lekker hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rond half 7, en ik weet wat. Spaghetti carbonara (de echte met pancetta, parmezaan en een pepertje) en toe poire belle helene (peren gekookt in suikerwater met zelfgemaakte pure chocoladesaus en vanilleijs)
de danseressen zullen wel duur zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef borisz het volgende:
WTF Kaarten voor Sensation zijn 80 euro. Dan is de lineup ook nog niet eens de moeite waard om het te overwegen.
maar veel krijgen ze niet betaaldquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de danseressen zullen wel duur zijn
'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht![]()
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is![]()
Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen..
opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht![]()
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is![]()
Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen..
Vervelendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Kaalknippen is geen optie? Ik bedoel, het groeit toch wel weer aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Belgen zijn toch zo schattig
Belgische redding uit japan word belgenmop
wij hebben geen opa en oma meerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders?
vervelend voor Sam natuurlijk
Sam is hun kleinkind?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
En arme opa en oma!! Sam heeft er verder niet echt last van
Een soort Angelina Jolie dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Tsja...appelallergie
In het kadeer van de gezondheidsweek waren hier appeltjes neergezet en ze lonkten zo naar me dat ik er toch een heb opgegetenNu dikke tong en lippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha dan is het in ieder geval wel duidelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef DarkElf het volgende:
!
Sarabi als ze je stom vinden komen ze niet of reageerden ze vast niet enthousiast dus niet piepen
Oh wat lastigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Tsja...appelallergie
In het kadeer van de gezondheidsweek waren hier appeltjes neergezet en ze lonkten zo naar me dat ik er toch een heb opgegetenNu dikke tong en lippen.
Er zijn veel mannen die daarop vallenquote:
Precies dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die daarop vallen
Dank je voor jouw visie op het pakkendramaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef DarkElf het volgende:
ruitjesoverhemden vind ik echt niets onder een pak.
krijtstreepoverhemden zijn lelijk.
Donkere pakken met donkere overhemden eronder (bloesjes zijn voor meisjes) vind ik wat sullig.
Overhemden met een boord en manchetten met een andere kleur? Blauw bijv met witte boorden? is echt enorm passé.
Overhemden met andere kleur en motiefje in boord en manchetten vind ik leuk maar dan wel in de zelfde kleurtoon.
Manchetknopen alleen bij zakelijke dingen/ bruiloften e.d anders staat het overdreven.
Zwarte pakken zijn voor jules deelder en begrafenissen. Niet op je werk!
Waarom eenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
HiFotoboek is binnen
Er zat een grote sticker op de doos
HEAVY
Mooi boek
![]()
Gewoon echt heel fraai. En de foto's.......wow
Ze zijn in deze categorie: http://www.jamesnachtwey.com/jn/slides/g39.htmlquote:
Graag gedaan, ik snap dat dit je énorm helptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je voor jouw visie op het pakkendrama
Ahh nu snap ik jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze zijn in deze categorie: http://www.jamesnachtwey.com/jn/slides/g39.html
Destaat voor "OMG, die man heeft echt een berg ellende gezien". En dan te bedenken dat er in FOT een aantal zitten die oorlogsfotograaf wel een avontuurlijk beroep vinden
18 jaar en zo he ...
![]()
Zekersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik snap dat dit je énorm helpt
Jawel, daarom koop ik helaas ook nooit meer appeltjes, maar deze waren heel mooi rood en zagen er zo fris en lekker uit (was het ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Sarabi het volgende:
Een soort Angelina Jolie dus?
Maar das niet zo fijn![]()
Wist je niet dat je daar (zo erg) last van had of zagen ze er te lekker uit?
snap t wel hoor, even toch een keertje doen ook al krijg je last.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, daarom koop ik helaas ook nooit meer appeltjes, maar deze waren heel mooi rood en zagen er zo fris en lekker uit (was het ook). En de zwelling komt pas na 5 minuutjes nadat ik de appel op heb
Kan het me ook heel goed voorstellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap t wel hoor, even toch een keertje doen ook al krijg je last.
ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan het me ook heel goed voorstellen
Als ie er dan zo lekker uitziet
Dat dusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft worden
nee eigenlijk niet want ik heb mezelf ermee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
leuk is anders
maar zolang de 'straf' niet te zwaar is, is het misschien toch af en toe wel waard om het te eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
klinkt ook lekker, behalve de uienpoeder dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
Mijn salade met mango, avocado, gele paprika en dressing van yoghurt, curry madras, uienpoeder, kervel en gerookt paprikapoeder en en het sap van een halve limoen was erg smakelijk, al zeg ik het zelf!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet want ik heb mezelf ermee.Dat is wel heel jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je jezelf er wel heel lang mee
Nicequote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:
Mijn salade met mango, avocado, gele paprika en dressing van yoghurt, curry madras, uienpoeder, kervel en gerookt paprikapoeder en en het sap van een halve limoen was erg smakelijk, al zeg ik het zelf!
was ook een uitzondering hoor, normaal als ik ergens anders een avondje eet is het niet zo maar dit was 2 dagen achter elkaar bijna alle maaltijden die anders warenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel heel jammer
Dan heb je jezelf er wel heel lang mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |