O wat leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
Vriend van mij even op-en-neer naar centrum Amsterdam (Nieuwezijds Voorburgwal) gereden. Wat is Amsterdam in de lente toch mooi.![]()
Overal barstensvolle terrassen.
Bijna iedere karakteristieke stad is mooi in de lente, zou ik zelfs durven beweren. 'Mijn' stad in ieder geval ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Maastricht is in de lente ook mooi, die Maas
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
over eten; indo collega kookte vanmiddag weer voor menoodlesoep met beef en garnalen dumplings
mijn eiland op de plassen ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bijna iedere karakteristieke stad is mooi in de lente, zou ik zelfs durven beweren. 'Mijn' stad in ieder geval ook
lekker hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rond half 7, en ik weet wat. Spaghetti carbonara (de echte met pancetta, parmezaan en een pepertje) en toe poire belle helene (peren gekookt in suikerwater met zelfgemaakte pure chocoladesaus en vanilleijs)
de danseressen zullen wel duur zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef borisz het volgende:
WTF Kaarten voor Sensation zijn 80 euro. Dan is de lineup ook nog niet eens de moeite waard om het te overwegen.
maar veel krijgen ze niet betaaldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de danseressen zullen wel duur zijn
'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht![]()
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is![]()
Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen..
opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht![]()
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is![]()
Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen..
Vervelendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Kaalknippen is geen optie? Ik bedoel, het groeit toch wel weer aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Belgen zijn toch zo schattig
Belgische redding uit japan word belgenmop
wij hebben geen opa en oma meerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders?
vervelend voor Sam natuurlijk
Sam is hun kleinkind?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
En arme opa en oma!! Sam heeft er verder niet echt last van
Een soort Angelina Jolie dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Tsja...appelallergie
In het kadeer van de gezondheidsweek waren hier appeltjes neergezet en ze lonkten zo naar me dat ik er toch een heb opgegetenNu dikke tong en lippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |