klopt...inspiratieloos, duf, koppijnquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:15 schreef Levitation het volgende:
Levende walvis gevonden in Japans rijstveld
Ik heb net een rondleiding gehad die ik al ooit gehad had...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt...inspiratieloos, duf, koppijn
maar wel heerlijk in de zon
ik kijk ook wel eens films 2xquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb net een rondleiding gehad die ik al ooit gehad had...
en je moest mee?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb net een rondleiding gehad die ik al ooit gehad had...
Ja, elke woensdagmiddag is voor het traineeprogramma waar ik in zit...quote:
Maar dan zie je niet rijen kasten met archiefdozen een uur lang...quote:
geweldige casting...die onnozele smurf die een wijze apostel gaat spelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, elke woensdagmiddag is voor het traineeprogramma waar ik in zit...
[..]
Maar dan zie je niet rijen kasten met archiefdozen een uur lang...
Ik zag net dit: http://www.nu.nl/achterkl(...)-apostel-petrus.html
Weet ik wel, maar ik vond het geen leuk geintje.quote:
Gelukkig kunnen jullie het beterquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Levitation het volgende:
Bouwval gezocht in Eindhoven.Wat een prutsers weer.
Ja, gelukkig wel!quote:
Beter dan te laat toch!quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:40 schreef ArTiC het volgende:
Mogguh...uurtje te vroeg bij gebrek aan files.
Maar als ze nu geen voldoende haalt met hulp van superpapa!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:30 schreef FUFR het volgende:
06:50 uur.![]()
pap, opstaan!
huh, whot? waarom?
ik wil nog even mijn proefwerk leren...
![]()
zat ik daar om 7 uur (ruim een uur te vroeg) beneden..
ach ze kent de stof uit het hoofd, zou gewoon goed moeten gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar als ze nu geen voldoende haalt met hulp van superpapa!
Dan geeft dat toch ook een gerust gevoel nu dat je weet dat ze het beheerst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach ze kent de stof uit het hoofd, zou gewoon goed moeten gaan.
ze heeft dit woensdagmiddag ook gewoon nog geoefend dus de donderdagochtendmissie sloeg nergens op. Ze is gewoon bang dat als ze het niet haalt ze minder tv mag kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan geeft dat toch ook een gerust gevoel nu dat je weet dat ze het beheerst.
Zou wel de afspraak maken dat ze het de volgende keer 's middags of 's avonds al vraagt. Zo kort voor een proefwerk helpt niet (volgens de leraren, ik vond dat altijd wel prettig)
het kan wel hoor Inuquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:07 schreef Inu het volgende:
Oh, ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te daten
Al dat; oh, maar hij mailde dit, wat moet ik nu terugsturen? en hij zei dat ie zaterdag niet kan, maar zegt niet wanneer ie wel kan, wat nu?
kidsquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze heeft dit woensdagmiddag ook gewoon nog geoefend dus de donderdagochtendmissie sloeg nergens op. Ze is gewoon bang dat als ze het niet haalt ze minder tv mag kijken.
Mevrouw komt beneden, krijgt dr ontbijt, pakt dr huiswerk......en zette de tv aan.
die heb ik dus weer uitgezet
hoogopgeleiden en humor....quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, nee wat bedoel je daar nou weer mee?
Zelfvertrouwen heeft ze genoeg, maar we houden een stok achter de deur dus neemt ze geen risico'squote:Op donderdag 24 maart 2011 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
kids
Ze heeft dus gewoon een beetje last van faalangt en moet gewoon een nog wat aan haar zelfvertrouwen werken. Komt goed.
De mijne was variabel! Heb alle verdieps gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben ook redelijk hoog opgeleid...de MAVO waar ik op zat zat op de 4e verdieping.
Heb in de lunch wel heerlijk buiten gezeten... nu alleen uitzicht op zonquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:43 schreef Levitation het volgende:
Stil hier. Zit iedereen in de zon ofzo? Of dromen we allemaal alleen maar van lekker in het zonnetje zitten?
Ik heb gewandeld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb in de lunch wel heerlijk buiten gezeten... nu alleen uitzicht op zon
Ik ken hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gewandeld.Enige nadeel daarvan is dat het zo ontzettend jammer is om dan weer naar binnen te moeten.
Heel lekker warm! Graad of 10 warmer dan buiten.quote:
nou vooruit dan, kies maar een datumquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Inu het volgende:
Ik moet wachten tot een rapport af is en tot die tijd zit ik me een beetje te vervelen, maar zag net dit
http://www.dordrechtsmuseum.nl/zaalverhuur/trouwen
Nu wil ik ook wel trouwen
Jij betaalt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou vooruit dan, kies maar een datum
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij betaalt?
* Inu vraagt J. ten huwelijk
Jij bent toch een rijke vrouw? Kun je best zelf betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij betaalt?
* Inu vraagt J. ten huwelijk
Zo rijk nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij bent toch een rijke vrouw? Kun je best zelf betalen.
ja maar jij gaat er nu gauw vandoor met een andere vent!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat stond er niet bij he, nu heb je het al beloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |