Grote verbouwing in huize Isaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef kaasplankje het volgende:
Mogguh
[..]
Heeft Isa nieuw haar ofwa? Ik heb 't gemist geloof ik.
Ik begin weer een beetje in de juiste mood te komen jaquote:
Das fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begin weer een beetje in de juiste mood te komen jaUberhaupt gewoon weer in een betere mood
wat ik vorige week al zei: zo'n gesprek met een coach werkt uitstekend om de focus weer te leggen waar-ie thuis hoort!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Achja ik ben tenminste wel weer tevreden met hoe ik eruit zie
Goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga binnenkort een pak kopen denk ik
Ik vermoed dat ik dat toch nodig ga hebben bij sollicitaties. Zeker op de functies die ik wil
En er komen wat bruiloften aan waar het ook geen kwaad kan
Het heeft niks met jou te maken. Als ze een probleem hebben moeten ze het maar uitspreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ok kille sfeer hier... Is al een tijdje zo met boekhoudcollega. Ga zo toch vragen of er niet iets is want voel dat er iets verkeerd is en voel ook dat t (deels) met mij te maken heeft. /onzeker
Dan moet er wel een effen overhemd bij jaquote:
Ik wil eigenlijk een donkerblauw pakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:46 schreef Den_Haag het volgende:
P, eerst kijken wat je mooi vindt en goed staat. Daarna pas naar de prijs kijken. Zeg niet dat je veel geld uit moet geven maar ik zie te veel pakken die op prijs gekocht zijn ipv op pasvorm en stijl. (terwijl een goedkoop pak soms een persoon ook beter zit dan een duur pak).
Innemen is makkelijker dan uitnemen. Krijtstreep of effen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een donkerblauw pakDat vind ik zelf het mooiste
En ik loop mijn favo-kledingzaak binnen
IEtsiepietsie duurder, maar zit wel gewoon lekker en is goed! Jammer alleen dat het een tijdeljke oplossing is
(hoop ik
) Als er straks weer zoveel kilo vanaf is, zal-ie wel weer te groot worden
Nooit geweten dat er zoveel bij kwam kijken....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Innemen is makkelijker dan uitnemen. Krijtstreep of effen?
Welke riem en schoenen?
2 knoop of 3? omslag in de broek of recht? Italiaans snit of Brits?
Overhemd streep of effen? Zou boorden overhemd andere kleur/patroon nemen en zeker met manchetknopen.
Vaak wel. Maar soms kan 3 knoop echter bij een pak en de drager passenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef borisz het volgende:
Ik vind twee knoops veel mooier dan drie knoops.
Ik heb nooit geweten dat een pak kopen zo moeilijk isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Welke riem en schoenen?
Overhemd streep of effen? Zou boorden overhemd andere kleur/patroon nemen en zeker met manchetknopen.
het is helemaal niet moeilijk. het is leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat een pak kopen zo moeilijk is
Oke...ik geloof jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het is helemaal niet moeilijk. het is leuk
Vooral een maatpak laten maken
Holy shitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Welke riem en schoenen?
Oh oh Den-Haag ? dat vind ik zo lelijk : de onderste knoop open van een jasje en dan een puntje stropdas - overhemd - riem . Slordig eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vaak wel. Maar soms kan 3 knoop echter bij een pak en de drager passen
[ afbeelding ]
't Is ook niet lastigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat een pak kopen zo moeilijk is
Ik had vroeger altijd zo'n klassiek pak met een jasje dat ook over elkaar slootquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh oh Den-Haag ? dat vind ik zo lelijk : de onderste knoop open van een jasje en dan een puntje stropdas - overhemd - riem . Slordig eigenlijk.
Hoe is dat op te lossen?
Kijk voor de schoenen eens naar Strellson. Iets speelser.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Holy shitEffen pak. Daarnaast een paar klassiek aandoende Ecco's (zwart voor het gemak). Effen overhemd en de boorden gaan echt niet in een andere kleur. Ik vind dat zo goedkoop en verkoper-achtig aandoen
![]()
Verder zie ik het in de winkel wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |