heerlijk toch!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
inu heeft altijd vakantie, en dan ook nog net doen alsof je er keihard aan toe bent na 2 weken werken
ik doe ook altijd alsof ik het druk hebquote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
inu heeft altijd vakantie, en dan ook nog net doen alsof je er keihard aan toe bent na 2 weken werken
Ik heb dan ook maar een teer lijfjequote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
je zei dat je dik wasquote:
Als een vrouw zegt dat ze dik isquote:
Dan moet je nog iets leren over vrouwen alhoewel dat laatste punt ergens wel klopt, denk ik!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als een vrouw zegt dat ze dik is
Als ze zegt dat ze slank is:
dat dus, en je mag vrouwen daarin nooit tegenspreken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
alle vrouwen zeggen dat ze dik zijn, zowel de dikke als de dunne
En dan gaan ze huilenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat dus, en je mag vrouwen daarin nooit tegenspreken.
Ben ik dik?
- Ja, verschrikkelijk!
Ik blijf weg uit dit topic tot ik gegeten heb ivm juup plaatjes.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef FUFR het volgende:
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale, warme gevoel
vette filmquote:
Die blik! Om op te vreten.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi, ik ben Max
[ afbeelding ]
en ik heb een keivet hok
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |