Ik zal het es aan 'm vragen, is het fietsbaar vanuit Tongelre?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
en omdat het hier wel mag en elders niet: max 30 jaar
?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:04 schreef FUFR het volgende:
allemaal nog proficiat gewenst met jullie feestdag!
TU thv busremise.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal het es aan 'm vragen, is het fietsbaar vanuit Tongelre?
het is nationale pannenkoekdagquote:
quote:HEERENVEEN - Een 86-jarige man uit Heerenveen is donderdagavond om het leven gekomen door een ongeval in een parkeerkelder in zijn woonplaats. Dat heeft de politie gemeld.
De particuliere garage onder de woningen aan het Burgemeester Kuperusplein zou na een schoonmaak- en opknapactie feestelijk worden heropend door de bewoners.
De 86-jarige man zou daarbij beneden een lint doorknippen, waarna een bewoonster met de auto als eerste de helling in de kelder zou afrijden.
Vlak voordat de vrouw naar beneden wilde rijden, stapte ze nog even uit om haar tas te pakken. De auto rolde daarop zonder bestuurder naar beneden en overreed de man. Hij overleed ter plaatse.
ik ook, ik deed zelfs visualiserenquote:
Ik ben 30, en ik verdien altijd meer dan ik krijgquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef FUFR het volgende:
nee heeft meer te maken dat ze het team jong willen houden
ik weet niet wat jij verdiende op je dertigste, maar ik had geen minimum loon of zo...
ja, kwestie van 's nachts de wekker laten afgaan, opstaan, router uitzetten, router aanzetten en weer gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef bleiblei het volgende:
Woei, vanaf de iPad.
Maar we moeten die fouter dus regelmatig resetten. Is er een reden waarom dat ding vaak vastloopt op de wlan?
En zou een timer zodat ie elke nacht een kwartiertje ff zonder stroom zit de oplossing zijn?
Een stroommanagerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:42 schreef bleiblei het volgende:
Dat bedoel ik juist.
Timer = zoon stopcontactklokding
Flipboard, Twitterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:02 schreef bleiblei het volgende:
Hebben jullie trouwens nog App tips?![]()
Heb er nu de Ibook, Ziggo ennnn Wired app gedownload.
Ja maar dat zijn er bv maar 3 in Tilburg, dus ja das niet echt veel. Sowieso weinig free wifi in NL. Timelapse kun je timelapse filmpjes mee makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef bleiblei het volgende:
Ah gevonden.
Free Wifi dinges is ook tof. Die heeft een database van gratis wifi's over heel de wereld.
Ah, dat gaat niet helpen, time lapse filmpjes maken op een ipad zonder cameraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn er bv maar 3 in Tilburg, dus ja das niet echt veel. Sowieso weinig free wifi in NL. Timelapse kun je timelapse filmpjes mee maken. Ik ben beetje aan het klooien met de montage mogelijkheden op zo'n iPhone4 en dat is nog best behoorlijk.
De trein naar Apeldoorn heeft Wifi, maar ik heb er nog nooit een fatsoenlijke verbinding in gekregen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef febster het volgende:
Mwaah, 3 ervan zijn de Mac's gok ik en 1 is het gemeentehuis. Overigens vind ik dat ze in alle treinen wifi moeten maken, maar ja.
Las ergens dat Faithless erg mwoah was... niet dampend en stampend...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:02 schreef FUFR het volgende:
Faithless was goed.
Voor en na programma niet.
Toen ze mmmbop gingen draaien zijn we gevlucht
veel mensen flauwgevallen...
Een mocht zelfs met de ambulance mee..
Die was niet faithless want die heeft zijn/haar drinkskills aardig overschatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef -moppie- het volgende:
Hoi![]()
Volgens mij was faithless wel
goed want onze plee is vandaag goed ondergekitst door iemand die aanwezig is geweest daaro!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die was niet faithless want die heeft zijn/haar drinkskills aardig overschat
zet ze in V&Aquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zit er weer mee! Incl 2 kinderen waar we sinds gisteravond op moesten passen!
Ik/we willen ze niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |