Ja dat moet je even weg denken.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Je ruiten moeten krabben op de eerste lentedag
Dat heb ik 3 jaar lang gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 08:53 schreef tliciouz het volgende:
FOK!games zoekt crew
Iets voor een van jullie?
Ziet er best goed uit!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik 3 jaar lang gedaanTe veel gezeik van Danny en de andere admins en te weinig vrijheid.
We willen binnenkort CutScene weer oppakken en er een beetje een vrije blog van maken waar veel mensen hun game-gerelateerde meuk kunnen neergooien. Van geinige filmpjes, tot columns, tot eigengemaakte games etc. Zonder quota of echte regels.
Op dit moment ligt het compleet stil, maar met een reeks nieuwe mensen kan het wel weer wat toffigs worden
Iets voor jullie?
Is goed, wanneer kom je langs?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit!
Ik wil wel leuke gamende mannen interviewen.
Zou wel willen, maar dan moet ik aan mijn schrijfstijl werken. Misschien een indiegame reviewer.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik meen het serieus overigensWe willen echt nieuwe mensen recruteren en er een semi-open blog van maken. Alles wat leuk, grappig, interessant etc is mag er op geknalt worden
Zolang andere mensen het geinig vinden om te lezen mag het van mij de site op
Heb zover wel 1 fantastische indie game: miner dig deep.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Klinkt wel leukGrote games reviewen heeft weinig zin, dat doet elke site al zo'n beetje
Het moeten wel "games" zijn he.quote:
Ik neem de sims heel serieus hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het moeten wel " games" zijn he.
hehe zeg jij as berber, dat is tog jou werk schapen drijvenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het moeten wel "games" zijn he.
Lijkt mij ook wel chill, als er 1 schaap over de dam is doe ik wel mee.
Owquote:Op maandag 21 maart 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Je komt vast regelmatige geinige filmpjes etc tegen. Hoeft geen eigen geschreven verhaal van 10 a4'tjes te zijn he
Schapen aanduwen toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe zeg jij as berber, dat is tog jou werk schapen drijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schapen aanduwen toch?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bozz jonge, stakker.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe zeg jij as berber, dat is tog jou werk schapen drijven
ik zal hem wel hoeken is dat ook goed?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Zeg zeg, rustig he snoepjes! Geen ruzie maken, anders zet ik jullie in de hoek.
Jij hebt een beetje teveel UFC gespeeld..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zal hem wel hoeken is dat ook goed?
speel ik niet meer is slecht voor me hartquote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij hebt een beetje teveel UFC gespeeld..
Nou met mijn oude internet kon ik 2 jaar lang niet op msn, na 10 seconden viel internet uit.quote:
chill maar zonder email adres hebben wij er niert veel aan natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou met mijn oude internet kon ik 2 jaar lang niet op msn, na 10 seconden viel internet uit.Alles geprobeerd. Sinds vandaag nieuw internet.
Dat heb ik nu ook met tele2.. valt me msn er om de 20 min uit!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou met mijn oude internet kon ik 2 jaar lang niet op msn, na 10 seconden viel internet uit.Alles geprobeerd. Sinds vandaag nieuw internet.
Vervelend he? Maar vond het stiekem wel lekker om anderhalf jaar ofzo even niet meer op msn te zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook met tele2.. valt me msn er om de 20 min uit!
Dat is waar ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
chill maar zonder email adres hebben wij er niert veel aan natuurlijk
Ik heb het probleem dat ik niet teveel apparaten aan het internet moet hangen dan is het te doen, aangezien ik adium heb en geen MSN vangt ie nogal wat op (reconnect automatisch weer)quote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vervelend he? Maar vond het stiekem wel lekker om anderhalf jaar ofzo even niet meer op msn te zijn.
Heb sinds kort ook een facebook aangemaakt, maar vind het 3 keer niets.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
MSN heb ik volgens mij al 3 jaar nauwelijks meer gebruikt. Ik vergeet altijd in te loggen als ik de pc aanzet... Doe toch vrijwel alles via facebook
Het is echt heel erg wennen, maar aangezien het heel goed werkt samen met Android op mijn telefoon is het ideaal om alles aan facebook te koppelen eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb sinds kort ook een facebook aangemaakt, maar vind het 3 keer niets.
Wat is je facebook.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is echt heel erg wennen, maar aangezien het heel goed werkt samen met Android op mijn telefoon is het ideaal om alles aan facebook te koppelen eigenlijk.
Volgens mij is hij niet moeilijk te vinden als je op mijn naam zoekt, maar ik PM hem wel ff.quote:
Zal ik toevoegen of niet? Vragen vragen vragenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=635997378&sk=wall
Zo op die foto lijkt hij net een Amerikaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=635997378&sk=wall
Dat is Rossdale hequote:Op maandag 21 maart 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal ik toevoegen of niet? Vragen vragen vragen
Foto is gemaakt nadat een vriendin van me mijn haar gestyled hadquote:Op maandag 21 maart 2011 11:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo op die foto lijkt hij net een Amerikaan.
Ja weet ik, want jij bent een wasbeer.quote:
Ojaquote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nietes, dit ben ik:
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000439648342
Sorry Mich, maar op een of andere manier schiet ik telkens in de lach van je achternaam.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nietes, dit ben ik:
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000439648342
Succes man.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef dreamzk het volgende:
Lieve FOK! vriendjes, ik ga mn tentamen maken. Toedels.
Whut? Waarom?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry Mich, maar op een of andere manier schiet ik telkens in de lach van je achternaam.
Hoe is het met je pootje?
Ik weet niet, het klinkt zo grappig.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whut? Waarom?
En dan voeg je me niet eens toe
Het gaat, het gaat.. Ups en downs qua pijn, maar ik stoor me vooral aan het thuiszitten, wordt helemaal gek hier
Je boy de e-hosselaar at it again je weet.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:28 schreef tliciouz het volgende:
Ah en onze parvus heeft me alweer gevonden op facebook hoor.
Broederquote:Op maandag 21 maart 2011 11:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet, het klinkt zo grappig.
Ik heb je toegevoegd.Begrijp ik, lijkt me ook helemaal niets.
Ik dacht dat alleen kutkabouter dat was.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:45 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je boy de e-hosselaar at it again je weet.
Naja ik loop er niet zo mee te koopquote:Op maandag 21 maart 2011 11:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen kutkabouter dat was.
Je dacht dat ik een grote brede gespierde neger was he?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
Damn, niet het gezicht dat ik bij rossdale had verwacht
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een grote brede gespierde neger was he?
Daar loop ik elke dag in.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Tam, is dat je carnavals- of reguliere outfit?
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je Sommy trouwens een schop onder zijn kont gegeven?Hij was gister ineens online, vandaag met Live Gold zei hij
Haha dat vond ik ook al.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die foto van Michhas - zn voiceberichten op xbox.
Je lijkt een beetje op Bam Margera.
Wat is daarmee?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die foto van Michhas - zn voiceberichten op xbox.
Op z'n minst.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een grote brede gespierde neger was he?
Kleurspoelinkje tegen de grijze haren, allesquote:Op maandag 21 maart 2011 11:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die foto van Rossdale, dat lijkt een beetje op zo een Just for men look.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik wil m eerst testen op de pc, aangezien er alleen maar fakeversies rondgaan..duurt dat nog even..quote:Op maandag 21 maart 2011 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Is er echt helemaal niemand van jullie die ook Homefront gaat halen?
Ik vind hem toffig, maar mis leuke vriendjes om mee te spelen
Ga jij eens even Black Ops spelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker vehiclen whoren in Homefront!
Zit nu aan de bulletstorm, de singleplayer speelt opzich wel leuk.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Is er echt helemaal niemand van jullie die ook Homefront gaat halen?
Ik vind hem toffig, maar mis leuke vriendjes om mee te spelen
En dan was je nog negatief over Bulletstorm.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zit nu aan de bulletstorm, de singleplayer speelt opzich wel leuk.
Homefront wordt voor mij budgetbak geval. Doe mij dan maar BF3
Ik heb homefront ook gespeeld de snipers zijn veel te goed, de connectie is nog kutter dan in BO en de voertuigen zijn zwaar irritant omdat iedereen alleen maar in die shit wil rond rijden.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga jij eens even Black Ops spelen.
?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan was je nog negatief over Bulletstorm.
Leek me geen goede game inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou negatief, het leek je 3x niks.
Ik heb 4/5 rondes van dat gare domination gespeeld en daarin zaten er constant mensen in tanks en dergelijke rond te rijden slaat gewoon nergens op. Maar ik vind battlefield en dergelijke dus ook helemaal niets. Bovendien is het gebrek aan gamemodes ook zwaar storend zeker als je de keuze hebt tussen die domination gamemode en TDM.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:18 schreef Rossdale het volgende:
De connecties zijn op dit moment niet bepaald geweldig nee, voor de rest vind ik hem erg tof. Ik wordt ook weinig door snipers gekilled trouwens. Ben lekker aan het rondrennen met een SMG
Die vehicles vallen ook heel erg mee hoor, meestal krijg je die pas tegen het einde van de ronde waardoor je een laatste grote aanval kunt opzetten. Vind de balans juist wel erg goed. Snipers zijn wel sterk maar je moet ook niet constant in een open veld lopen natuurlijk. Beetje tussen de stenen/huisjes blijven.
Maar was ie het kopen/lenen waard?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leek me geen goede game inderdaad.
Als je vehicles helemaal niks vind dan snap ik dat je de game kut vindquote:Op maandag 21 maart 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb 4/5 rondes van dat gare domination gespeeld en daarin zaten er constant mensen in tanks en dergelijke rond te rijden slaat gewoon nergens op. Maar ik vind battlefield en dergelijke dus ook helemaal niets. Bovendien is het gebrek aan gamemodes ook zwaar storend zeker als je de keuze hebt tussen die domination gamemode en TDM.
Dat punten systeem voor killstreaks is wel een heel goede om ook in COD te stoppen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je vehicles helemaal niks vind dan snap ik dat je de game kut vind
Het is een kruising tussen cod en Battlefield. Cod is me te snel en chaotisch en battlefield te log en langzaam. Homefront heeft wel een mooie balans met een leuk uitgewerkte multiplayer. Het unlocken van vehicles, ingame kopen van extra armor en drones, het eerder op de map zichtbaar worden als je een hogere rating gedurende game krijgt etc. Ik vind het echt heel goed bedacht en het werkt gewoonweg goed!
De enige nadelen zijn de graphics die wat ondermaats zijn en de connecties die op dit moment bij vlagen best zuigen.
Dat had ik laatst toch ook ouwe toen ik zwaar aan het bazen was op Berlin Wallquote:Op maandag 21 maart 2011 12:29 schreef Michhas het volgende:
Laten we maar niet beginnen over Black Ops
Net een potje Demolition op Summit. Ging lekker, stond 47-19 met 2 defuses en 1 plant. 10 seconden voodat het potje voorbij is krijgen we host migration, en ineens spawn ik opnieuw na die host migration en sta ik 0 om 0, geen plants en geen defuses, alsof ik de game net joinde.
Treyarch, WHERE THE FUCK ZIJN MIJN STATS HEEN?!
Buttspel, ik ga weer Fight Night doen, fuck dit
Ja klopt, what the hell? Waar slaat dat op?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat had ik laatst toch ook ouwe toen ik zwaar aan het bazen was op Berlin Wall
Mijn blackbird was toen weg alles! Nou moet ik zeggen dat het me misschien 2 of 3 keer is gebeurd in de 2000 potjes oid die ik in totaal heb gespeeld. Als je het zo bekijkt valt het wel weer mee opzich.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, what the hell? Waar slaat dat op?
Kijk dat er dingen fout gaan in een spel oké, dat is uiteraard begrijpelijk en kan ook niet anders, maar hier kan ik met mijn kop gewoon niet bij, het slaat gewoon écht nergens op
Nee, maar ik heb hem ook nie gekocht.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar was ie het kopen/lenen waard?
Brr zo vies is dat spul.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brr zo vies is dat spul.![]()
Ik ga trouwens maar eens werken.Tot over 2 uurtjes.
Ach kut, bijna vergeten!quote:
Zal vast een lekker plaatje zijn, maar ik kan m niet zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach kut, bijna vergeten!
[ afbeelding ]
Fixed!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zal vast een lekker plaatje zijn, maar ik kan m niet zien.
Ik denk je komt weer met een lekker plaatje..quote:
Onmogelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
de connectie is nog kutter dan in BO
Toch is het waar in een game komen duurde bij mij 20 minutenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Onmogelijk
Homefront heeft toch dedicated servers? Misschien staan die servers wel allemaal in America, of zijn ze overbelast.
Nee, het is niet altijd dezelfde pret knul!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk je komt weer met een lekker plaatje..
Je stelt me teleur, Pierre.
Komt waarschijnlijk doordat je brak bent, dan ben je jezelf niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, het is niet altijd dezelfde pret knul!
Oke, speciaal voor jou dan!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat je brak bent, dan ben je jezelf niet.
De locators blijken niet goed te werken. Je kunt dus makkelijk in een amerikaanse sever gegooid worden terwijl er een minder belaste en veel dichtere server gewoon beschikbaar is. Zijn ze nu mee bezig als het goed is.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch is het waar in een game komen duurde bij mij 20 minuten!
He, dat is Fs!.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, speciaal voor jou dan!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Lieg niet, die kerel heeft een kleurtje!
Als je het adres ff overneemt en in de adresbalk zet kan je 'm wel zien. Grietje met Pringlesbusje op bed allesquote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zal vast een lekker plaatje zijn, maar ik kan m niet zien.
Zie je wel, de intentie was goed de eerste keerquote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Als je het adres ff overneemt en in de adresbalk zet kan je 'm wel zien. Grietje met Pringlesbusje op bed alles
Ik kreeg Permission bullcrap.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Als je het adres ff overneemt en in de adresbalk zet kan je 'm wel zien. Grietje met Pringlesbusje op bed alles
Op welke manier?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
Bulletstorm is behoorlijk gears of war.
sfeer en omgevingen.quote:
Nee, deze is leuk wou je zeggenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Het eruit zien als een amerikaan deed toch wel zeer, toch maar mijn profielfoto veranderd
Hoorde ik daar iemand roepen die een avond lang erdingers betaalt?quote:
Bohh Erdinger, godendrank dat het isquote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoorde ik daar iemand roepen die een avond lang erdingers betaalt?
Het is nog steeds weekend!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had maar een paar adressen.quote:
Dit is een vreemde zinquote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef dreamzk het volgende:
En ja rossdale die dude in koeienpak die je toevoegde dat was je boy boy wiet vier teen.
In welk opzicht?quote:
Checkquote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik ben ook weer terug, ging best lekker.
En ja rossdale die dude in koeienpak die je toevoegde dat was je boy boy wiet vier teen.
Aightt, chillen in de bergen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef dreamzk het volgende:
Zo ik ben ook weer terug, ging best lekker.
Je moet die stylo showen voor de smatjes, je weet toch.quote:
Mn scharrel heeft dat pak alleen weer terug genomen en me daarna gedumptquote:
Een koeienpak? Ik zou daar niet echt voor vallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mn scharrel heeft dat pak alleen weer terug genomen en me daarna gedumptWas echt een pussy magnet dat ding
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mn scharrel heeft dat pak alleen weer terug genomen en me daarna gedumptWas echt een pussy magnet dat ding
Bitse vrouw ben je ookquote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een koeienpak? Ik zou daar niet echt voor vallen.
Wist je al dat ik het was?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit te twijfelen of ik je zal toevoegen, alleen al vanwege dat koeienpak
Daarnet, toen je bejaarden aan het wassen wasquote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
Er liep wel zo'n gozer met een kilt aan, kon het niet laten om te vragen of ik er even onder mocht kijken.
Ik denk niet dat er dan veel te zien was.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarnet, toen je bejaarden aan het wassen was
Tenzij je een fetish hebt voor oude mensenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er dan veel te zien was.
Je weet het maar nooit!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er dan veel te zien was.
Bitse vrouw, onvriendelijkquote:
Ik bedoelde het helemaal niet onvriendelijk.quote:
Tja ik hoor je nooit op Live praten dus ik weet het niet. Eind deze week koop ik weer jaar abbo live en dan zal ik mn gezicht weer eens online showenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het helemaal niet onvriendelijk.ik ben juist heel aardig en lief. Al zeg ik het zelf.
Omg, hide yo kidz, hide yo wife!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja ik hoor je nooit op Live praten dus ik weet het niet. Eind deze week koop ik weer jaar abbo live en dan zal ik mn gezicht weer eens online showen
Als mijn aankomend loon een beetje meevalt koop ik ook weer live.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja ik hoor je nooit op Live praten dus ik weet het niet. Eind deze week koop ik weer jaar abbo live en dan zal ik mn gezicht weer eens online showen
Die had mn clubgenoot aan toen we in Eindhoven stonden. Je zag trouwens best veel dieren, meer dan ik me kon herinneren (mischien omdat ik nu zelf als koe was).quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als mijn aankomend loon een beetje meevalt koop ik ook weer live.![]()
Maar ik wou er gewoon mee zeggen dat ik niet snel voor iemand met een koeienpak zou vallen, pinguin pak vond ik dit jaar een stuk leuker!
Ik zag echt de raarste dingen dit jaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die had mn clubgenoot aan toen we in Eindhoven stonden. Je zag trouwens best veel dieren, meer dan ik me kon herinneren (mischien omdat ik nu zelf als koe was).
Cause ill be rapin everybodyquote:
You don't have to come and confess, we gon' find you, we gon' find you!quote:
Ik zocht meteen die y u no hide yo kids.quote:
So you can run and tell that, run and tell that, run and tell thatquote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
You don't have to come and confess, we gon' find you, we gon' find you!
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ik gay zou zijn zou ik pauly keihard geven.
We got your tshirt and you left fingerprints and all you are so dumb, you are really dumb, fo real!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
So you can run and tell that, run and tell that, run and tell that
homeboy home home homeboy!
Wtf?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef dreamzk het volgende:
Even tussendoor, dit las ik in ander topic:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Volgende week weer laatste ep van het seizoenquote:
Deze is nog voor jou.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja dacht ik al omdat ik afgelopen vrijdag Pauly al zijn koffer zag pakken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Volgende week weer laatste ep van het seizoen
Ik kreeg plaatsvervangede schaamte toen ik het keek, wat slecht die roastquote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deze is nog voor jou.
Epic faalhaas.
subtiele hint van kabouter dat ie gay is en dat al die opmerkingen van hem niet voor tliz maar voor michhas zijnquote:
Ik skipte dat stukje gewoon, awkward gewoon om er naar te kijken..quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik kreeg plaatsvervangede schaamte toen ik het keek, wat slecht die roast
Bozz, welke van de 2 ben jij op je profielfoto @ fb?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
subtiele hint van kabouter dat ie gay is en dat al die opmerkingen van hem niet voor tliz maar voor michhas zijn
Dacht ik eindelijk dat iemand me nog leuk vond.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
subtiele hint van kabouter dat ie gay is en dat al die opmerkingen van hem niet voor tliz maar voor michhas zijn
Bozz is je ook aan het e-hosselen op facebookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk dat iemand me nog leuk vond.
Checkquote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, wie is er hier nu niet aan het werk en zit thuis te niksen?
Naar buiten jij, veels te lekker weer.quote:
Ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, wie is er hier nu niet aan het werk en zit thuis te niksen?
Jij ook, kort rokje aan doen en op het terras gaan shinenquote:
Dan mag hij wel eens opschieten.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bozz is je ook aan het e-hosselen op facebook
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Hij had je toch al toegevoegd?quote:
Ik zit al buitenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Naar buiten jij, veels te lekker weer.
Waarom zo blij met 10 graden en een beetje zon.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij ook, kort rokje aan doen en op het terras gaan shinen
Dan moet ik eerst weer bruine benen hebben en daar ga ik zo aan werken, zo sporten en zonnenbank. GTL.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij ook, kort rokje aan doen en op het terras gaan shinen
Hij kan nu ook niet meer wegrennen met zn kapotte kniequote:
Beter dan in wit TL buis licht zitten boven je boekenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom zo blij met 10 graden en een beetje zon.
Die heb ik ook van de piste af zien snowboarden dit jaar. Ik vond ze echt hilarischquote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag echt de raarste dingen dit jaar.
Iemand met een koekiemonster en een elmo pak.
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter dan in wit TL buis licht zitten boven je boeken
Ah joh, potje vaseline er overheen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij kan nu ook niet meer wegrennen met zn kapotte knieDat word een paar dagen een schrale kont hebben
Ik zie een halve horrorfilm voor me, Michhas die zich nog probeert vast te klampen aan de deur en teruggetrokken wordt in de kamer, waarna je de sinistere lach van kutkabouter hoortquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij kan nu ook niet meer wegrennen met zn kapotte knieDat word een paar dagen een schrale kont hebben
uhm die met die blije smile is baamz ik ben de andere die vet chaggie op barca airport zitquote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bozz, welke van de 2 ben jij op je profielfoto @ fb?
Wij dus hele groep verkleed, was echt fijn. Lekker veel mensen keken naar je en kleine kindjes wouden met je op de fotoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik ook van de piste af zien snowboarden dit jaar. Ik vond ze echt hilarisch
Ok, nicequote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm die met die blije smile is baamz ik ben de andere die vet chaggie op barca airport zit
Echte bazen studeren met een bouwlamp.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter dan in wit TL buis licht zitten boven je boeken
Met capuchon op?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm die met die blije smile is baamz ik ben de andere die vet chaggie op barca airport zit
Smeerlap.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wij dus hele groep verkleed, was echt fijn. Lekker veel mensen keken naar je en kleine kindjes wouden met je op de foto
Echt bazen studeren terwijl een spang chickie op je bureau staat te bubblenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Echte bazen studeren met een bouwlamp.
Hood.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Wow, ik had echt totaal iets anders voor gesteld.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup zo sta ik ook altijd voor je huis
Bozz is ook een ekte playahquote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, ik had echt totaal iets anders voor gesteld.En dat bedoel ik positief.
Het is dat ik de foto niet kan vergroten maar jij mag er volgens mij best wezen.
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is dat ik de foto niet kan vergroten maar jij mag er volgens mij best wezen.
Dat had ik ook bij Michhas. En ook bij Rossdale. En Michhas bij mij. En Rossdale bij mijquote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, ik had echt totaal iets anders voor gesteld.![]()
Inclusief bakstenen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb nog wel wat leuke foto's van Bozz![]()
Idd, je bleek ineens blank te zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij Michhas. En ook bij Rossdale. En Michhas bij mij. En Rossdale bij mij
Ben jij dat die op boz zijn profiel foto staat op hyves?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
Dansfoto's?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
Nee dat is een maat van ons, Pieter.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben jij dat die op boz zijn profiel foto staat op hyves?
In de lijst van Rossdale kan je Michhas terugvinden, zo naar Bozz en Ido.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb alleen Rossdale op facebook dus kan jullie nog niet checken
Oh door die reactie van jou eronder lijkt het net of jij het bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat is een maat van ons, Pieter.
Not me
Ik ken geen echte namenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In de lijst van Rossdale kan je Michhas terugvinden, zo naar Bozz en Ido.
Ik ben er ook nog wel ergens te vinden geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In de lijst van Rossdale kan je Michhas terugvinden, zo naar Bozz en Ido.
Ik voeg je wel even toequote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb alleen Rossdale op facebook dus kan jullie nog niet checken
Zaterdag bij mij thuis.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Parvus het volgende:
TIJD VOOR EEN MEEEEEEEEEEEEETINGGGGGGGGGGGGGGGG
Ja en waar ben jij te vinden dan. Nu wil ik wel weten hoe iedereen eruit ziet.quote:
tliciouz is Tamaraquote:
Sta je met 2 andere gozers op de foto?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog wel ergens te vinden geloof ik
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sta je met 2 andere gozers op de foto?
Hahahahahahah.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz is Tamara
Michhas is Michiel
Bozz is Hugo
PierreTT is Pieter
Rossdale is Niels
Parvus is Sander
Kneusteun is Teun
Mister90 is Ahmed (extra knoflook)
Dan groei je een sik! Zo een grote, met vlechtjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van mijn vriendin
Als een ekte ekte viking!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan groei je een sik! Zo een grote, met vlechtjes!
dat weet ikquote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie mijn sigquote:Op maandag 21 maart 2011 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pierre is echt een snoetje inderdaad
Dus ik heb geen naam.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz is Tamara
Michhas is Michiel
Bozz is Hugo
PierreTT is Pieter
Rossdale is Niels
Parvus is Sander
Kneusteun is Teun
Mister90 is Ahmed (extra knoflook)
En die foto van jou in je koeienpak is ook al zo schattig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:19 schreef dreamzk het volgende:
Zo ook weer wat mensen toegevoegd, mijn e-vriendenkring is ook weer groter. Goal
Ik ook niet Stomaquote:
Pas op wat je zegt, kutkaboutert leest meequote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die foto van jou in je koeienpak is ook al zo schattig.
Ik dacht dat jullie allemaal een stel lellekerds waren. Maar heb er tot nu toe geen 1 gezien waarvan ik denk he daar kan ik geen trucje op doen.
Ho, wacht eens even. Ik zie 2 dingen die niet kloppen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Bozz en Michhas op vakantie
tliciouz, meet fsmxi.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die foto van jou in je koeienpak is ook al zo schattig.
Ik dacht dat jullie allemaal een stel lellekerds waren. Maar heb er tot nu toe geen 1 gezien waarvan ik denk he daar kan ik geen trucje op doen.
Oh die was ik even vergeten. Daar kan ik geen trucje op.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, kutkaboutert leest mee
Hij heeft daar ook geen interesse in, hij wil Pauly D of Michhasquote:Op maandag 21 maart 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die was ik even vergeten. Daar kan ik geen trucje op.
Het is dan ook al 2 jaar geleden hequote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ho, wacht eens even. Ik zie 2 dingen die niet kloppen.![]()
1. Micchas op vakantie.
2. Mich met kort haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |