoogte dat hij 0.0 affiniteit met het onderwerp kinderen heeft en hij kiest er toch voor om dan tegen hem dat hele verhaal af te steken.

Toch? :)
Hij gaf ook aan dat ie verrast was door de eerste positieve reactie, vind het niet gek als ie dat misschien anders interpreteerde. Daarnaast ben je wel eens vol van iets wat de ander niet direct interesseert, ik kan dan soms wel genieten van het enthousiasme van mensen. Die 3 minuten van mijn leven zijn heus niet zo kostbaar dat ik als een lompe boer daaroverheen moet stappen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_94469598
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Stimmt. Hij weet waarom en hoe ik een probleem heb met het fenomeen kinderen. Hij begint zelfs het gesprek met 'ik weet niet zeker of ik dit wel aan jou moet vertellen'.
Ja, ik ga toch ook geen verhaal afsteken over voetbal tegen iemand die juist van wielrennen houdt?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:45:04 #258
141482 Q.
JurassiQ
pi_94469609
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:

[..]

Vind je? Er zijn vriendelijker manieren om een gesprek een andere richting in te sturen. Bovendien kan nu eenmaal niet iedereen altijd alleen maar over dingen praten die jou interesseren.
Dat zou wel moeten!
En vriendelijk werkt niet bij dat soort mensen. :{w
For great justice!
pi_94469638
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hij gaf ook aan dat ie verrast was door de eerste positieve reactie, vind het niet gek als ie dat misschien anders interpreteerde. Daarnaast ben je wel eens vol van iets wat de ander niet direct interesseert, ik kan dan soms wel genieten van het enthousiasme van mensen. Die 3 minuten van mijn leven zijn heus niet zo kostbaar dat ik als een lompe boer daaroverheen moet stappen.
Nee, dit is gewoon een gare autist die nuances niet door heeft. Lomp doen is de enige manier om op hem door te dringen.
pi_94469640
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat heb je eraan om iets te bespreken met elkaar wat niet allebei iets boeit? Dan kun je het beter over iets anders hebben.
pi_94469909
Het probleem is dat we de enige twee Nederlanders hier zijn, dus je bent een klein beetje op elkaar aangewezen voor steun enzo (sterker nog, ik ben er ook voor om hem (werkmatig) te ondersteunen. Dus ja, als hij enthousiast is over iets, komt hij vrij automatisch bij mij terecht. Helaas in dit geval met het verkeerde onderwerp. En ik heb in het verleden meerdere dingen sociaal en genuanceerd bij hem door te krijgen, maar het dringt dan niet door bij hem. Zelfs na 8x gezegd te hebben dat ik zo'n zin had om de hele avond met mijn vriendin te videochatten vanwege het half jaar bij elkaar zijn en dat ik daar vroeg me wilde beginnen, zorgde er nog voor dat het eten langer en langer duurde.
pi_94470166
Overigens: Vrouwen ^O^
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:10:38 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94470498
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Vooral diegene die QotSA kaarten voor je regelen O+.
Get woke, go broke!
pi_94470747
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:59 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik weet 't, ik weet 't.
Tap tap tap
pi_94470766
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat zijn zeker toppers!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:21:01 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94470883
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, dat zijn zeker toppers!
In meerdere opzichten, maar goed :P.
Get woke, go broke!
pi_94470933
Ik vind wel dat zó overdreven kinderen afzeiken ook wel erg is hoor...
Dat t je geen moer interesseert is prima, daar zullen de meeste mensen ws niet over vallen, maar ik heb zelden iemand zó horen ijlen over kinderen als Jou af en toe.
Ik heb trouwens een afwijzing binnen (werk, niet relatie) dus das minder, gelukkig heb ik nog werk :+
pi_94471019
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat t je geen moer interesseert is prima, daar zullen de meeste mensen ws niet over vallen, maar ik heb zelden iemand zó horen ijlen over kinderen als Jou af en toe.
Ik heb trouwens een afwijzing binnen (werk, niet relatie) dus das minder, gelukkig heb ik nog werk :+
Als iemand gewoon niet van kinderen houdt, is dat zijn goed recht, net als dat het een goed recht is van ouders om hun kind te gek te vinden. Maar dan hoef je elkáár daar niet mee lastig te vallen.
pi_94471060
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Whut. Why?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:25:37 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94471064
Ach, ik ben natuurlijk ook niet zo gek om op mijn werk zo tegen ouders tekeer te gaan, dat is gewoon not-done op de werkvloer. Maar ik toon gewoon geen interesse :P.
Get woke, go broke!
pi_94471149
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als iemand gewoon niet van kinderen houdt, is dat zijn goed recht, net als dat het een goed recht is van ouders om hun kind te gek te vinden. Maar dan hoef je elkáár daar niet mee lastig te vallen.
dat zei ik ook niet, ik vind alleen dat zó ontzettend zeiken over kinderen ook overdreven is, net zo goed als t andere uiterste. Irritant en n beetje zielig.

Voorstukje van help mijn man is klusser belooft niet veel goeds. :X
pi_94471194
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

dat zei ik ook niet, ik vind alleen dat zó ontzettend zeiken over kinderen ook overdreven is, net zo goed als t andere uiterste. Irritant en n beetje zielig.

Voorstukje van help mijn man is klusser belooft niet veel goeds. :X
Hoezo, zo ontzettend zeiken? Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd.
pi_94471261
Iemand die die reclame van relatieplanet ook zo debiel vindt trouwens?
'Voor n echte relatie'
Onzin.
pi_94471280
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Er zijn twee uitersten, compleet tegen kinderen krijgen zijn, compleet voor kinderen krijgen zijn. (overigens heb ik geen hekel aan kinderen an sich!!!). Als je compleet voor kinderen krijgen bent, krijg je overal breeduit ruimte en is het geen probleem als je er overal en altijd over praat. Als je daarentegen compleet tegen kinderen krijgen bent, moet je je maar gewoon stil houden.

Krom? Ja, dat dacht ik ook al!
pi_94471305
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
'Voor n echte relatie'
Onzin.
Een echte :o Jeetje. Krijg je er een certificaat bij?
Tap tap tap
pi_94471335
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik ben natuurlijk ook niet zo gek om op mijn werk zo tegen ouders tekeer te gaan, dat is gewoon not-done op de werkvloer. Maar ik toon gewoon geen interesse :P.
Ik pas ook wel op bij wie ik tegengas geef :)
pi_94471344
russische hoeren? das ook niet netjes. noem het gewoon sletlana's :P
pi_94471364
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hoezo, zo ontzettend zeiken? Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd.
dan lees jij: een kind maakt mijn leven een stukje moeilijker en het wordt nooit gelukkig vast anders dan ik. :)

Maar t feit dat ik tot 3x toe een ander onderwerp aandrang doet je niet zoveel?
:+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:33:15 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94471368
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef Byte_Me het volgende:
russische hoeren? das ook niet netjes. noem het gewoon sletlana's :P
Nee, we doen niet aan uitgekauwde gejatte clichees hier B-).
Get woke, go broke!
pi_94471370
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Er zijn twee uitersten, compleet tegen kinderen krijgen zijn, compleet voor kinderen krijgen zijn. (overigens heb ik geen hekel aan kinderen an sich!!!). Als je compleet voor kinderen krijgen bent, krijg je overal breeduit ruimte en is het geen probleem als je er overal en altijd over praat. Als je daarentegen compleet tegen kinderen krijgen bent, moet je je maar gewoon stil houden.

Probleem is dat de niet-ouders op een gegeven moment wel uitgeluld zijn over kinderen en het over andere dingen wil hebben. Weet ik veel waarover, het weer, iPads, Japan, de bonusaanbiedingen, vakanties, van alles.
Maar dat kunnen ouders gewoon niet :{
Tap tap tap
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:34:35 #281
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_94471413
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Niet vergeten je 'E-mail to Berlin'-meisje te feliciteren hè :+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_94471416
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
'Voor n echte relatie'
Onzin.
Ik heb eigenlijk helemaal niets met geen van de dating site reclames, alleen is de ene erger dan de ander :P
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:34:58 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94471431
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Niet vergeten je 'E-mail to Berlin'-meisje te feliciteren hè :+
Wrom? Is ze jarig? :P.
Get woke, go broke!
pi_94471449
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Er zijn twee uitersten, compleet tegen kinderen krijgen zijn, compleet voor kinderen krijgen zijn. (overigens heb ik geen hekel aan kinderen an sich!!!). Als je compleet voor kinderen krijgen bent, krijg je overal breeduit ruimte en is het geen probleem als je er overal ien altijd over praat. Als je daarentegen compleet tegen kinderen krijgen bent, moet je je maar gewoon stil houden.

o excuus, zo leek t wel.

En nee, het wordt door de meeste mensen helemaal niet geaccepteerd als ouders alleen maar over hun kroost praten. Dat is iig niet mijn ervaring, hoor daar alleen maar negatieve geluiden over.
pi_94471558
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:19 schreef rival het volgende:

[..]

als in het onderwep staat, mijn wondertje is geboren, of iets in die strekking.... dan mag je die best ongelezen verwijderen. geen baas die je erop aanspreekt :+
En toch is de mijne een wonder :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_94471581
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef STING het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk helemaal niets met geen van de dating site reclames, alleen is de ene erger dan de ander :P
ik vind dat 'voor een èchte relatie' zo stom. Dan heb ik die dus geen een gehad. :{

Ik ken maar 1 moeder die over niets anders praat dan haar kind. En die heeft geen leven. De rest wel gewoon verder.
pi_94471610
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:35 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

o excuus, zo leek t wel.

En nee, het wordt door de meeste mensen helemaal niet geaccepteerd als ouders alleen maar over hun kroost praten. Dat is iig niet mijn ervaring, hoor daar alleen maar negatieve geluiden over.
Als iemand een nieuw kind heeft uitgepoept is iedereen blij voor de ouders en positief.
Probeer dan maar eens te zeggen dat je geen goede hoop voor de toekomst hebt voor dat kind en dat het misschien beter was als hij/zij nooit geboren was.

Probeer het gewoon eens voor de grap :Y)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:39:08 #288
141482 Q.
JurassiQ
pi_94471620
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Probleem is dat de niet-ouders op een gegeven moment wel uitgeluld zijn over kinderen en het over andere dingen wil hebben. Weet ik veel waarover, het weer, iPads, Japan, de bonusaanbiedingen, vakanties, van alles.
Maar dat kunnen ouders gewoon niet :{
Zeker het soort ouders wat in Almere of Leidsche Rijn woont niet. Die hebben geen leven buiten hun koters. ;).
For great justice!
pi_94471629
De kikkers zijn trouwens weer aan t neuken een paar tuinen verderop.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:39:57 #290
141482 Q.
JurassiQ
pi_94471646
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als iemand een nieuw kind heeft uitgepoept is iedereen blij voor de ouders en positief.
Probeer dan maar eens te zeggen dat je geen goede hoop voor de toekomst hebt voor dat kind en dat het misschien beter was als hij/zij nooit geboren was.

Zodra mensen kinderen hebben gekregen raken ze meteen alle gevoel voor humor kwijt. En heeft André van Duin er weer een stel klanten voor zijn shows bij.
For great justice!
pi_94471654
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

ik vind dat 'voor een èchte relatie' zo stom. Dan heb ik die dus geen een gehad. :{
Ach, het is gewoon een reclame slogan, net zoals FEBO, de echte; waarmee gesuggereerd wordt dat het authentiek is. Andere snackbars zijn daarmee niet nep :7
pi_94471662
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
De kikkers zijn trouwens weer aan t neuken een paar tuinen verderop.
Ik hoop dat de kantooreekhoorn ook snel een vriend/vriendin opduikelt. :D
pi_94471684
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

triest.
pi_94471697
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

dan lees jij: een kind maakt mijn leven een stukje moeilijker en het wordt nooit gelukkig vast anders dan ik. :)

Maar t feit dat ik tot 3x toe een ander onderwerp aandrang doet je niet zoveel?
:+
Nee, ik kan me soms gewoon ergeren aan mensen die dingen niet in een context kunnen plaatsen, of een nuance kunnen zien.
pi_94471717
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef STING het volgende:

[..]

Ach, het is gewoon een reclame slogan, net zoals FEBO, de echte; waarmee gesuggereerd wordt dat het authentiek is. Andere snackbars zijn daarmee niet nep :7
dat slaat ook nergens op.
pi_94471721
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, ik kan me soms gewoon ergeren aan mensen die dingen niet in een context kunnen plaatsen, of een nuance kunnen zien.
Idd, of ervoor kiezen om gewoon zwart-wit te kijken, omdat dat nou eenmaal makkelijker is.
pi_94471743
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:

[..]

grappig, want zoiets dacht ik dus ook :)
pi_94471750
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef STING het volgende:

[..]

Idd, of ervoor kiezen om gewoon zwart-wit te kijken, omdat dat nou eenmaal makkelijker is.
Of gewoon zeiken om het zeiken.
pi_94471775
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:42 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

grappig, want zoiets dacht ik dus ook :)
Wat is je punt nu eigenlijk?
pi_94471796
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

triest.
Waarom.is dat triest???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: