Ja maar dat zijn er bv maar 3 in Tilburg, dus ja das niet echt veel. Sowieso weinig free wifi in NL. Timelapse kun je timelapse filmpjes mee makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef bleiblei het volgende:
Ah gevonden.
Free Wifi dinges is ook tof. Die heeft een database van gratis wifi's over heel de wereld.
Ah, dat gaat niet helpen, time lapse filmpjes maken op een ipad zonder cameraquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn er bv maar 3 in Tilburg, dus ja das niet echt veel. Sowieso weinig free wifi in NL. Timelapse kun je timelapse filmpjes mee maken. Ik ben beetje aan het klooien met de montage mogelijkheden op zo'n iPhone4 en dat is nog best behoorlijk.
De trein naar Apeldoorn heeft Wifi, maar ik heb er nog nooit een fatsoenlijke verbinding in gekregen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef febster het volgende:
Mwaah, 3 ervan zijn de Mac's gok ik en 1 is het gemeentehuis. Overigens vind ik dat ze in alle treinen wifi moeten maken, maar ja.
Las ergens dat Faithless erg mwoah was... niet dampend en stampend...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:02 schreef FUFR het volgende:
Faithless was goed.
Voor en na programma niet.
Toen ze mmmbop gingen draaien zijn we gevlucht
veel mensen flauwgevallen...
Een mocht zelfs met de ambulance mee..
Die was niet faithless want die heeft zijn/haar drinkskills aardig overschatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef -moppie- het volgende:
Hoi![]()
Volgens mij was faithless wel
goed want onze plee is vandaag goed ondergekitst door iemand die aanwezig is geweest daaro!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die was niet faithless want die heeft zijn/haar drinkskills aardig overschat
zet ze in V&Aquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zit er weer mee! Incl 2 kinderen waar we sinds gisteravond op moesten passen!
Ik/we willen ze niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |