abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94465081
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:

Yup. Net 3 km gelopen in een half uur. Lekker tempo, maar het zweet breekt me nu uit op kantoor :Y)
Burn that motherfuckingvet down baby ~O>
pi_94465144
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Burn that motherfuckingvet down baby ~O>
Wordt aan gewerkt :Y) Mijn gewicht is de afgelopen dagen iig errug stabiel gebleven ipv verder omhoog te gaan :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94465159
Ik heb ook gelunchwandeld in het zonnetje zonder jas aan *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_94465692
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Lekker buiten he :o O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94465706
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Isabeau het volgende:
heerlijk *O*
ik moet gewoon doorwerken -O-
pi_94466850
Zo :o Ik heb ff geluk gehad :o Vanaf 1 maart zijn dus alle betaald-parkeren-tijden aangepast in Den Haag. Dat wist ik niet en ik heb vorige week mijn auto gewoon ergens neergezet waar ik had moeten betalen. Godzijdank geen boete gekregen :o

Maareh...wat een vuile afzetters daar in Den Haag :r Dat gaat me dus OF een smak geld kosten om te parkeren OF een smak tijd want dan moet ik de tram danwel de fiets gaan pakken -O-
pi_94467054
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zo :o Ik heb ff geluk gehad :o Vanaf 1 maart zijn dus alle betaald-parkeren-tijden aangepast in Den Haag. Dat wist ik niet en ik heb vorige week mijn auto gewoon ergens neergezet waar ik had moeten betalen. Godzijdank geen boete gekregen :o

Maareh...wat een vuile afzetters daar in Den Haag :r Dat gaat me dus OF een smak geld kosten om te parkeren OF een smak tijd want dan moet ik de tram danwel de fiets gaan pakken -O-
Sorry P. Het is idd nu buiten het centrum ook betaald parkeren tot middernacht. Zelfs op zondag :')
pi_94467100
Soms vraag je je echt af waarom bedrijven tegenwoordig allemaal naar de rechter stappen :?

quote:
De zaak draait om het feit dat iPods alleen werken met iTunes en niet synchroniseerbaar zijn met andere programmas en bepaalde muziekformaten.
Dus Apple maakt een iPod en zorgt ervoor dat dat ding alleen met iTunes synct (hun goed recht lijkt me) en vervolgens worden ze aangeklaagd dat niet alles op zo'n apparaat gespeeld en gesynct kan worden :')
pi_94467113
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:29 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Sorry P. Het is idd nu buiten het centrum ook betaald parkeren tot middernacht. Zelfs op zondag :')
Ja. Wat een absolute bullshit van die haagse politici :r :r :r
pi_94467489
Fantastisch weer O+
Buiten spelen is de bom voor de kinedrs en ik vind het heeeeeerlijk O+

(en het scheelt een boel huishouden dan de kidneren buiten zijn!)
pi_94467931
Ik heb trek :X Nog maar banaantje gescoord :9
pi_94467998
heb morgenmiddag vrij *O* dan wordt t 17 graden en volop zon *O* @ Bluezz; dat maakt t alleen maar vermoeiender, discussies met haar hebben geen zin. Al vaker gehad -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94468070
Alweer vrij FF? :o
pi_94468222
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef Den_Haag het volgende:
Alweer vrij FF? :o
erg he? ;) maar dan kan ik buiten zitten en koken voor 7 man. Moet alleen nog bedenken wat :')
pi_94468377
Oeh O+
Ik moet morgen werken! In dit geval: met een relaxt ventje door het bos rennen.
Goede zaak!
pi_94468382
Terwijl de man achter de machine staat en Mn.X de hortensia snoeit - maak ik foto's tussen wat uit huis afspraken door en straks naar moeders.
Fijn, volgende week ook nog een uursafspraak bij de ta. eens kijken wat er onder een kroon zich afspeelt, want au.

Bij gebrek aan een K&Wtopic in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94468576
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 15:11 schreef freecell het volgende:
Oeh O+
Ik moet morgen werken! In dit geval: met een relaxt ventje door het bos rennen.
Goede zaak!
zeker niet erg! :)
pi_94469005
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

erg he? ;) maar dan kan ik buiten zitten en koken voor 7 man. Moet alleen nog bedenken wat :')
Koken voor 7 mensen? :D
hoe laat? O-)
pi_94469318
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 15:28 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Koken voor 7 mensen? :D
hoe laat? O-)
rond half 7, en ik weet wat :). Spaghetti carbonara (de echte met pancetta, parmezaan en een pepertje) en toe poire belle helene (peren gekookt in suikerwater met zelfgemaakte pure chocoladesaus en vanilleijs) :9
pi_94469394
_O- net terug van een bezichtiging van een huis. Kaas zei dat t morgen was, ik zei dat t vandaag was. We zouden daar om 13 uur zijn morgen dus volgens kaas. Belt die knuppel me om kwart over een dat t dus toch vandaag was, en niet morgen :D Maar: leuk huis :Y
pi_94469415
zo maar eens gordijnen gekocht :P (had rolgordijn maar muur is keihard dus die kon niet gemonteerd worden dus hing op een geimproviseerde manier, die gister kapot ging, nu dus maar iets fatsoenlijks :P 10 euro per gordijn (verduisterend) beetje saaie geel/zandkleur maar ik vind t best
pi_94469605
Oh en ik kon vandaag weer eens naar hoorcollege, en wilde gaan, maar ben wel moe (sliep vannacht laat, moest rolgordijnconstructie fixen, toen werd ik misselijk wakker om 5.30 en moest ik ook overgeven) en moest vanochtend werken en toen keek ik wie t college gaf (docent en geen gastspreker en de docent kan zo geen college geven, saai en vorige keer waren dingen gewoon fout :') ) dus blijf lekker met ere thuis
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:46:51 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94469674
Vriend van mij even op-en-neer naar centrum Amsterdam (Nieuwezijds Voorburgwal) gereden. Wat is Amsterdam in de lente toch mooi. O+
Overal barstensvolle terrassen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_94469715
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik kon vandaag weer eens naar hoorcollege, en wilde gaan, maar ben wel moe (sliep vannacht laat, moest rolgordijnconstructie fixen, toen werd ik misselijk wakker om 5.30 en moest ik ook overgeven) en moest vanochtend werken en toen keek ik wie t college gaf (docent en geen gastspreker en de docent kan zo geen college geven, saai en vorige keer waren dingen gewoon fout :') ) dus blijf lekker met ere thuis
Groot gelijk! Gaat het al beter?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_94469811
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
Vriend van mij even op-en-neer naar centrum Amsterdam (Nieuwezijds Voorburgwal) gereden. Wat is Amsterdam in de lente toch mooi. O+
Overal barstensvolle terrassen. :)
gezellig :Y O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')