Onderbuurman van artic?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:08 schreef Juup© het volgende:
Helmonder aangehouden voor opblazen eigen woning
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef ArTiC het volgende:
Dus ik koop een huis bij de makelaar en vervolgens blaas ik het op.
Zegt die makelaar: wat doe je nou?
Zeg ik: ik heb het toch gekocht whehehehe
Je humor..verdampt door al die pilletjes die je sliktquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je humor..verdampt door al die pilletjes die je slikt
Dan blijf je wat langer op het feestje en ga je in 1x doorquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:12 schreef Inu het volgende:
Shit, dit weekend zomertijdEn net nu ik heb beloofd naar een doopdienst te gaan op zondagochtend na een feestje
Oplossingsgericht denken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan blijf je wat langer op het feestje en ga je in 1x door
Ik ben een probleemmanagerquote:
Zo die-hard is het feestje ws nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan blijf je wat langer op het feestje en ga je in 1x door
Wat is the probleem dan?quote:
En jij?quote:
Op zondag hoor je niet vroeg op, dat is uitslaapdagquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat is the probleem dan?
Dan kan je makkelijk weer vroeg op
Kun je er wel van maken!quote:
Drankmanagerquote:
Je kan nog geboekt worden voor zaterdag?quote:
Wie doet de tosti's?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
Drankmanager
Pakt een groter gebied
moet lukken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan nog geboekt worden voor zaterdag?
dan heeft het dus geen fuck te maken met de zomertijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Op zondag hoor je niet vroeg op, dat is uitslaapdagDie kerk gaat m echt niet snel worden bij mij
Slapen in de kerk kan ook prima hoor. Tenzij je snurkt, dan valt het zo op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Op zondag hoor je niet vroeg op, dat is uitslaapdagDie kerk gaat m echt niet snel worden bij mij
Bijna alles verspringt vanzelf tegenwoordigquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt aan twintig minuten ruim voldoende om alle klokken in je huis een uur vooruit te zetten
Jawel, want 11 uur vind ik nog wel ok, maar nu vindt mn lichaam het 10 uur. Wezenlijk verschilquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heeft het dus geen fuck te maken met de zomertijd
Ik kijk wel uit, dalijk dopen ze mij ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Slapen in de kerk kan ook prima hoor. Tenzij je snurkt, dan valt het zo op.
Zomertijdhuiliequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want 11 uur vind ik nog wel ok, maar nu vindt mn lichaam het 10 uur. Wezenlijk verschil
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want 11 uur vind ik nog wel ok, maar nu vindt mn lichaam het 10 uur. Wezenlijk verschil
quote:
don't worry, dat zullen ze echt niet doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dalijk dopen ze mij ook
ze zal vanzelf wakker worden als ze een emmer water over haar heen gooienquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
don't worry, dat zullen ze echt niet doen.
pik me!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Levitation het volgende:
Verdikkie, heb net gewandeld en heb nu zo ontzettend geen zin meer om te werken.
Je hoort de terrasjes gewoon roepen!
bij 21 graden doodvriezen en bij 26 graden ontplofsenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef Levitation het volgende:
Het is hier 26C.Mijn hoofd gaat ploffen!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij 21 graden doodvriezen en bij 26 graden ontplofsen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef Levitation het volgende:
Het is hier 26C.Mijn hoofd gaat ploffen!
én een speknekquote:
hoe is het met jouw speknek? Is die al helemaal weggelijnd?quote:
-13kg...nog 7 te gaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
hoe is het met jouw speknek? Is die al helemaal weggelijnd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |