Schuift het? Ben misschien (serieus) geďnteresseerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Zoekt er nog iemand een baan als Supportdeskmedewerker?.
Is gewoon een Singles-meme, niks zwaarwegends aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef Ripley het volgende:
Ach, laat die mensen blij zijn met hun kind. Alleen de term wondertje vind ik een beetje jeukerig.
Ik vind zelf kinderenleuk, alleen niet voor mezelf. Om het kledders te noemen vind ik een beetje kinderachtig.
Stimmt. Hij weet waarom en hoe ik een probleem heb met het fenomeen kinderen. Hij begint zelfs het gesprek met 'ik weet niet zeker of ik dit wel aan jou moet vertellen'.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan idd aardiger, maar zoals uit het gesprek wat babs postte al blijkt, is de collega in kwestie ervan op de hoogte dat hij 0.0 affiniteit met het onderwerp kinderen heeft en hij kiest er toch voor om dan tegen hem dat hele verhaal af te steken.
Toch?
geen idee, dat staat er niet bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schuift het? Ben misschien (serieus) geďnteresseerd.
Dat laatste klopt, maar als je met z'n tweeen buiten wandelt, en je weet dat een onderwerp die andere helemaal niks boeit, dan kun je beter een ander onderwerp kiezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je? Er zijn vriendelijker manieren om een gesprek een andere richting in te sturen. Bovendien kan nu eenmaal niet iedereen altijd alleen maar over dingen praten die jou interesseren.
Hij gaf ook aan dat ie verrast was door de eerste positieve reactie, vind het niet gek als ie dat misschien anders interpreteerde. Daarnaast ben je wel eens vol van iets wat de ander niet direct interesseert, ik kan dan soms wel genieten van het enthousiasme van mensen. Die 3 minuten van mijn leven zijn heus niet zo kostbaar dat ik als een lompe boer daaroverheen moet stappen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan idd aardiger, maar zoals uit het gesprek wat babs postte al blijkt, is de collega in kwestie ervan op de hoogte dat hij 0.0 affiniteit met het onderwerp kinderen heeft en hij kiest er toch voor om dan tegen hem dat hele verhaal af te steken.
Toch?
Ja, ik ga toch ook geen verhaal afsteken over voetbal tegen iemand die juist van wielrennen houdt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stimmt. Hij weet waarom en hoe ik een probleem heb met het fenomeen kinderen. Hij begint zelfs het gesprek met 'ik weet niet zeker of ik dit wel aan jou moet vertellen'.
Dat zou wel moeten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je? Er zijn vriendelijker manieren om een gesprek een andere richting in te sturen. Bovendien kan nu eenmaal niet iedereen altijd alleen maar over dingen praten die jou interesseren.
Nee, dit is gewoon een gare autist die nuances niet door heeft. Lomp doen is de enige manier om op hem door te dringen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan dat ie verrast was door de eerste positieve reactie, vind het niet gek als ie dat misschien anders interpreteerde. Daarnaast ben je wel eens vol van iets wat de ander niet direct interesseert, ik kan dan soms wel genieten van het enthousiasme van mensen. Die 3 minuten van mijn leven zijn heus niet zo kostbaar dat ik als een lompe boer daaroverheen moet stappen.
Wat heb je eraan om iets te bespreken met elkaar wat niet allebei iets boeit? Dan kun je het beter over iets anders hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan dat ie verrast was door de eerste positieve reactie, vind het niet gek als ie dat misschien anders interpreteerde. Daarnaast ben je wel eens vol van iets wat de ander niet direct interesseert, ik kan dan soms wel genieten van het enthousiasme van mensen. Die 3 minuten van mijn leven zijn heus niet zo kostbaar dat ik als een lompe boer daaroverheen moet stappen.
Vooral diegene die QotSA kaarten voor je regelenquote:
Ja, dat zijn zeker toppers!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral diegene die QotSA kaarten voor je regelen.
In meerdere opzichten, maar goedquote:
Als iemand gewoon niet van kinderen houdt, is dat zijn goed recht, net als dat het een goed recht is van ouders om hun kind te gek te vinden. Maar dan hoef je elkáár daar niet mee lastig te vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind wel dat zó overdreven kinderen afzeiken ook wel erg is hoor...
Dat t je geen moer interesseert is prima, daar zullen de meeste mensen ws niet over vallen, maar ik heb zelden iemand zó horen ijlen over kinderen als Jou af en toe.
Ik heb trouwens een afwijzing binnen (werk, niet relatie) dus das minder, gelukkig heb ik nog werk
Whut. Why?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schuift het? Ben misschien (serieus) geďnteresseerd.
dat zei ik ook niet, ik vind alleen dat zó ontzettend zeiken over kinderen ook overdreven is, net zo goed als t andere uiterste. Irritant en n beetje zielig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als iemand gewoon niet van kinderen houdt, is dat zijn goed recht, net als dat het een goed recht is van ouders om hun kind te gek te vinden. Maar dan hoef je elkáár daar niet mee lastig te vallen.
Hoezo, zo ontzettend zeiken? Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet, ik vind alleen dat zó ontzettend zeiken over kinderen ook overdreven is, net zo goed als t andere uiterste. Irritant en n beetje zielig.
Voorstukje van help mijn man is klusser belooft niet veel goeds.
Er zijn twee uitersten, compleet tegen kinderen krijgen zijn, compleet voor kinderen krijgen zijn. (overigens heb ik geen hekel aan kinderen an sich!!!). Als je compleet voor kinderen krijgen bent, krijg je overal breeduit ruimte en is het geen probleem als je er overal en altijd over praat. Als je daarentegen compleet tegen kinderen krijgen bent, moet je je maar gewoon stil houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind wel dat zó overdreven kinderen afzeiken ook wel erg is hoor...
Dat t je geen moer interesseert is prima, daar zullen de meeste mensen ws niet over vallen, maar ik heb zelden iemand zó horen ijlen over kinderen als Jou af en toe.
Ik heb trouwens een afwijzing binnen (werk, niet relatie) dus das minder, gelukkig heb ik nog werk
Een echtequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Iemand die die reclame van relatieplanet ook zo debiel vindt trouwens?
'Voor n echte relatie'
Onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |