Nee hoor, die vent is er al best langquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar jij gaat er nu gauw vandoor met een andere vent!
Ik denk dat FUF nu een schadeclaim gaat indienen. Je hebt hem emotioneel beschadigd.quote:
Hij mij! Belooft ie me een trouwerij, krabbelt ie terugquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat FUF nu een schadeclaim gaat indienen. Je hebt hem emotioneel beschadigd.
Was dat niet FUFR's auto dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Levitation het volgende:
![]()
Inu, wat heb jij in je pauze gedaan??Biecht maar op:
http://www.nu.nl/binnenland/2476000/autos-in-brand-in-haag.html
Denk niet dat die moederzielalleen in den haag staat.quote:
Oh, dan heb ik niks gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat die moederzielalleen in den haag staat.
TAALNAZI ALERT!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef Inu het volgende:
KleuterMiddelbare school gegiechel hier![]()
Ik zit OCR resultaten door te kijken en hij heeft ergens bespot met een lange s herkent als befpot
oh! sletje! je loopt over naar een ander en nu is het mijn schuld!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij mij! Belooft ie me een trouwerij, krabbelt ie terug
eh..neequote:
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Neh, OCR fout
Ik heb 4 kaartjes gewonnen voor Gooische vrouwen, de filmTof
Alles kan, heb je wel eens een aflevering gezien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:10 schreef FUFR het volgende:
Dan kan colt ook wel tampons gaan gebruiken
1 april hopelijk als mn zus, moeder en schoonzusje ook kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?
Colt wil ook wel mee![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Alles kan, heb je wel eens een aflevering gezien?
Niet gezien... ga morgen wel ff op RTL gemist kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
What the fuck is dat voor betonblokkenhuis @ mijn man is klusser.
We slaan zo'n flater.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef bleiblei het volgende:
Echt fantastisch.
Ja normaliter stuurt een fregat een emailtje voor inlichtingen naar de MIVD en dan krijg je binnen 4 uur een dreigingsanalyse. Maar dit keer was het op zondag en tja, dan kijken we gewoon een keer of 2-3 in een "bakje" en vervolgens antwoorden we daarop. Daarom hebben ze op de HMS Tromp te laat informatie gekregen over de situatie daar in Libie.
dan niet, koop ergens anders voor dat geld maar es een router of accesspoint.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben op zoek naar een goeie router, niet naar een zaak waar je der een kan kopen.
ik doe dat eigenlijk automatisch iedere keer als ik m zie of er langs af loop, je went er aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef ArTiC het volgende:
Tja...wat is goed. Ik moet de mijne eens in de 3 a 4 weken een keer resetten. Trouwens ga je snel WLAN wel fijn vinden op je iPad...laad maar eens een HD Youtube film.
Ik heb een sitecom 300N, is eigenlijk een router maar ik gebruik hem als switch met accesspoint.
Stel je niet aan, het is het laatste optreden in NL ooit...hierna ben je voorgoed van ze afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef FUFR het volgende:
pfff...kom op faithless... jullie kunnen nog cancelen
huh huh, dat zeiden de rolling stones en oma turner ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is het laatste optreden in NL ooit...hierna ben je voorgoed van ze af
Tina Turner okay...dan weiger ik ook maar een optreden van the Stones, maak me er maar wakker voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
huh huh, dat zeiden de rolling stones en oma turner ook.
die kwamen gewoon een half jaar later weer!
quote:...I can also not explain what are concrete issues...
een hoogopgeleide die van niets weet of ging het om de grammatica?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mailtje van een collega... WO-opgeleid top notch enzo:
[..]
Negerianenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WO opgeleid betekent niet meteen dat je alle talen van de wereld vloeiend spreekt hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens... Als je heel je opleiding gewoon in het Nederlands hebt gedaan is de kans erg groot dat je Engels is blijven hangen op middelbare schoolniveau. Je moet daarin ook gewoon opgeleid worden en als dat niet gebeurt krijg je niet automatisch een Engels taalbestand gedownload ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
je mag van een WO high potential minstens een fatsoenlijke beheersing van de Engelse taal verwachten. Kijk, als iemand krom IJslands spreekt kan ik er nog wel inkomen
eensch.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens... Als je heel je opleiding gewoon in het Nederlands hebt gedaan is de kans erg groot dat je Engels is blijven hangen op middelbare schoolniveau. Je moet daarin ook gewoon opgeleid worden en als dat niet gebeurt krijg je niet automatisch een Engels taalbestand gedownload ofzo
Concrete is wel gewoon concreetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
laten we eerlijk zijn, zo ontzettend schlecht was het nu ook weer niet.
Er zijn betonnen problemen en hij/zij snapt niet waarom.
i knew that natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Concrete is wel gewoon concreetAl zou ik het ook niet echt gebruiken trouwens...
Wat voor grafisch werk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:41 schreef FUFR het volgende:
heeft iemand hier nog kennissen, vriendjes, familie die werk zoeken in de ict?
ik zoek mensen die grafisch werk willen verrichten, opleiding wordt voor gezorgd.
vaste baan eindhoven.
jahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel een broertje waarvan ik vind dat ie onderhand es werk moet hebben, telt dat ook?
m.a.w. Een goedkoop iemandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
en omdat het hier wel mag en elders niet: max 30 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |