quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft worden
nee eigenlijk niet want ik heb mezelf ermee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
leuk is anders
maar zolang de 'straf' niet te zwaar is, is het misschien toch af en toe wel waard om het te eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
klinkt ook lekker, behalve de uienpoeder dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
Mijn salade met mango, avocado, gele paprika en dressing van yoghurt, curry madras, uienpoeder, kervel en gerookt paprikapoeder en en het sap van een halve limoen was erg smakelijk, al zeg ik het zelf!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet want ik heb mezelf ermee.Dat is wel heel jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je jezelf er wel heel lang mee
Nicequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
Mijn salade met mango, avocado, gele paprika en dressing van yoghurt, curry madras, uienpoeder, kervel en gerookt paprikapoeder en en het sap van een halve limoen was erg smakelijk, al zeg ik het zelf!
was ook een uitzondering hoor, normaal als ik ergens anders een avondje eet is het niet zo maar dit was 2 dagen achter elkaar bijna alle maaltijden die anders warenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer
Dan heb je jezelf er wel heel lang mee
Ach, ik vind dat best een smakelijk kruidje, maar ieder z'n dingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt ook lekker, behalve de uienpoeder dan.
ahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was ook een uitzondering hoor, normaal als ik ergens anders een avondje eet is het niet zo maar dit was 2 dagen achter elkaar bijna alle maaltijden die anders waren
Mmm avocado!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice
Ik heb hier ook nog avocado liggen maar eigenlijk geen idee wat ik er mee ga doen
idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat best een smakelijk kruidje, maar ieder z'n ding
Denk dat het gewoon de 1e optie gaat wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mmm avocado!
zo op brood
in een salade met rivierkreeftvlees, tomaat, koriander, olijfolie en rode wijnazijn.
quacamole bij wat groentjes (of nachos als je wilt zondigen)
in een koude kipsalade
etc etc
Het zelf koken doet mijn vriend tot nu toe steedsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Sarabi, hoe bevalt het zelf koken en boodschappen doen?
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef nzw het volgende:
[..]
Owkey en je bent ook nog nooit in de Odessa geweest?
Linkjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
Echt een leuk huis gekeken vandaag zeg
Coolquote:
WoonDE in Leidenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
Gelukkig is mijn vriend haar nooit tegengekomen
Want hij woont wel in Leiden en ik 150km verderop
10 rittenkaart korting, mag ook wel vind ik hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een enerverend avondjeBad Boy Muffin begon weer veel op de bak te zitten en van die pijnlijke geluidjes te produceren. En omdat-ie vanmorgen ook al angstvallig onder het bed bleef liggen ben ik maar weer langs de DA geweest
en ze vonden het zo jammer dat ik weer langskwam dat ze niks gerekend hebben
![]()
En als ik het morgen weer niet vertrouw, moest ik nog maar even langskomen....dan keken ze het nog een keertje na.
Uiteindelijk was alles goed. Alleen de blaas ietsiepietsie vergroot, maar ze achtte de kans klein dat-ie weer verstopt zat.
Ja. Arme beessiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
10 rittenkaart korting, mag ook wel vind ik hoor!
Wat een gedonder en een zorg
Ze heeft er stiekem nog één!quote:
Liefquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Arme beessieMaar ze vertelde dat-ie een van de makkelijkste katten was die ze had gezien
Hij laat alles gelaten toe
Dat vind ik dan wel weer een heel tof iets he......eigenlijk is-ie dus gewoon hartstikke lief en zo
Totaal geen respect voor de natuurquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Tuuk is ie haske lief!
En onze killercat heeft vandaag het eerste vlindertje vermoord wat ik dit voorjaar zag en op een nieuwe bloem wilde gaan fladderen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
LiefApollo had een keer een dik been met een ontsteking. De veearts probeerde m dat been op te laten tillen, het beest liet zich bijna vallen. Dierenarts: Oh, da's apart. Hij laat zich liever vallen dan dat hij slaat. Dat zie je niet veel
Was ook wel een heel apart moment.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk dat beesten af en toe toch lijken door te hebben dat we helemaal geen kwaad willen he
Ik zeg: veel plezierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh man.. heb echt zo'n zin in de beurs!! Vandaag weer foto's gezien van de opbouw, kan niet meer wachten nu.. Nog een paar uurtjes werken en dan eindelijk spullen pakken
Ja. Las ik ook idd. Nou ja, ik wacht het afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
Zonder Jon Oliva dus ik ben blij dat ik niet ga
ik maak ook geregeld de afweging of de last die het me gaat opleveren het eten waard is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |