.quote:Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wat eens d'Oude Glorie
aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
de moed en de kracht
Om verder te bouwen
aan ons PSV
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wij houden voor ogen
de Rood-Witte vaan
Aan 't 'blauwdoek' meer sterren
de club bovenaan
Wij zullen steeds strijden
sportief en voor twee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV
Je krijgt bij ieder nieuw topic een mongool als FIPO, ongeacht wat de TT is.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:37 schreef FUFR het volgende:
jahallo, zo krijgen we allemaal van die voetbalmongolen hier.
Teveel strepen.quote:
neusquote:Op maandag 21 maart 2011 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Teveel strepen.2 keer wit en 1 keer rood is zat!
Kan, speelde HYS? (ik hou het niet bijquote:Op maandag 21 maart 2011 13:20 schreef ArTiC het volgende:
gister was trouwens ijshockey op TV...zat je zwagert daar ook bij?
Hoeveel vakantiedagen heb jij?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef Inu het volgende:
Gewoon alleen de beslissing een weekje vrij te nemen is al zo heerlijk
Week voor Pasen staat gepland
Heerlijk, veel vrij is goed.quote:
Want? Wil je mee?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:32 schreef FUFR het volgende:
zeg dames, wanneer gaan jullie weer eens zwemmen??
absoluut niet, maar ik hoor jullie er niet meer over.quote:
Komt ook omdat we al bijna een jaar niet gezwommen hebben, nadat we een herstart van onze ambitieuze plannen hadden na bijna 2 jaar (ofzo) niet gezwommen te hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
absoluut niet, maar ik hoor jullie er niet meer over.
ja hallo, zo'n lange zin kun je ook vervangen door: "kutsmoes"quote:Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Komt ook omdat we al bijna een jaar niet gezwommen hebben, nadat we een herstart van onze ambitieuze plannen hadden na bijna 2 jaar (ofzo) niet gezwommen te hebben.
Nix smoes. Ik verdedig nergens dat we niet gaan, ik geef alleen aan dat we niet gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hallo, zo'n lange zin kun je ook vervangen door: "kutsmoes"
ik liep gewoon al op de feiten vooruit,quote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nix smoes. Ik verdedig nergens dat we niet gaan, ik geef alleen aan dat we niet gaan.
Korte les:
Feit: we gaan niet
Smoes: we hebben het te druk
Ik beschreef het feit zonder de smoes.
Wel een beetje op blijven letten, hè, opa.
right, geef nou maar toe dat je gewoon mis zat.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik liep gewoon al op de feiten vooruit,
stilstand is achteruitgang
echt niet!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
right, geef nou maar toe dat je gewoon mis zat.
Nee joh, die hebben we jaren geleden al weggepest.quote:
heerlijk toch!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
inu heeft altijd vakantie, en dan ook nog net doen alsof je er keihard aan toe bent na 2 weken werken
ik doe ook altijd alsof ik het druk hebquote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
inu heeft altijd vakantie, en dan ook nog net doen alsof je er keihard aan toe bent na 2 weken werken
Ik heb dan ook maar een teer lijfjequote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
je zei dat je dik wasquote:
Als een vrouw zegt dat ze dik isquote:
Dan moet je nog iets leren over vrouwen alhoewel dat laatste punt ergens wel klopt, denk ik!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als een vrouw zegt dat ze dik is
Als ze zegt dat ze slank is:
dat dus, en je mag vrouwen daarin nooit tegenspreken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
alle vrouwen zeggen dat ze dik zijn, zowel de dikke als de dunne
En dan gaan ze huilenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat dus, en je mag vrouwen daarin nooit tegenspreken.
Ben ik dik?
- Ja, verschrikkelijk!
Ik blijf weg uit dit topic tot ik gegeten heb ivm juup plaatjes.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef FUFR het volgende:
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale, warme gevoel
vette filmquote:
Die blik! Om op te vreten.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi, ik ben Max
[ afbeelding ]
en ik heb een keivet hok
[ afbeelding ]
Ja, op z'n veldbedquote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef -moppie- het volgende:
Wat een lekker ding! Gaat je pa buiten slapen vanacht?
Je kunt zappen naar de epic military fail, NL2.quote:
Nee, zo komen de echte vogelpiekersquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je kunt zappen naar de epic military fail, NL2.
Beginnende bij TSquote:Op maandag 21 maart 2011 12:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je krijgt bij ieder nieuw topic een mongool als FIPO, ongeacht wat de TT is.
Nee, dat is alleen bij jouw topics zoquote:
Als een zalm een paard nadoet....quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi, ik ben Max
[ afbeelding ]
en ik heb een keivet hok
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi, ik ben Max
[ afbeelding ]
en ik heb een keivet hok
[ afbeelding ]
Ik zit lekker thuis te werken, bij het raam in het zonnetjequote:
En nu?quote:
Zo hoort hetquote:
Ja, maar bij jullie is het een stuk warmerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:33 schreef -moppie- het volgende:
Ik zat net in een hemdje buiten en het was warm! Wel spijkerbroek en laarzen erbij aan
dat snappen we, het is geen weer om met bloot onderlijf buiten te zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:33 schreef -moppie- het volgende:
Ik zat net in een hemdje buiten en het was warm! Wel spijkerbroek en laarzen erbij aan
Hoezo niet!?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat snappen we, het is geen weer om met bloot onderlijf buiten te zitten.
krijg je een tochtige poes van.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef -moppie- het volgende:
Ik mocht zonder korset naar huis lopen, dat was raar?
Ook mag ik straks het kleine stukje innde auto naar de ouders van R. Zonder het kutding, daa moet ie dan wel weer om!
Maar, het begin is gemaakt![]()
![]()
Onderbuurman van artic?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef Juup© het volgende:
Helmonder aangehouden voor opblazen eigen woning
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef ArTiC het volgende:
Dus ik koop een huis bij de makelaar en vervolgens blaas ik het op.
Zegt die makelaar: wat doe je nou?
Zeg ik: ik heb het toch gekocht whehehehe
Je humor..verdampt door al die pilletjes die je sliktquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je humor..verdampt door al die pilletjes die je slikt
Dan blijf je wat langer op het feestje en ga je in 1x doorquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Inu het volgende:
Shit, dit weekend zomertijdEn net nu ik heb beloofd naar een doopdienst te gaan op zondagochtend na een feestje
Oplossingsgericht denken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan blijf je wat langer op het feestje en ga je in 1x door
Ik ben een probleemmanagerquote:
Zo die-hard is het feestje ws nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan blijf je wat langer op het feestje en ga je in 1x door
Wat is the probleem dan?quote:
En jij?quote:
Op zondag hoor je niet vroeg op, dat is uitslaapdagquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat is the probleem dan?
Dan kan je makkelijk weer vroeg op
Kun je er wel van maken!quote:
Drankmanagerquote:
Je kan nog geboekt worden voor zaterdag?quote:
Wie doet de tosti's?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
Drankmanager
Pakt een groter gebied
moet lukken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan nog geboekt worden voor zaterdag?
dan heeft het dus geen fuck te maken met de zomertijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Op zondag hoor je niet vroeg op, dat is uitslaapdagDie kerk gaat m echt niet snel worden bij mij
Slapen in de kerk kan ook prima hoor. Tenzij je snurkt, dan valt het zo op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Op zondag hoor je niet vroeg op, dat is uitslaapdagDie kerk gaat m echt niet snel worden bij mij
Bijna alles verspringt vanzelf tegenwoordigquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt aan twintig minuten ruim voldoende om alle klokken in je huis een uur vooruit te zetten
Jawel, want 11 uur vind ik nog wel ok, maar nu vindt mn lichaam het 10 uur. Wezenlijk verschilquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heeft het dus geen fuck te maken met de zomertijd
Ik kijk wel uit, dalijk dopen ze mij ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Slapen in de kerk kan ook prima hoor. Tenzij je snurkt, dan valt het zo op.
Zomertijdhuiliequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want 11 uur vind ik nog wel ok, maar nu vindt mn lichaam het 10 uur. Wezenlijk verschil
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want 11 uur vind ik nog wel ok, maar nu vindt mn lichaam het 10 uur. Wezenlijk verschil
quote:
don't worry, dat zullen ze echt niet doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dalijk dopen ze mij ook
ze zal vanzelf wakker worden als ze een emmer water over haar heen gooienquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
don't worry, dat zullen ze echt niet doen.
pik me!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Levitation het volgende:
Verdikkie, heb net gewandeld en heb nu zo ontzettend geen zin meer om te werken.
Je hoort de terrasjes gewoon roepen!
bij 21 graden doodvriezen en bij 26 graden ontplofsenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef Levitation het volgende:
Het is hier 26C.Mijn hoofd gaat ploffen!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij 21 graden doodvriezen en bij 26 graden ontplofsen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef Levitation het volgende:
Het is hier 26C.Mijn hoofd gaat ploffen!
én een speknekquote:
hoe is het met jouw speknek? Is die al helemaal weggelijnd?quote:
-13kg...nog 7 te gaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
hoe is het met jouw speknek? Is die al helemaal weggelijnd?
klopt...inspiratieloos, duf, koppijnquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:15 schreef Levitation het volgende:
Levende walvis gevonden in Japans rijstveld
Ik heb net een rondleiding gehad die ik al ooit gehad had...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...inspiratieloos, duf, koppijn
maar wel heerlijk in de zon
ik kijk ook wel eens films 2xquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb net een rondleiding gehad die ik al ooit gehad had...
en je moest mee?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb net een rondleiding gehad die ik al ooit gehad had...
Ja, elke woensdagmiddag is voor het traineeprogramma waar ik in zit...quote:
Maar dan zie je niet rijen kasten met archiefdozen een uur lang...quote:
geweldige casting...die onnozele smurf die een wijze apostel gaat spelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, elke woensdagmiddag is voor het traineeprogramma waar ik in zit...
[..]
Maar dan zie je niet rijen kasten met archiefdozen een uur lang...
Ik zag net dit: http://www.nu.nl/achterkl(...)-apostel-petrus.html
Weet ik wel, maar ik vond het geen leuk geintje.quote:
Gelukkig kunnen jullie het beterquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Levitation het volgende:
Bouwval gezocht in Eindhoven.Wat een prutsers weer.
Ja, gelukkig wel!quote:
Beter dan te laat toch!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:40 schreef ArTiC het volgende:
Mogguh...uurtje te vroeg bij gebrek aan files.
Maar als ze nu geen voldoende haalt met hulp van superpapa!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:30 schreef FUFR het volgende:
06:50 uur.![]()
pap, opstaan!
huh, whot? waarom?
ik wil nog even mijn proefwerk leren...
![]()
zat ik daar om 7 uur (ruim een uur te vroeg) beneden..
ach ze kent de stof uit het hoofd, zou gewoon goed moeten gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar als ze nu geen voldoende haalt met hulp van superpapa!
Dan geeft dat toch ook een gerust gevoel nu dat je weet dat ze het beheerst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach ze kent de stof uit het hoofd, zou gewoon goed moeten gaan.
ze heeft dit woensdagmiddag ook gewoon nog geoefend dus de donderdagochtendmissie sloeg nergens op. Ze is gewoon bang dat als ze het niet haalt ze minder tv mag kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan geeft dat toch ook een gerust gevoel nu dat je weet dat ze het beheerst.
Zou wel de afspraak maken dat ze het de volgende keer 's middags of 's avonds al vraagt. Zo kort voor een proefwerk helpt niet (volgens de leraren, ik vond dat altijd wel prettig)
het kan wel hoor Inuquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:07 schreef Inu het volgende:
Oh, ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te daten
Al dat; oh, maar hij mailde dit, wat moet ik nu terugsturen? en hij zei dat ie zaterdag niet kan, maar zegt niet wanneer ie wel kan, wat nu?
kidsquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze heeft dit woensdagmiddag ook gewoon nog geoefend dus de donderdagochtendmissie sloeg nergens op. Ze is gewoon bang dat als ze het niet haalt ze minder tv mag kijken.
Mevrouw komt beneden, krijgt dr ontbijt, pakt dr huiswerk......en zette de tv aan.
die heb ik dus weer uitgezet
hoogopgeleiden en humor....quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, nee wat bedoel je daar nou weer mee?
Zelfvertrouwen heeft ze genoeg, maar we houden een stok achter de deur dus neemt ze geen risico'squote:Op donderdag 24 maart 2011 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
kids
Ze heeft dus gewoon een beetje last van faalangt en moet gewoon een nog wat aan haar zelfvertrouwen werken. Komt goed.
De mijne was variabel! Heb alle verdieps gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben ook redelijk hoog opgeleid...de MAVO waar ik op zat zat op de 4e verdieping.
Heb in de lunch wel heerlijk buiten gezeten... nu alleen uitzicht op zonquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:43 schreef Levitation het volgende:
Stil hier. Zit iedereen in de zon ofzo? Of dromen we allemaal alleen maar van lekker in het zonnetje zitten?
Ik heb gewandeld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb in de lunch wel heerlijk buiten gezeten... nu alleen uitzicht op zon
Ik ken hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gewandeld.Enige nadeel daarvan is dat het zo ontzettend jammer is om dan weer naar binnen te moeten.
Heel lekker warm! Graad of 10 warmer dan buiten.quote:
nou vooruit dan, kies maar een datumquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Inu het volgende:
Ik moet wachten tot een rapport af is en tot die tijd zit ik me een beetje te vervelen, maar zag net dit
http://www.dordrechtsmuseum.nl/zaalverhuur/trouwen
Nu wil ik ook wel trouwen
Jij betaalt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou vooruit dan, kies maar een datum
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij betaalt?
* Inu vraagt J. ten huwelijk
Jij bent toch een rijke vrouw? Kun je best zelf betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij betaalt?
* Inu vraagt J. ten huwelijk
Zo rijk nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij bent toch een rijke vrouw? Kun je best zelf betalen.
ja maar jij gaat er nu gauw vandoor met een andere vent!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat stond er niet bij he, nu heb je het al beloofd
Nee hoor, die vent is er al best langquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar jij gaat er nu gauw vandoor met een andere vent!
Ik denk dat FUF nu een schadeclaim gaat indienen. Je hebt hem emotioneel beschadigd.quote:
Hij mij! Belooft ie me een trouwerij, krabbelt ie terugquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat FUF nu een schadeclaim gaat indienen. Je hebt hem emotioneel beschadigd.
Was dat niet FUFR's auto dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Levitation het volgende:
![]()
Inu, wat heb jij in je pauze gedaan??Biecht maar op:
http://www.nu.nl/binnenland/2476000/autos-in-brand-in-haag.html
Denk niet dat die moederzielalleen in den haag staat.quote:
Oh, dan heb ik niks gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat die moederzielalleen in den haag staat.
TAALNAZI ALERT!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef Inu het volgende:
KleuterMiddelbare school gegiechel hier![]()
Ik zit OCR resultaten door te kijken en hij heeft ergens bespot met een lange s herkent als befpot
oh! sletje! je loopt over naar een ander en nu is het mijn schuld!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij mij! Belooft ie me een trouwerij, krabbelt ie terug
eh..neequote:
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Neh, OCR fout
Ik heb 4 kaartjes gewonnen voor Gooische vrouwen, de filmTof
Alles kan, heb je wel eens een aflevering gezien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:10 schreef FUFR het volgende:
Dan kan colt ook wel tampons gaan gebruiken
1 april hopelijk als mn zus, moeder en schoonzusje ook kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?
Colt wil ook wel mee![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Alles kan, heb je wel eens een aflevering gezien?
Niet gezien... ga morgen wel ff op RTL gemist kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
What the fuck is dat voor betonblokkenhuis @ mijn man is klusser.
We slaan zo'n flater.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef bleiblei het volgende:
Echt fantastisch.
Ja normaliter stuurt een fregat een emailtje voor inlichtingen naar de MIVD en dan krijg je binnen 4 uur een dreigingsanalyse. Maar dit keer was het op zondag en tja, dan kijken we gewoon een keer of 2-3 in een "bakje" en vervolgens antwoorden we daarop. Daarom hebben ze op de HMS Tromp te laat informatie gekregen over de situatie daar in Libie.
dan niet, koop ergens anders voor dat geld maar es een router of accesspoint.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben op zoek naar een goeie router, niet naar een zaak waar je der een kan kopen.
ik doe dat eigenlijk automatisch iedere keer als ik m zie of er langs af loop, je went er aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef ArTiC het volgende:
Tja...wat is goed. Ik moet de mijne eens in de 3 a 4 weken een keer resetten. Trouwens ga je snel WLAN wel fijn vinden op je iPad...laad maar eens een HD Youtube film.
Ik heb een sitecom 300N, is eigenlijk een router maar ik gebruik hem als switch met accesspoint.
Stel je niet aan, het is het laatste optreden in NL ooit...hierna ben je voorgoed van ze afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef FUFR het volgende:
pfff...kom op faithless... jullie kunnen nog cancelen
huh huh, dat zeiden de rolling stones en oma turner ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is het laatste optreden in NL ooit...hierna ben je voorgoed van ze af
Tina Turner okay...dan weiger ik ook maar een optreden van the Stones, maak me er maar wakker voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
huh huh, dat zeiden de rolling stones en oma turner ook.
die kwamen gewoon een half jaar later weer!
quote:...I can also not explain what are concrete issues...
een hoogopgeleide die van niets weet of ging het om de grammatica?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mailtje van een collega... WO-opgeleid top notch enzo:
[..]
Negerianenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WO opgeleid betekent niet meteen dat je alle talen van de wereld vloeiend spreekt hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens... Als je heel je opleiding gewoon in het Nederlands hebt gedaan is de kans erg groot dat je Engels is blijven hangen op middelbare schoolniveau. Je moet daarin ook gewoon opgeleid worden en als dat niet gebeurt krijg je niet automatisch een Engels taalbestand gedownload ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
je mag van een WO high potential minstens een fatsoenlijke beheersing van de Engelse taal verwachten. Kijk, als iemand krom IJslands spreekt kan ik er nog wel inkomen
eensch.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens... Als je heel je opleiding gewoon in het Nederlands hebt gedaan is de kans erg groot dat je Engels is blijven hangen op middelbare schoolniveau. Je moet daarin ook gewoon opgeleid worden en als dat niet gebeurt krijg je niet automatisch een Engels taalbestand gedownload ofzo
Concrete is wel gewoon concreetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
laten we eerlijk zijn, zo ontzettend schlecht was het nu ook weer niet.
Er zijn betonnen problemen en hij/zij snapt niet waarom.
i knew that natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Concrete is wel gewoon concreetAl zou ik het ook niet echt gebruiken trouwens...
Wat voor grafisch werk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:41 schreef FUFR het volgende:
heeft iemand hier nog kennissen, vriendjes, familie die werk zoeken in de ict?
ik zoek mensen die grafisch werk willen verrichten, opleiding wordt voor gezorgd.
vaste baan eindhoven.
jahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel een broertje waarvan ik vind dat ie onderhand es werk moet hebben, telt dat ook?
m.a.w. Een goedkoop iemandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
en omdat het hier wel mag en elders niet: max 30 jaar
Ik zal het es aan 'm vragen, is het fietsbaar vanuit Tongelre?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
en omdat het hier wel mag en elders niet: max 30 jaar
?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:04 schreef FUFR het volgende:
allemaal nog proficiat gewenst met jullie feestdag!
TU thv busremise.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal het es aan 'm vragen, is het fietsbaar vanuit Tongelre?
het is nationale pannenkoekdagquote:
quote:HEERENVEEN - Een 86-jarige man uit Heerenveen is donderdagavond om het leven gekomen door een ongeval in een parkeerkelder in zijn woonplaats. Dat heeft de politie gemeld.
De particuliere garage onder de woningen aan het Burgemeester Kuperusplein zou na een schoonmaak- en opknapactie feestelijk worden heropend door de bewoners.
De 86-jarige man zou daarbij beneden een lint doorknippen, waarna een bewoonster met de auto als eerste de helling in de kelder zou afrijden.
Vlak voordat de vrouw naar beneden wilde rijden, stapte ze nog even uit om haar tas te pakken. De auto rolde daarop zonder bestuurder naar beneden en overreed de man. Hij overleed ter plaatse.
ik ook, ik deed zelfs visualiserenquote:
Ik ben 30, en ik verdien altijd meer dan ik krijgquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef FUFR het volgende:
nee heeft meer te maken dat ze het team jong willen houden
ik weet niet wat jij verdiende op je dertigste, maar ik had geen minimum loon of zo...
ja, kwestie van 's nachts de wekker laten afgaan, opstaan, router uitzetten, router aanzetten en weer gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef bleiblei het volgende:
Woei, vanaf de iPad.
Maar we moeten die fouter dus regelmatig resetten. Is er een reden waarom dat ding vaak vastloopt op de wlan?
En zou een timer zodat ie elke nacht een kwartiertje ff zonder stroom zit de oplossing zijn?
Een stroommanagerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:42 schreef bleiblei het volgende:
Dat bedoel ik juist.
Timer = zoon stopcontactklokding
Flipboard, Twitterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:02 schreef bleiblei het volgende:
Hebben jullie trouwens nog App tips?![]()
Heb er nu de Ibook, Ziggo ennnn Wired app gedownload.
Ja maar dat zijn er bv maar 3 in Tilburg, dus ja das niet echt veel. Sowieso weinig free wifi in NL. Timelapse kun je timelapse filmpjes mee makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef bleiblei het volgende:
Ah gevonden.
Free Wifi dinges is ook tof. Die heeft een database van gratis wifi's over heel de wereld.
Ah, dat gaat niet helpen, time lapse filmpjes maken op een ipad zonder cameraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn er bv maar 3 in Tilburg, dus ja das niet echt veel. Sowieso weinig free wifi in NL. Timelapse kun je timelapse filmpjes mee maken. Ik ben beetje aan het klooien met de montage mogelijkheden op zo'n iPhone4 en dat is nog best behoorlijk.
De trein naar Apeldoorn heeft Wifi, maar ik heb er nog nooit een fatsoenlijke verbinding in gekregen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef febster het volgende:
Mwaah, 3 ervan zijn de Mac's gok ik en 1 is het gemeentehuis. Overigens vind ik dat ze in alle treinen wifi moeten maken, maar ja.
Las ergens dat Faithless erg mwoah was... niet dampend en stampend...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:02 schreef FUFR het volgende:
Faithless was goed.
Voor en na programma niet.
Toen ze mmmbop gingen draaien zijn we gevlucht
veel mensen flauwgevallen...
Een mocht zelfs met de ambulance mee..
Die was niet faithless want die heeft zijn/haar drinkskills aardig overschatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef -moppie- het volgende:
Hoi![]()
Volgens mij was faithless wel
goed want onze plee is vandaag goed ondergekitst door iemand die aanwezig is geweest daaro!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die was niet faithless want die heeft zijn/haar drinkskills aardig overschat
zet ze in V&Aquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zit er weer mee! Incl 2 kinderen waar we sinds gisteravond op moesten passen!
Ik/we willen ze niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |