Nee, het is niet altijd dezelfde pret knul!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk je komt weer met een lekker plaatje..
Je stelt me teleur, Pierre.
Komt waarschijnlijk doordat je brak bent, dan ben je jezelf niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, het is niet altijd dezelfde pret knul!
Oke, speciaal voor jou dan!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat je brak bent, dan ben je jezelf niet.
De locators blijken niet goed te werken. Je kunt dus makkelijk in een amerikaanse sever gegooid worden terwijl er een minder belaste en veel dichtere server gewoon beschikbaar is. Zijn ze nu mee bezig als het goed is.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch is het waar in een game komen duurde bij mij 20 minuten!
He, dat is Fs!.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, speciaal voor jou dan!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Lieg niet, die kerel heeft een kleurtje!
Als je het adres ff overneemt en in de adresbalk zet kan je 'm wel zien. Grietje met Pringlesbusje op bed allesquote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zal vast een lekker plaatje zijn, maar ik kan m niet zien.
Zie je wel, de intentie was goed de eerste keerquote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Als je het adres ff overneemt en in de adresbalk zet kan je 'm wel zien. Grietje met Pringlesbusje op bed alles
Ik kreeg Permission bullcrap.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Als je het adres ff overneemt en in de adresbalk zet kan je 'm wel zien. Grietje met Pringlesbusje op bed alles
Op welke manier?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
Bulletstorm is behoorlijk gears of war.
sfeer en omgevingen.quote:
Nee, deze is leuk wou je zeggenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef Rossdale het volgende:
Het eruit zien als een amerikaan deed toch wel zeer, toch maar mijn profielfoto veranderd
Hoorde ik daar iemand roepen die een avond lang erdingers betaalt?quote:
Bohh Erdinger, godendrank dat het isquote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoorde ik daar iemand roepen die een avond lang erdingers betaalt?
Het is nog steeds weekend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |