abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2011 @ 16:06:27 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_94470371
WTF Kaarten voor Sensation zijn 80 euro :X. Dan is de lineup ook nog niet eens de moeite waard om het te overwegen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_94470380
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

rond half 7, en ik weet wat :). Spaghetti carbonara (de echte met pancetta, parmezaan en een pepertje) en toe poire belle helene (peren gekookt in suikerwater met zelfgemaakte pure chocoladesaus en vanilleijs) :9
lekker hoor :Y
pi_94470412
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef borisz het volgende:
WTF Kaarten voor Sensation zijn 80 euro :X. Dan is de lineup ook nog niet eens de moeite waard om het te overwegen.
de danseressen zullen wel duur zijn :+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94470639
Onze tuin is goedgekeurd *O*
De hele dag is er wel ergens een plekje zon te vinden O+
Nu ook nog lekker, behalve dat er veel wolken zijn (maar daar kan ons tuintje niets aan doen)
pi_94470762
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

de danseressen zullen wel duur zijn :+
maar veel krijgen ze niet betaald :+
pi_94470821
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht :X
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is :+

Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen.. -O-
pi_94470911
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Net met Sam maar even naar de dierenarts geweest, hij heeft een wondje in zijn nek die maar niet weg wil. Is dus idd ontstoken en hij heeft een beetje verhoging. Zalfje gekregen om er op te smeren, maar ben net letterlijk een half uur bezig geweest het plekje weer te vinden in zijn dikke vacht :X
maar goed, hoop dat de zalf een plakkerig plekje maakt zodat het nu makkelijker terug te vinden is :+

Alleen wel klote timing: hij gaat vanaf morgen avond een aantal nachten bij opa en oma logeren, die zullen het smeren dus over moeten nemen.. -O-
'

Arme Sam -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94470944
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

maar veel krijgen ze niet betaald :+
:'(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_94470985
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:'(
:*

Belgen zijn toch zo schattig O+
Belgische redding uit japan word belgenmop
pi_94471113
quote:

opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders? :X

vervelend voor Sam natuurlijk :*
pi_94471270
quote:

Vervelend -O-
Beterschap Sam!
pi_94471341
quote:

Kaalknippen is geen optie? Ik bedoel, het groeit toch wel weer aan :D
pi_94471578
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:23 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

:*

Belgen zijn toch zo schattig O+
Belgische redding uit japan word belgenmop
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94471706
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

'

Arme Sam -O-
Arme ik! En arme opa en oma!! Sam heeft er verder niet echt last van :+
pi_94471723
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

opa en oma? je bedoelt hopelijk toch wel echt jouw of tavs opa en oma of bedoel je een van jullie ouders? :X

vervelend voor Sam natuurlijk :*
wij hebben geen opa en oma meer :P
  dinsdag 22 maart 2011 @ 16:45:29 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94471869
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef Sunnythesun het volgende:
En arme opa en oma!! Sam heeft er verder niet echt last van :+
Sam is hun kleinkind? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_94471926
Tsja...appelallergie :')
In het kadeer van de gezondheidsweek waren hier appeltjes neergezet en ze lonkten zo naar me dat ik er toch een heb opgegeten :') Nu dikke tong en lippen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_94471986
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
In het kadeer van de gezondheidsweek waren hier appeltjes neergezet en ze lonkten zo naar me dat ik er toch een heb opgegeten :') Nu dikke tong en lippen.
Een soort Angelina Jolie dus?
Maar das niet zo fijn -O-
Wist je niet dat je daar (zo erg) last van had of zagen ze er te lekker uit? :D
pi_94472403
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Sam is hun kleinkind? :+
kleinhond :+
pi_94472797
Sociaal doen is niet mijn sterkste kant :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94473378
:W

ruitjesoverhemden vind ik echt niets onder een pak.
krijtstreepoverhemden zijn lelijk.
Donkere pakken met donkere overhemden eronder (bloesjes zijn voor meisjes :+) vind ik wat sullig.
Overhemden met een boord en manchetten met een andere kleur? Blauw bijv met witte boorden? is echt enorm passé.
Overhemden met andere kleur en motiefje in boord en manchetten vind ik leuk maar dan wel in de zelfde kleurtoon.
Manchetknopen alleen bij zakelijke dingen/ bruiloften e.d anders staat het overdreven.
Zwarte pakken zijn voor jules deelder en begrafenissen. Niet op je werk!

Sarabi als ze je stom vinden komen ze niet of reageerden ze vast niet enthousiast dus niet piepen ;)

Zo eens even zien, ben ik weer bij? :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94473505
Oh ja: goedemiddag, ik hou van de lente O+ en heb honger.

Tof Isa dat je weer een logeerkamer hebt!
Hoe is t met Muffin?
Beterschap voor Los.
Grappig die vloerenman AnneX!

en verder weet ik t niet meer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94473647
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef DarkElf het volgende:
!

Sarabi als ze je stom vinden komen ze niet of reageerden ze vast niet enthousiast dus niet piepen ;)

hahaha dan is het in ieder geval wel duidelijk
pi_94473662
En hoe was jouw vrijwilligersmiddag Elf?
pi_94473687
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Oh wat lastig :o
pi_94473770
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
En hoe was jouw vrijwilligersmiddag Elf?
leuk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94474334
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

leuk!
O+
goed bezig!
pi_94474425
Hi *O* Fotoboek is binnen :o Er zat een grote sticker op de doos :') HEAVY :') Mooi boek :o _O_ Gewoon echt heel fraai. En de foto's.......wow :X
pi_94474452
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Er zijn veel mannen die daarop vallen *)
pi_94474480
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er zijn veel mannen die daarop vallen *)
Precies dat bedoel ik
Maar een dikke tong is dan weer niet zo handig....
pi_94474482
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:27 schreef DarkElf het volgende:

ruitjesoverhemden vind ik echt niets onder een pak.
krijtstreepoverhemden zijn lelijk.
Donkere pakken met donkere overhemden eronder (bloesjes zijn voor meisjes :+) vind ik wat sullig.
Overhemden met een boord en manchetten met een andere kleur? Blauw bijv met witte boorden? is echt enorm passé.
Overhemden met andere kleur en motiefje in boord en manchetten vind ik leuk maar dan wel in de zelfde kleurtoon.
Manchetknopen alleen bij zakelijke dingen/ bruiloften e.d anders staat het overdreven.
Zwarte pakken zijn voor jules deelder en begrafenissen. Niet op je werk!
Dank je voor jouw visie op het pakkendrama *)
pi_94474496
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hi *O* Fotoboek is binnen :o Er zat een grote sticker op de doos :') HEAVY :') Mooi boek :o _O_ Gewoon echt heel fraai. En de foto's.......wow :X
Waarom een :X ?
pi_94474595
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom een :X ?
Ze zijn in deze categorie: http://www.jamesnachtwey.com/jn/slides/g39.html

De :X staat voor "OMG, die man heeft echt een berg ellende gezien". En dan te bedenken dat er in FOT een aantal zitten die oorlogsfotograaf wel een avontuurlijk beroep vinden :') 18 jaar en zo he ... :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2011 @ 18:01:45 #190
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_94474605
Ouwe Sensation anthems
O+ _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_94474622
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dank je voor jouw visie op het pakkendrama *)
Graag gedaan, ik snap dat dit je énorm helpt 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94474678
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ze zijn in deze categorie: http://www.jamesnachtwey.com/jn/slides/g39.html

De :X staat voor "OMG, die man heeft echt een berg ellende gezien". En dan te bedenken dat er in FOT een aantal zitten die oorlogsfotograaf wel een avontuurlijk beroep vinden :') 18 jaar en zo he ... :')
Ahh nu snap ik je
En tja er zijn ook 18 jarigen die het wel cool lijkt om soldaatje te gaan spelen
pi_94474719
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Graag gedaan, ik snap dat dit je énorm helpt 8-)
Zekers *) Ik ga wel gewoon voor een donkerblauw pak met een lichtblauw overhemd *) Heb ik ook genoeg stroppies voor *)
pi_94474770
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef Sarabi het volgende:

Maar das niet zo fijn -O-
Wist je niet dat je daar (zo erg) last van had of zagen ze er te lekker uit? :D
Jawel, daarom koop ik helaas ook nooit meer appeltjes, maar deze waren heel mooi rood en zagen er zo fris en lekker uit (was het ook :+ ). En de zwelling komt pas na 5 minuutjes nadat ik de appel op heb :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_94474788
Honger! ik ga zo eens mijn eten opwarmen.

Bietjessoep met zelfgebakken brood en knoflookboter (allemaal uit de vriezer *) )

De mr eet bij zijn zus, ging haar ergens mee helpen voor de bruiloft.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94474811
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jawel, daarom koop ik helaas ook nooit meer appeltjes, maar deze waren heel mooi rood en zagen er zo fris en lekker uit (was het ook :+ ). En de zwelling komt pas na 5 minuutjes nadat ik de appel op heb :D
snap t wel hoor, even toch een keertje doen ook al krijg je last. ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94474863
Tijd om zo eens een lekker paprika-wortel-soepje te gaan maken :9
pi_94475000
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef DarkElf het volgende:

[..]

snap t wel hoor, even toch een keertje doen ook al krijg je last. ;)
Kan het me ook heel goed voorstellen :Y
Als ie er dan zo lekker uitziet
pi_94475030
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan het me ook heel goed voorstellen :Y
Als ie er dan zo lekker uitziet
ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft worden :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94475130
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:

ik heb dat soms ook tegenwoordig met dingen die ik eigenlijk niet verdraag maar heel soms dan toch ff zondigen... en afgestraft worden :')
Dat dus :D
golfer zal soms ook nog wel eens iets eten waar hij eigenlijk niet zo goed tegen kan O-)
pi_94475239
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

-O- leuk is anders
maar zolang de 'straf' niet te zwaar is, is het misschien toch af en toe wel waard om het te eten?
pi_94475586
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O- leuk is anders
maar zolang de 'straf' niet te zwaar is, is het misschien toch af en toe wel waard om het te eten?
nee eigenlijk niet want ik heb mezelf ermee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94475599
:9 bietensoep ruikt lekker.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94475626

Mijn salade met mango, avocado, gele paprika en dressing van yoghurt, curry madras, uienpoeder, kervel en gerookt paprikapoeder en en het sap van een halve limoen was erg smakelijk, al zeg ik het zelf!
pi_94475653
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:

Mijn salade met mango, avocado, gele paprika en dressing van yoghurt, curry madras, uienpoeder, kervel en gerookt paprikapoeder en en het sap van een halve limoen was erg smakelijk, al zeg ik het zelf!
klinkt ook lekker, behalve de uienpoeder dan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_94475706
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee eigenlijk niet want ik heb mezelf ermee.

SPOILER
Dat is wel heel jammer
Dan heb je jezelf er wel heel lang mee
pi_94475733
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:24 schreef LieLie het volgende:

Nice :9
Ik heb hier ook nog avocado liggen maar eigenlijk geen idee wat ik er mee ga doen
pi_94475750
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel heel jammer
Dan heb je jezelf er wel heel lang mee
was ook een uitzondering hoor, normaal als ik ergens anders een avondje eet is het niet zo maar dit was 2 dagen achter elkaar bijna alle maaltijden die anders waren ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')