iets gemist mbt dna?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
Om erin te komen zet ik nog maar eens het album opGa ik me daarna weer bezighouden met DNA-gerelateerde zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Nee hoor. Niks gemistquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
Om erin te komen zet ik nog maar eens het album opGa ik me daarna weer bezighouden met DNA-gerelateerde zooi
quote:
Beiden nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je je stamboom aan het onderzoeken?
Of doneer je sperma?
Nou, je mag verder raden, maar je kunt ook ff op dat gele envelopje rechtsbovenin klikkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zal ik nog verder raden, of hou je het geheim?
heb ik gedaan. maar er opent alleen een nieuw tabblad, zonder het antwoord op de vraagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, je mag verder raden, maar je kunt ook ff op dat gele envelopje rechtsbovenin klikken
Hier ook. Dus dat helpt niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef z80 het volgende:
heb ik gedaan. maar er opent alleen een nieuw tabblad, zonder het antwoord op de vraag
Er moeten ook vragen blijven in dit levenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:35 schreef z80 het volgende:
[..]
heb ik gedaan. maar er opent alleen een nieuw tabblad, zonder het antwoord op de vraag
Zie bovenquote:
Ga je slapen?quote:
Ah, binnenkort verwelkomen we jullie dus ook in het clubje van Forbrydelsen-verslaafden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
en we hebben afl 1 van the Killing gekeken. Begint goed!
't is een mooi boekiequote:
haha goed voor jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Wat is aquadingesen zwaar met van die scheenbeschermerdingen/gewichten aan onderbenen en later aan je armen
Is goed mogelijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, binnenkort verwelkomen we jullie dus ook in het clubje van Forbrydelsen-verslaafden.
Toestanden weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
om 16u stortte ik in. Om 17u kwam de baas met iets stoms en was zo moe dat ik een half uur zat te staren. Daarbij was t ook weer iets onredelijks; wat hij altijd doet en nu mag ik t ff doen zonder normale uitleg. Om half 6 fles prosecco die ik van hem heb gehad (andere collega ook, hij importeert wijnen) op zijn bureau teruggezet en weggelopen
morgenochtend hopelijk helderder en dan kan ik em in een keer maken/oplossen. Daarna 2 danslessen. Gelukkig hoefde ik niet na te denken, mn lijf bewoog goed want kende t dansje
nu bakkie thee en gauw naar bed. Trusten alvast.
Heb altijd een emotionele band met mijn witgoed en electronicaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi steerjouw wasmachine klinkt net of t je persoonlijke eigendom is
Gadgetfreakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb altijd een emotionele band met mijn witgoed en electronica
Ow wow dat is leuk zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en fantastisch leuk nieuws, een vriendin van mij is bevallen van een tweeling.Mijn eerste tweelingbevalling in m'n vriendenkring.
Ik voel me oud.
Ja mag het ook even naar mij PM-en, hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef kaasplankje het volgende:
Oh en Borisz & Bluezzie: linkie van 't nieuwe casa post ik niet; dat brengt vast ongeluk
LEIN!!!!!!!!quote:
nu jij nogquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en fantastisch leuk nieuws, een vriendin van mij is bevallen van een tweeling.Mijn eerste tweelingbevalling in m'n vriendenkring.
Ik voel me oud.
Nog kleinere?quote:
Nog iets harder schreeuwen denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
LEIN!!!!!!!!
WAKKER WORDEN. KAAS WIL ERBIJ!!!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
LEIN!!!!!!!!
WAKKER WORDEN. KAAS WIL EROP!!!!!
Quotes verkloten.quote:
Ik heb het geleerd van de meesterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |