Jij hebt een beetje teveel UFC gespeeld..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zal hem wel hoeken is dat ook goed?
speel ik niet meer is slecht voor me hartquote:Op maandag 21 maart 2011 10:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij hebt een beetje teveel UFC gespeeld..
Nou met mijn oude internet kon ik 2 jaar lang niet op msn, na 10 seconden viel internet uit.quote:
chill maar zonder email adres hebben wij er niert veel aan natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou met mijn oude internet kon ik 2 jaar lang niet op msn, na 10 seconden viel internet uit.Alles geprobeerd. Sinds vandaag nieuw internet.
Dat heb ik nu ook met tele2.. valt me msn er om de 20 min uit!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou met mijn oude internet kon ik 2 jaar lang niet op msn, na 10 seconden viel internet uit.Alles geprobeerd. Sinds vandaag nieuw internet.
Vervelend he? Maar vond het stiekem wel lekker om anderhalf jaar ofzo even niet meer op msn te zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook met tele2.. valt me msn er om de 20 min uit!
Dat is waar ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
chill maar zonder email adres hebben wij er niert veel aan natuurlijk
Ik heb het probleem dat ik niet teveel apparaten aan het internet moet hangen dan is het te doen, aangezien ik adium heb en geen MSN vangt ie nogal wat op (reconnect automatisch weer)quote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vervelend he? Maar vond het stiekem wel lekker om anderhalf jaar ofzo even niet meer op msn te zijn.
Heb sinds kort ook een facebook aangemaakt, maar vind het 3 keer niets.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
MSN heb ik volgens mij al 3 jaar nauwelijks meer gebruikt. Ik vergeet altijd in te loggen als ik de pc aanzet... Doe toch vrijwel alles via facebook
Het is echt heel erg wennen, maar aangezien het heel goed werkt samen met Android op mijn telefoon is het ideaal om alles aan facebook te koppelen eigenlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb sinds kort ook een facebook aangemaakt, maar vind het 3 keer niets.
Wat is je facebook.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is echt heel erg wennen, maar aangezien het heel goed werkt samen met Android op mijn telefoon is het ideaal om alles aan facebook te koppelen eigenlijk.
Volgens mij is hij niet moeilijk te vinden als je op mijn naam zoekt, maar ik PM hem wel ff.quote:
Zal ik toevoegen of niet? Vragen vragen vragenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=635997378&sk=wall
Zo op die foto lijkt hij net een Amerikaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=635997378&sk=wall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |