Ik denk vooral aan rassenrellen helaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
Dat zou tijdens de koude oorlog nog wel paniek veroorzaakt hebben, zo'n krantenkop, maar nu denken we aan lekker eten en drinken en olie als we het over onze beste corrupte vrienden uit Moskou en omstreken hebben.
Nou toe maar, maak maar eens wat lekkers.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:28 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een Sovjet kookboek, als je wil kan ik wel wat lekkers maken.
Veel vis en wilde paddo's
Is goed volgende week meeting in het Amsterdams bos dan verzamelen we een lekker maaltjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou toe maar, maak maar eens wat lekkers.
Nee, nooit meer en ook geen Senseo meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, ik wilde je nog altijd even zeggen dat wij zo blij zijn met ons espressomachientje! Je hebt ons toen echt goed geholpen. Je wilt toch nooit meer filterkoffie hè?
Is goed. 14 uur? Bij dat bankje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is goed volgende week meeting in het Amsterdams bos dan verzamelen we een lekker maaltje
We hebben alleen wel ons aanvankelijk bonen-snobisme bijgesteld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, nooit meer en ook geen Senseo meer.
Er gaat niks boven een lekker vers gemalen koffie./espresso.
Ik doe het ook gewoon met DE en heel soms ga ik vreemd met een wat exotischer boontje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
We hebben alleen wel ons aanvankelijk bonen-snobisme bijgesteld.
De hema voldoet nu en na etentjes ed. serveren we dan een wat pittiger boontje.
Oh en DE is Douwe Egbers en niet onze DE.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
Ik doe het ook gewoon met DE en heel soms ga ik vreemd met een wat exotischer boontje.
1400 uur ben je gek? 05.00 verzamelen dan gaan we wat wild jagen, 08.00 vissen en de groente en paddestoelen zoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is goed. 14 uur? Bij dat bankje.
Ok. Maar waar vinden we in dit jaargetij nog een wak om in te duiken? Om het jachtzweet van ons af te spoelen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
1400 uur ben je gek? 05.00 verzamelen dan gaan we wat wild jagen, 08.00 vissen en de groente en paddestoelen zoeken.
Vanaf 11.00 alles schoon maken en een vuurtje maken.
14.00 lunch
Zo komen de praatjes in de wereld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh en DE is Douwe Egbers en niet onze DE.
In die iemand of in die camper?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef Karzai het volgende:
Ik ken iemand met een camper daar zit alles in.
Meisje meisje maak je maar geen zorgen, zo gaat de Sovjet keukenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In die iemand of in die camper?
Check!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:43 schreef Karzai het volgende:
Ok ik heb al jullie ip adressen nagetrokken, 05.00 uur
Slaap hard!quote:
Tofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:34 schreef Isabeau het volgende:
En ik kwam glunderend de woonkamer in, het ziet er (vind ik dan he) echt leuk uit
Grote verbouwing in huize Isaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef kaasplankje het volgende:
Mogguh
[..]
Heeft Isa nieuw haar ofwa? Ik heb 't gemist geloof ik.
Ik begin weer een beetje in de juiste mood te komen jaquote:
Das fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begin weer een beetje in de juiste mood te komen jaUberhaupt gewoon weer in een betere mood
wat ik vorige week al zei: zo'n gesprek met een coach werkt uitstekend om de focus weer te leggen waar-ie thuis hoort!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Achja ik ben tenminste wel weer tevreden met hoe ik eruit zie
Goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga binnenkort een pak kopen denk ik
Ik vermoed dat ik dat toch nodig ga hebben bij sollicitaties. Zeker op de functies die ik wil
En er komen wat bruiloften aan waar het ook geen kwaad kan
Het heeft niks met jou te maken. Als ze een probleem hebben moeten ze het maar uitspreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ok kille sfeer hier... Is al een tijdje zo met boekhoudcollega. Ga zo toch vragen of er niet iets is want voel dat er iets verkeerd is en voel ook dat t (deels) met mij te maken heeft. /onzeker
Dan moet er wel een effen overhemd bij jaquote:
Ik wil eigenlijk een donkerblauw pakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:46 schreef Den_Haag het volgende:
P, eerst kijken wat je mooi vindt en goed staat. Daarna pas naar de prijs kijken. Zeg niet dat je veel geld uit moet geven maar ik zie te veel pakken die op prijs gekocht zijn ipv op pasvorm en stijl. (terwijl een goedkoop pak soms een persoon ook beter zit dan een duur pak).
Innemen is makkelijker dan uitnemen. Krijtstreep of effen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een donkerblauw pakDat vind ik zelf het mooiste
En ik loop mijn favo-kledingzaak binnen
IEtsiepietsie duurder, maar zit wel gewoon lekker en is goed! Jammer alleen dat het een tijdeljke oplossing is
(hoop ik
) Als er straks weer zoveel kilo vanaf is, zal-ie wel weer te groot worden
Nooit geweten dat er zoveel bij kwam kijken....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Innemen is makkelijker dan uitnemen. Krijtstreep of effen?
Welke riem en schoenen?
2 knoop of 3? omslag in de broek of recht? Italiaans snit of Brits?
Overhemd streep of effen? Zou boorden overhemd andere kleur/patroon nemen en zeker met manchetknopen.
Vaak wel. Maar soms kan 3 knoop echter bij een pak en de drager passenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef borisz het volgende:
Ik vind twee knoops veel mooier dan drie knoops.
Ik heb nooit geweten dat een pak kopen zo moeilijk isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Welke riem en schoenen?
Overhemd streep of effen? Zou boorden overhemd andere kleur/patroon nemen en zeker met manchetknopen.
het is helemaal niet moeilijk. het is leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat een pak kopen zo moeilijk is
Oke...ik geloof jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het is helemaal niet moeilijk. het is leuk
Vooral een maatpak laten maken
Holy shitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Welke riem en schoenen?
Oh oh Den-Haag ? dat vind ik zo lelijk : de onderste knoop open van een jasje en dan een puntje stropdas - overhemd - riem . Slordig eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vaak wel. Maar soms kan 3 knoop echter bij een pak en de drager passen
[ afbeelding ]
't Is ook niet lastigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat een pak kopen zo moeilijk is
Ik had vroeger altijd zo'n klassiek pak met een jasje dat ook over elkaar slootquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh oh Den-Haag ? dat vind ik zo lelijk : de onderste knoop open van een jasje en dan een puntje stropdas - overhemd - riem . Slordig eigenlijk.
Hoe is dat op te lossen?
Kijk voor de schoenen eens naar Strellson. Iets speelser.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Holy shitEffen pak. Daarnaast een paar klassiek aandoende Ecco's (zwart voor het gemak). Effen overhemd en de boorden gaan echt niet in een andere kleur. Ik vind dat zo goedkoop en verkoper-achtig aandoen
![]()
Verder zie ik het in de winkel wel
Met je cam? Ga je fotograferen op die bruiloften?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is ook niet lastigGewoon de winkel inlopen en iets uitzoeken
Belangrijke eis: ik moet er goed en vrij in kunnen bewegen met mijn cam
Bij 3 knoops is onderste eigenlijk altijd open.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh oh Den-Haag ? dat vind ik zo lelijk : de onderste knoop open van een jasje en dan een puntje stropdas - overhemd - riem . Slordig eigenlijk.
Hoe is dat op te lossen?
Wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kijk voor de schoenen eens naar Strellson. Iets speelser.
De boorden hoeven niet te vloeken met het overhemd, het gaat om een beetje contrast en spelen (je vindt bijna geen effen meer tegenwoordig). En dan een mooie aansluitende stropdas erbij. Wel altijd met dubbele windsor knopen.
Yup! Heb een bruiloftsfeest en een complete bruiloft op het programma staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met je cam? Ga je fotograferen op die bruiloften?
Spannendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup! Heb een bruiloftsfeest en een complete bruiloft op het programma staan.
I didn't do itquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup! Heb een bruiloftsfeest en een complete bruiloft op het programma staan.
wax on, wax off.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef AnneX het volgende:
Dat geloof je toch niet ... ! alhoewel geloof...
De aardige klusvloerenman ligt op zijn knieën de vloer te reinigen - dweilen etc. en heeft ondertussen een diskussie met men.X over het geloof - religie - Jezus 'leven vóor hij tien jaar oud was - hindoeïsme is een wetenschap - doet de dweil eerst in de ene emmer om het vuil uit te spoelen en dan in de tweede emmer om het schoonmaakmiddel op te doen en praat lekker verder .
Filosoferen en dweilen !!
Zit het in de naam?
oops, bedoelde effen is er wel maar meeste hebben wel iets met de boorden. Soms ook gewoon alleen aan de binnenkanten van het boord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat?Geen effen meer
Nou, mensen.....daar gaat jullie kledingadvies
En stropdassen
Alleen die dubbele windsor ben ik niet zo'n held in
Fotograafje nodig?quote:
Hoeveel budget heb jequote:
Da's me te weinig om helemaal naar het oosten te rijdenquote:
We PMen wel joh. Ik weet het ook nog niet. En hoe of wat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's me te weinig om helemaal naar het oosten te rijdenmaar als je nog iemand zoekt en je bent in mij geinteresseerd...pm dan maar
Maar wil jij een hip pak?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
En qua pak: ik geloof dat ik eens zonder enige vorm van vooroordelen een kledingzaak moet instappen en me iets moet laten aanmeten door een adviseur of zoKom ik er vast heel hip weer uit
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We PMen wel joh. Ik weet het ook nog niet. En hoe of wat.
Ik wil een pak waarin ik er tof uitziequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond eten we iets uit het Fokke & Sukke studentenkookboek
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef AnneX het volgende:
De aardige klusvloerenman ligt op zijn knieën de vloer te reinigen - dweilen etc. en heeft ondertussen een diskussie met men.X over het geloof - religie - Jezus 'leven vóor hij tien jaar oud was - hindoeïsme is een wetenschap - doet de dweil eerst in de ene emmer om het vuil uit te spoelen en dan in de tweede emmer om het schoonmaakmiddel op te doen en praat lekker verder .
Zit het in de naam?
Van deze post zit ik echt zo:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef AnneX het volgende:
Zit het in de naam?
Idd gaaf!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef AnneX het volgende:
Zit het in de naam?
Jaaaa, we hebben nu een logeerkamer mèt bedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:29 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Ja Isa, foto! En hebben jullie nu een logeerkamer?
Maar dan geen P&C of een C&A inlopen maar een echte grote mannenzaak! Ik hou zelf absoluut niet van pakken en al helemaal niet van stropdassen maar ik heb wel wat mooie dingen gezien als ik met golfer zo'n goeie zaak binnenliep en er goed geadviseerd werd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
En qua pak: ik geloof dat ik eens zonder enige vorm van vooroordelen een kledingzaak moet instappen en me iets moet laten aanmeten door een adviseur of zoKom ik er vast heel hip weer uit
Nee, ik voel me nog niet beter. Maar ik heb wel brood gehaald, niet zo'n goed plan. Maar ik moest er even uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, we hebben nu een logeerkamer mèt bed
En voel jij je al wat beter vandaag?
Ik vind overigens sommige mannen echt héél erg sexy en mooi in een pak en bij anderen staat het wanstaltig
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:43 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, ik voel me nog niet beter. Maar ik heb wel brood gehaald, niet zo'n goed plan. Maar ik moest er even uit.
Dames in mantelpakjes kunnen ook erg leuk zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, we hebben nu een logeerkamer mèt bed
En voel jij je al wat beter vandaag?
Ik vind overigens sommige mannen echt héél erg sexy en mooi in een pak en bij anderen staat het wanstaltig
Ik hoor hier allerlei vogels, maar de buizerds vind ik het leukste!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Drukke mussen in de tuinzou het lente zijn
![]()
![]()
hoi allemaal
Afschuwelijkquote:
Wacht maar tot je me ziet in pakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dan geen P&C of een C&A inlopen maar een echte grote mannenzaak! Ik hou zelf absoluut niet van pakken en al helemaal niet van stropdassen maar ik heb wel wat mooie dingen gezien als ik met golfer zo'n goeie zaak binnenliep en er goed geadviseerd werd.
Die miauwen zo mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoor hier allerlei vogels, maar de buizerds vind ik het leukste!
Oh yeahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dames in mantelpakjes kunnen ook erg leuk zijn
Gewoon in een jampot doen met gaas erover, een oude panty ofzo. Elke dag even afspoelen, klaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: iemand ervaring met het kiemen van mungbonen? Moet dat per se in een kiempot? Ik kwam een zak van dat spul tegen bij het opruimen van de voorraadkast.
Ik hoor ze hier alleen in het voorjaar. Ze zullen wel uit het bos verderop komen en het lijkt of ze over territorium vechten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die miauwen zo mooiEr woont een koppel hier verderop in de straat (waar de straat het dorp uit gaat). Die kom ik regelmatig tegen en ze cirkelen ook vaak hier boven de tuinen (heel hoog). Prachtige dieren
Natuurlijk!! Dat is veel handiger dan massa's gaatjes maken in een dekselquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef krakkemieke het volgende:
Gewoon in een jampot doen met gaas erover, een oude panty ofzo. Elke dag even afspoelen, klaar.
Jij en ik zitten op een lijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:21 schreef golfer het volgende:
Enne effen met daarin een klein subtiel patroontje is mooier dan krijtstreep.
Krijtstreep is voor bankiers en jonge onzekere schreeuwerds.
Sowieso een effen overhemd en zeker niet zo'n ordinaire andere kleur kraag/manchetten.
Jammer voor je dat je mijn maat(je) niet hebt, anders had ik er nog wel een stuk of 8 maatpakkenpakken ter overname voor je.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets:
[ afbeelding ]
Al ben ik geen stroppenfan, met deze kleuren kan ik het hebben (valt niet zo op tegen de donkere achtergrond![]()
)
Dat gaan we niet redden iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor je dat je mijn maat(je) niet hebt, anders had ik er nog wel een stuk of 8 maatpakkenpakken ter overname voor je.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat vind ik dus mooi
En dat valt ook nog eens erg weg bij fotograferen
Dat is wel een beetje een saai pak, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets:
[ afbeelding ]
Al ben ik geen stroppenfan, met deze kleuren kan ik het hebben (valt niet zo op tegen de donkere achtergrond![]()
)
Dat vind ik dan weer een beetje... suffig. Niet per se lelijk, maar ik zou het bij mijn Meneer niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets:
[ afbeelding ]
)
Ik wel, maar dan zonder strop. Moet wel een echt goed pak zijn he, goed van snit en zo. Ging hier ff om de kleuren vooralquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje... suffig. Niet per se lelijk, maar ik zou het bij mijn Meneer niet leuk vinden.
DNA FTWquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo wat ingevroren buisjes speeksel bij het lab afleveren
Dudequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een saai pak, toch?![]()
Dan vind ik het weer zonde van het geld eigenlijk, zo nét niet.
Beter één duur pak waarmee je iets uitstraalt, dan zo halfhalf-ik-heb-ook-een-pak-pak.
Vind ik hè?
Ik hou overigens zelf van een beetje strakke pakken. Nozem-pakken á la Deelder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:58 schreef golfer het volgende:
Subtiel ruitje in pak en overhemd kan ook wel, quasi casual.Wie is die jonge god dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Maar Dudequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een saai pak, toch?![]()
Dan vind ik het weer zonde van het geld eigenlijk, zo nét niet.
Beter één duur pak waarmee je iets uitstraalt, dan zo halfhalf-ik-heb-ook-een-pak-pak.
Vind ik hè?
Ik hou overigens zelf van een beetje strakke pakken. Nozem-pakken á la Deelder.
Yup. Net 3 km gelopen in een half uur. Lekker tempo, maar het zweet breekt me nu uit op kantoorquote:
Burn that motherfuckingvet down babyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Net 3 km gelopen in een half uur. Lekker tempo, maar het zweet breekt me nu uit op kantoor
Wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Burn that motherfuckingvet down baby
Lekker buiten hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook gelunchwandeld in het zonnetje zonder jas aan
heerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook gelunchwandeld in het zonnetje zonder jas aan
Sorry P. Het is idd nu buiten het centrum ook betaald parkeren tot middernacht. Zelfs op zondagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
ZoIk heb ff geluk gehad
Vanaf 1 maart zijn dus alle betaald-parkeren-tijden aangepast in Den Haag. Dat wist ik niet en ik heb vorige week mijn auto gewoon ergens neergezet waar ik had moeten betalen. Godzijdank geen boete gekregen
Maareh...wat een vuile afzetters daar in Den HaagDat gaat me dus OF een smak geld kosten om te parkeren OF een smak tijd want dan moet ik de tram danwel de fiets gaan pakken
Dus Apple maakt een iPod en zorgt ervoor dat dat ding alleen met iTunes synct (hun goed recht lijkt me) en vervolgens worden ze aangeklaagd dat niet alles op zo'n apparaat gespeeld en gesynct kan wordenquote:De zaak draait om het feit dat iPods alleen werken met iTunes en niet synchroniseerbaar zijn met andere programmas en bepaalde muziekformaten.
Ja. Wat een absolute bullshit van die haagse politiciquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sorry P. Het is idd nu buiten het centrum ook betaald parkeren tot middernacht. Zelfs op zondag
erg he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker niet erg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef freecell het volgende:
Oeh
Ik moet morgen werken! In dit geval: met een relaxt ventje door het bos rennen.
Goede zaak!
Koken voor 7 mensen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
erg he?maar dan kan ik buiten zitten en koken voor 7 man. Moet alleen nog bedenken wat
rond half 7, en ik weet watquote:
Groot gelijk! Gaat het al beter?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik kon vandaag weer eens naar hoorcollege, en wilde gaan, maar ben wel moe (sliep vannacht laat, moest rolgordijnconstructie fixen, toen werd ik misselijk wakker om 5.30 en moest ik ook overgeven) en moest vanochtend werken en toen keek ik wie t college gaf (docent en geen gastspreker en de docent kan zo geen college geven, saai en vorige keer waren dingen gewoon fout) dus blijf lekker met ere thuis
gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
Vriend van mij even op-en-neer naar centrum Amsterdam (Nieuwezijds Voorburgwal) gereden. Wat is Amsterdam in de lente toch mooi.![]()
Overal barstensvolle terrassen.
O wat leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
Vriend van mij even op-en-neer naar centrum Amsterdam (Nieuwezijds Voorburgwal) gereden. Wat is Amsterdam in de lente toch mooi.![]()
Overal barstensvolle terrassen.
Bijna iedere karakteristieke stad is mooi in de lente, zou ik zelfs durven beweren. 'Mijn' stad in ieder geval ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Maastricht is in de lente ook mooi, die Maas
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
over eten; indo collega kookte vanmiddag weer voor menoodlesoep met beef en garnalen dumplings
mijn eiland op de plassen ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bijna iedere karakteristieke stad is mooi in de lente, zou ik zelfs durven beweren. 'Mijn' stad in ieder geval ook
lekker hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rond half 7, en ik weet wat. Spaghetti carbonara (de echte met pancetta, parmezaan en een pepertje) en toe poire belle helene (peren gekookt in suikerwater met zelfgemaakte pure chocoladesaus en vanilleijs)
de danseressen zullen wel duur zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef borisz het volgende:
WTF Kaarten voor Sensation zijn 80 euro. Dan is de lineup ook nog niet eens de moeite waard om het te overwegen.
maar veel krijgen ze niet betaaldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de danseressen zullen wel duur zijn
'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht![]()
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is![]()
Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen..
opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht![]()
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is![]()
Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen..
Vervelendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Kaalknippen is geen optie? Ik bedoel, het groeit toch wel weer aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Belgen zijn toch zo schattig
Belgische redding uit japan word belgenmop
wij hebben geen opa en oma meerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders?
vervelend voor Sam natuurlijk
Sam is hun kleinkind?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
En arme opa en oma!! Sam heeft er verder niet echt last van
Een soort Angelina Jolie dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Tsja...appelallergie
In het kadeer van de gezondheidsweek waren hier appeltjes neergezet en ze lonkten zo naar me dat ik er toch een heb opgegetenNu dikke tong en lippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha dan is het in ieder geval wel duidelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef DarkElf het volgende:
!
Sarabi als ze je stom vinden komen ze niet of reageerden ze vast niet enthousiast dus niet piepen
Oh wat lastigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Tsja...appelallergie
In het kadeer van de gezondheidsweek waren hier appeltjes neergezet en ze lonkten zo naar me dat ik er toch een heb opgegetenNu dikke tong en lippen.
Er zijn veel mannen die daarop vallenquote:
Precies dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die daarop vallen
Dank je voor jouw visie op het pakkendramaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef DarkElf het volgende:
ruitjesoverhemden vind ik echt niets onder een pak.
krijtstreepoverhemden zijn lelijk.
Donkere pakken met donkere overhemden eronder (bloesjes zijn voor meisjes) vind ik wat sullig.
Overhemden met een boord en manchetten met een andere kleur? Blauw bijv met witte boorden? is echt enorm passé.
Overhemden met andere kleur en motiefje in boord en manchetten vind ik leuk maar dan wel in de zelfde kleurtoon.
Manchetknopen alleen bij zakelijke dingen/ bruiloften e.d anders staat het overdreven.
Zwarte pakken zijn voor jules deelder en begrafenissen. Niet op je werk!
Waarom eenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
HiFotoboek is binnen
Er zat een grote sticker op de doos
HEAVY
Mooi boek
![]()
Gewoon echt heel fraai. En de foto's.......wow
Ze zijn in deze categorie: http://www.jamesnachtwey.com/jn/slides/g39.htmlquote:
Graag gedaan, ik snap dat dit je énorm helptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je voor jouw visie op het pakkendrama
Ahh nu snap ik jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze zijn in deze categorie: http://www.jamesnachtwey.com/jn/slides/g39.html
Destaat voor "OMG, die man heeft echt een berg ellende gezien". En dan te bedenken dat er in FOT een aantal zitten die oorlogsfotograaf wel een avontuurlijk beroep vinden
18 jaar en zo he ...
![]()
Zekersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik snap dat dit je énorm helpt
Jawel, daarom koop ik helaas ook nooit meer appeltjes, maar deze waren heel mooi rood en zagen er zo fris en lekker uit (was het ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Sarabi het volgende:
Een soort Angelina Jolie dus?
Maar das niet zo fijn![]()
Wist je niet dat je daar (zo erg) last van had of zagen ze er te lekker uit?
snap t wel hoor, even toch een keertje doen ook al krijg je last.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, daarom koop ik helaas ook nooit meer appeltjes, maar deze waren heel mooi rood en zagen er zo fris en lekker uit (was het ook). En de zwelling komt pas na 5 minuutjes nadat ik de appel op heb
Kan het me ook heel goed voorstellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap t wel hoor, even toch een keertje doen ook al krijg je last.
ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan het me ook heel goed voorstellen
Als ie er dan zo lekker uitziet
Dat dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft worden
nee eigenlijk niet want ik heb mezelf ermee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
leuk is anders
maar zolang de 'straf' niet te zwaar is, is het misschien toch af en toe wel waard om het te eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
klinkt ook lekker, behalve de uienpoeder dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
Mijn salade met mango, avocado, gele paprika en dressing van yoghurt, curry madras, uienpoeder, kervel en gerookt paprikapoeder en en het sap van een halve limoen was erg smakelijk, al zeg ik het zelf!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet want ik heb mezelf ermee.Dat is wel heel jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je jezelf er wel heel lang mee
Nicequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
Mijn salade met mango, avocado, gele paprika en dressing van yoghurt, curry madras, uienpoeder, kervel en gerookt paprikapoeder en en het sap van een halve limoen was erg smakelijk, al zeg ik het zelf!
was ook een uitzondering hoor, normaal als ik ergens anders een avondje eet is het niet zo maar dit was 2 dagen achter elkaar bijna alle maaltijden die anders warenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer
Dan heb je jezelf er wel heel lang mee
Ach, ik vind dat best een smakelijk kruidje, maar ieder z'n dingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt ook lekker, behalve de uienpoeder dan.
ahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was ook een uitzondering hoor, normaal als ik ergens anders een avondje eet is het niet zo maar dit was 2 dagen achter elkaar bijna alle maaltijden die anders waren
Mmm avocado!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice
Ik heb hier ook nog avocado liggen maar eigenlijk geen idee wat ik er mee ga doen
idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat best een smakelijk kruidje, maar ieder z'n ding
Denk dat het gewoon de 1e optie gaat wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mmm avocado!
zo op brood
in een salade met rivierkreeftvlees, tomaat, koriander, olijfolie en rode wijnazijn.
quacamole bij wat groentjes (of nachos als je wilt zondigen)
in een koude kipsalade
etc etc
Het zelf koken doet mijn vriend tot nu toe steedsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Sarabi, hoe bevalt het zelf koken en boodschappen doen?
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef nzw het volgende:
[..]
Owkey en je bent ook nog nooit in de Odessa geweest?
Linkjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
Echt een leuk huis gekeken vandaag zeg
Coolquote:
WoonDE in Leidenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
Gelukkig is mijn vriend haar nooit tegengekomen
Want hij woont wel in Leiden en ik 150km verderop
10 rittenkaart korting, mag ook wel vind ik hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een enerverend avondjeBad Boy Muffin begon weer veel op de bak te zitten en van die pijnlijke geluidjes te produceren. En omdat-ie vanmorgen ook al angstvallig onder het bed bleef liggen ben ik maar weer langs de DA geweest
en ze vonden het zo jammer dat ik weer langskwam dat ze niks gerekend hebben
![]()
En als ik het morgen weer niet vertrouw, moest ik nog maar even langskomen....dan keken ze het nog een keertje na.
Uiteindelijk was alles goed. Alleen de blaas ietsiepietsie vergroot, maar ze achtte de kans klein dat-ie weer verstopt zat.
Ja. Arme beessiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
10 rittenkaart korting, mag ook wel vind ik hoor!
Wat een gedonder en een zorg
Ze heeft er stiekem nog één!quote:
Liefquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Arme beessieMaar ze vertelde dat-ie een van de makkelijkste katten was die ze had gezien
Hij laat alles gelaten toe
Dat vind ik dan wel weer een heel tof iets he......eigenlijk is-ie dus gewoon hartstikke lief en zo
Totaal geen respect voor de natuurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Tuuk is ie haske lief!
En onze killercat heeft vandaag het eerste vlindertje vermoord wat ik dit voorjaar zag en op een nieuwe bloem wilde gaan fladderen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
LiefApollo had een keer een dik been met een ontsteking. De veearts probeerde m dat been op te laten tillen, het beest liet zich bijna vallen. Dierenarts: Oh, da's apart. Hij laat zich liever vallen dan dat hij slaat. Dat zie je niet veel
Was ook wel een heel apart moment.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk dat beesten af en toe toch lijken door te hebben dat we helemaal geen kwaad willen he
Ik zeg: veel plezierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh man.. heb echt zo'n zin in de beurs!! Vandaag weer foto's gezien van de opbouw, kan niet meer wachten nu.. Nog een paar uurtjes werken en dan eindelijk spullen pakken
Ja. Las ik ook idd. Nou ja, ik wacht het afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
Zonder Jon Oliva dus ik ben blij dat ik niet ga
ik maak ook geregeld de afweging of de last die het me gaat opleveren het eten waard is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iets gemist mbt dna?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
Om erin te komen zet ik nog maar eens het album opGa ik me daarna weer bezighouden met DNA-gerelateerde zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Nee hoor. Niks gemistquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
Om erin te komen zet ik nog maar eens het album opGa ik me daarna weer bezighouden met DNA-gerelateerde zooi
quote:
Beiden nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je je stamboom aan het onderzoeken?
Of doneer je sperma?
Nou, je mag verder raden, maar je kunt ook ff op dat gele envelopje rechtsbovenin klikkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zal ik nog verder raden, of hou je het geheim?
heb ik gedaan. maar er opent alleen een nieuw tabblad, zonder het antwoord op de vraagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, je mag verder raden, maar je kunt ook ff op dat gele envelopje rechtsbovenin klikken
Hier ook. Dus dat helpt niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef z80 het volgende:
heb ik gedaan. maar er opent alleen een nieuw tabblad, zonder het antwoord op de vraag
Er moeten ook vragen blijven in dit levenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef z80 het volgende:
[..]
heb ik gedaan. maar er opent alleen een nieuw tabblad, zonder het antwoord op de vraag
Zie bovenquote:
Ga je slapen?quote:
Ah, binnenkort verwelkomen we jullie dus ook in het clubje van Forbrydelsen-verslaafden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
en we hebben afl 1 van the Killing gekeken. Begint goed!
't is een mooi boekiequote:
haha goed voor jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Wat is aquadingesen zwaar met van die scheenbeschermerdingen/gewichten aan onderbenen en later aan je armen
Is goed mogelijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, binnenkort verwelkomen we jullie dus ook in het clubje van Forbrydelsen-verslaafden.
Toestanden weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
om 16u stortte ik in. Om 17u kwam de baas met iets stoms en was zo moe dat ik een half uur zat te staren. Daarbij was t ook weer iets onredelijks; wat hij altijd doet en nu mag ik t ff doen zonder normale uitleg. Om half 6 fles prosecco die ik van hem heb gehad (andere collega ook, hij importeert wijnen) op zijn bureau teruggezet en weggelopen
morgenochtend hopelijk helderder en dan kan ik em in een keer maken/oplossen. Daarna 2 danslessen. Gelukkig hoefde ik niet na te denken, mn lijf bewoog goed want kende t dansje
nu bakkie thee en gauw naar bed. Trusten alvast.
Heb altijd een emotionele band met mijn witgoed en electronicaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi steerjouw wasmachine klinkt net of t je persoonlijke eigendom is
Gadgetfreakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb altijd een emotionele band met mijn witgoed en electronica
Ow wow dat is leuk zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en fantastisch leuk nieuws, een vriendin van mij is bevallen van een tweeling.Mijn eerste tweelingbevalling in m'n vriendenkring.
Ik voel me oud.
Ja mag het ook even naar mij PM-en, hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef kaasplankje het volgende:
Oh en Borisz & Bluezzie: linkie van 't nieuwe casa post ik niet; dat brengt vast ongeluk
LEIN!!!!!!!!quote:
nu jij nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en fantastisch leuk nieuws, een vriendin van mij is bevallen van een tweeling.Mijn eerste tweelingbevalling in m'n vriendenkring.
Ik voel me oud.
Nog kleinere?quote:
Nog iets harder schreeuwen denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
LEIN!!!!!!!!
WAKKER WORDEN. KAAS WIL ERBIJ!!!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
LEIN!!!!!!!!
WAKKER WORDEN. KAAS WIL EROP!!!!!
Quotes verkloten.quote:
Ik heb het geleerd van de meesterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |