Gewoon in een jampot doen met gaas erover, een oude panty ofzo. Elke dag even afspoelen, klaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: iemand ervaring met het kiemen van mungbonen? Moet dat per se in een kiempot? Ik kwam een zak van dat spul tegen bij het opruimen van de voorraadkast.
Ik hoor ze hier alleen in het voorjaar. Ze zullen wel uit het bos verderop komen en het lijkt of ze over territorium vechten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die miauwen zo mooiEr woont een koppel hier verderop in de straat (waar de straat het dorp uit gaat). Die kom ik regelmatig tegen en ze cirkelen ook vaak hier boven de tuinen (heel hoog). Prachtige dieren
Natuurlijk!! Dat is veel handiger dan massa's gaatjes maken in een dekselquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef krakkemieke het volgende:
Gewoon in een jampot doen met gaas erover, een oude panty ofzo. Elke dag even afspoelen, klaar.
Jij en ik zitten op een lijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:21 schreef golfer het volgende:
Enne effen met daarin een klein subtiel patroontje is mooier dan krijtstreep.
Krijtstreep is voor bankiers en jonge onzekere schreeuwerds.
Sowieso een effen overhemd en zeker niet zo'n ordinaire andere kleur kraag/manchetten.
Jammer voor je dat je mijn maat(je) niet hebt, anders had ik er nog wel een stuk of 8 maatpakkenpakken ter overname voor je.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets:
[ afbeelding ]
Al ben ik geen stroppenfan, met deze kleuren kan ik het hebben (valt niet zo op tegen de donkere achtergrond![]()
)
Dat gaan we niet redden iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor je dat je mijn maat(je) niet hebt, anders had ik er nog wel een stuk of 8 maatpakkenpakken ter overname voor je.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat vind ik dus mooi
En dat valt ook nog eens erg weg bij fotograferen
Dat is wel een beetje een saai pak, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets:
[ afbeelding ]
Al ben ik geen stroppenfan, met deze kleuren kan ik het hebben (valt niet zo op tegen de donkere achtergrond![]()
)
Dat vind ik dan weer een beetje... suffig. Niet per se lelijk, maar ik zou het bij mijn Meneer niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets:
[ afbeelding ]
)
Ik wel, maar dan zonder strop. Moet wel een echt goed pak zijn he, goed van snit en zo. Ging hier ff om de kleuren vooralquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje... suffig. Niet per se lelijk, maar ik zou het bij mijn Meneer niet leuk vinden.
DNA FTWquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo wat ingevroren buisjes speeksel bij het lab afleveren
Dudequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een saai pak, toch?![]()
Dan vind ik het weer zonde van het geld eigenlijk, zo nét niet.
Beter één duur pak waarmee je iets uitstraalt, dan zo halfhalf-ik-heb-ook-een-pak-pak.
Vind ik hè?
Ik hou overigens zelf van een beetje strakke pakken. Nozem-pakken á la Deelder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:58 schreef golfer het volgende:
Subtiel ruitje in pak en overhemd kan ook wel, quasi casual.Wie is die jonge god dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Maar Dudequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een saai pak, toch?![]()
Dan vind ik het weer zonde van het geld eigenlijk, zo nét niet.
Beter één duur pak waarmee je iets uitstraalt, dan zo halfhalf-ik-heb-ook-een-pak-pak.
Vind ik hè?
Ik hou overigens zelf van een beetje strakke pakken. Nozem-pakken á la Deelder.
Yup. Net 3 km gelopen in een half uur. Lekker tempo, maar het zweet breekt me nu uit op kantoorquote:
Burn that motherfuckingvet down babyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Net 3 km gelopen in een half uur. Lekker tempo, maar het zweet breekt me nu uit op kantoor
Wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Burn that motherfuckingvet down baby
Lekker buiten hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook gelunchwandeld in het zonnetje zonder jas aan
heerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook gelunchwandeld in het zonnetje zonder jas aan
Sorry P. Het is idd nu buiten het centrum ook betaald parkeren tot middernacht. Zelfs op zondagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
ZoIk heb ff geluk gehad
Vanaf 1 maart zijn dus alle betaald-parkeren-tijden aangepast in Den Haag. Dat wist ik niet en ik heb vorige week mijn auto gewoon ergens neergezet waar ik had moeten betalen. Godzijdank geen boete gekregen
Maareh...wat een vuile afzetters daar in Den HaagDat gaat me dus OF een smak geld kosten om te parkeren OF een smak tijd want dan moet ik de tram danwel de fiets gaan pakken
Dus Apple maakt een iPod en zorgt ervoor dat dat ding alleen met iTunes synct (hun goed recht lijkt me) en vervolgens worden ze aangeklaagd dat niet alles op zo'n apparaat gespeeld en gesynct kan wordenquote:De zaak draait om het feit dat iPods alleen werken met iTunes en niet synchroniseerbaar zijn met andere programmas en bepaalde muziekformaten.
Ja. Wat een absolute bullshit van die haagse politiciquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sorry P. Het is idd nu buiten het centrum ook betaald parkeren tot middernacht. Zelfs op zondag
erg he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker niet erg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef freecell het volgende:
Oeh
Ik moet morgen werken! In dit geval: met een relaxt ventje door het bos rennen.
Goede zaak!
Koken voor 7 mensen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
erg he?maar dan kan ik buiten zitten en koken voor 7 man. Moet alleen nog bedenken wat
rond half 7, en ik weet watquote:
Groot gelijk! Gaat het al beter?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik kon vandaag weer eens naar hoorcollege, en wilde gaan, maar ben wel moe (sliep vannacht laat, moest rolgordijnconstructie fixen, toen werd ik misselijk wakker om 5.30 en moest ik ook overgeven) en moest vanochtend werken en toen keek ik wie t college gaf (docent en geen gastspreker en de docent kan zo geen college geven, saai en vorige keer waren dingen gewoon fout) dus blijf lekker met ere thuis
gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
Vriend van mij even op-en-neer naar centrum Amsterdam (Nieuwezijds Voorburgwal) gereden. Wat is Amsterdam in de lente toch mooi.![]()
Overal barstensvolle terrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |