abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:51:37 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94469867
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
Vriend van mij even op-en-neer naar centrum Amsterdam (Nieuwezijds Voorburgwal) gereden. Wat is Amsterdam in de lente toch mooi. O+
Overal barstensvolle terrassen. :)
O wat leuk.

In september moet ik weer kletsen op de VU en dan maken we er weer een weekendje van. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_94469907
Maastricht is in de lente ook mooi, die Maas O+
pi_94470025
over eten; indo collega kookte vanmiddag weer voor me O+ noodlesoep met beef en garnalen dumplings :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94470102
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Maastricht is in de lente ook mooi, die Maas O+
Bijna iedere karakteristieke stad is mooi in de lente, zou ik zelfs durven beweren. 'Mijn' stad in ieder geval ook ;)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:59:35 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94470153
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
over eten; indo collega kookte vanmiddag weer voor me O+ noodlesoep met beef en garnalen dumplings :)
Lekker hoor. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_94470289
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bijna iedere karakteristieke stad is mooi in de lente, zou ik zelfs durven beweren. 'Mijn' stad in ieder geval ook ;)
mijn eiland op de plassen ook O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2011 @ 16:06:27 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_94470371
WTF Kaarten voor Sensation zijn 80 euro :X. Dan is de lineup ook nog niet eens de moeite waard om het te overwegen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_94470380
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

rond half 7, en ik weet wat :). Spaghetti carbonara (de echte met pancetta, parmezaan en een pepertje) en toe poire belle helene (peren gekookt in suikerwater met zelfgemaakte pure chocoladesaus en vanilleijs) :9
lekker hoor :Y
pi_94470412
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef borisz het volgende:
WTF Kaarten voor Sensation zijn 80 euro :X. Dan is de lineup ook nog niet eens de moeite waard om het te overwegen.
de danseressen zullen wel duur zijn :+
pi_94470639
Onze tuin is goedgekeurd *O*
De hele dag is er wel ergens een plekje zon te vinden O+
Nu ook nog lekker, behalve dat er veel wolken zijn (maar daar kan ons tuintje niets aan doen)
pi_94470762
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

de danseressen zullen wel duur zijn :+
maar veel krijgen ze niet betaald :+
pi_94470821
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht :X
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is :+

Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen.. -O-
pi_94470911
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht :X
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is :+

Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen.. -O-
'

Arme Sam -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94470944
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

maar veel krijgen ze niet betaald :+
:'(
pi_94470985
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:'(
:*

Belgen zijn toch zo schattig O+
Belgische redding uit japan word belgenmop
pi_94471113
quote:

opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders? :X

vervelend voor Sam natuurlijk :*
pi_94471270
quote:

Vervelend -O-
Beterschap Sam!
pi_94471341
quote:

Kaalknippen is geen optie? Ik bedoel, het groeit toch wel weer aan :D
pi_94471578
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:23 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

:*

Belgen zijn toch zo schattig O+
Belgische redding uit japan word belgenmop
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94471706
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

'

Arme Sam -O-
Arme ik! En arme opa en oma!! Sam heeft er verder niet echt last van :+
pi_94471723
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders? :X

vervelend voor Sam natuurlijk :*
wij hebben geen opa en oma meer :P
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:45:29 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94471869
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
En arme opa en oma!! Sam heeft er verder niet echt last van :+
Sam is hun kleinkind? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_94471926
Tsja...appelallergie :')
In het kadeer van de gezondheidsweek waren hier appeltjes neergezet en ze lonkten zo naar me dat ik er toch een heb opgegeten :') Nu dikke tong en lippen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_94471986
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Tsja...appelallergie :')
In het kadeer van de gezondheidsweek waren hier appeltjes neergezet en ze lonkten zo naar me dat ik er toch een heb opgegeten :') Nu dikke tong en lippen.
Een soort Angelina Jolie dus?
Maar das niet zo fijn -O-
Wist je niet dat je daar (zo erg) last van had of zagen ze er te lekker uit? :D
pi_94472403
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Sam is hun kleinkind? :+
kleinhond :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: