quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef Biogarde het volgende:
static kwam met de vraag of er een extra mod aangetrokken mocht worden voor SHO. Dit voor een betere dekking van SHO.
Na lang roddelen, foto's bekijken over outfits, make-up en bakkeleien met static, kwamen we uit bij Ole.
Ole is geen onbekende op FOK!/SHO en wij wensen haar veel plezier op het luchtigste forum van FOK!
Oleeeee, zet 'm op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
Let vooral op het grapje in de TT.Goor en Geer zijn er niets bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
Let vooral op het grapje in de TT.Goed dat je de uitleg er even bijzet. Het grapje was erg onduidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Goed dat je de uitleg er even bijzet. Het grapje was erg onduidelijk.
Ja die moest ik opofferen voor mijn nieuwe kleurtjequote:
Doe niet zo raarquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja die moest ik opofferen voor mijn nieuwe kleurtje
Beetje drama a la Geer en Goor mag toch wel remlof?quote:
Geer, Goor, static, cinnamongirl en Ole.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Beetje drama a la Geer en Goor mag toch wel remlof?
... Yo, ptwish...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Geer, Goor, static, cinnamongirl en Ole.
Klinkt goed
vergeet vooral Con niet he!quote:
Hebben jullie haar wel ontgroend achter de schermen ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:32 schreef static het volgende:
Leuke binnenkomer ouwe, wil je dat je post blijft staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |