klopt...inspiratieloos, duf, koppijnquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:15 schreef Levitation het volgende:
Levende walvis gevonden in Japans rijstveld
Ik heb net een rondleiding gehad die ik al ooit gehad had...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...inspiratieloos, duf, koppijn
maar wel heerlijk in de zon
ik kijk ook wel eens films 2xquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb net een rondleiding gehad die ik al ooit gehad had...
en je moest mee?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb net een rondleiding gehad die ik al ooit gehad had...
Ja, elke woensdagmiddag is voor het traineeprogramma waar ik in zit...quote:
Maar dan zie je niet rijen kasten met archiefdozen een uur lang...quote:
geweldige casting...die onnozele smurf die een wijze apostel gaat spelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, elke woensdagmiddag is voor het traineeprogramma waar ik in zit...
[..]
Maar dan zie je niet rijen kasten met archiefdozen een uur lang...
Ik zag net dit: http://www.nu.nl/achterkl(...)-apostel-petrus.html
Weet ik wel, maar ik vond het geen leuk geintje.quote:
Gelukkig kunnen jullie het beterquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Levitation het volgende:
Bouwval gezocht in Eindhoven.Wat een prutsers weer.
Ja, gelukkig wel!quote:
Beter dan te laat toch!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:40 schreef ArTiC het volgende:
Mogguh...uurtje te vroeg bij gebrek aan files.
Maar als ze nu geen voldoende haalt met hulp van superpapa!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:30 schreef FUFR het volgende:
06:50 uur.![]()
pap, opstaan!
huh, whot? waarom?
ik wil nog even mijn proefwerk leren...
![]()
zat ik daar om 7 uur (ruim een uur te vroeg) beneden..
ach ze kent de stof uit het hoofd, zou gewoon goed moeten gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar als ze nu geen voldoende haalt met hulp van superpapa!
Dan geeft dat toch ook een gerust gevoel nu dat je weet dat ze het beheerst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach ze kent de stof uit het hoofd, zou gewoon goed moeten gaan.
ze heeft dit woensdagmiddag ook gewoon nog geoefend dus de donderdagochtendmissie sloeg nergens op. Ze is gewoon bang dat als ze het niet haalt ze minder tv mag kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan geeft dat toch ook een gerust gevoel nu dat je weet dat ze het beheerst.
Zou wel de afspraak maken dat ze het de volgende keer 's middags of 's avonds al vraagt. Zo kort voor een proefwerk helpt niet (volgens de leraren, ik vond dat altijd wel prettig)
het kan wel hoor Inuquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:07 schreef Inu het volgende:
Oh, ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te daten
Al dat; oh, maar hij mailde dit, wat moet ik nu terugsturen? en hij zei dat ie zaterdag niet kan, maar zegt niet wanneer ie wel kan, wat nu?
kidsquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze heeft dit woensdagmiddag ook gewoon nog geoefend dus de donderdagochtendmissie sloeg nergens op. Ze is gewoon bang dat als ze het niet haalt ze minder tv mag kijken.
Mevrouw komt beneden, krijgt dr ontbijt, pakt dr huiswerk......en zette de tv aan.
die heb ik dus weer uitgezet
hoogopgeleiden en humor....quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, nee wat bedoel je daar nou weer mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |