?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan was je nog negatief over Bulletstorm.
Leek me geen goede game inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou negatief, het leek je 3x niks.
Ik heb 4/5 rondes van dat gare domination gespeeld en daarin zaten er constant mensen in tanks en dergelijke rond te rijden slaat gewoon nergens op. Maar ik vind battlefield en dergelijke dus ook helemaal niets. Bovendien is het gebrek aan gamemodes ook zwaar storend zeker als je de keuze hebt tussen die domination gamemode en TDM.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:18 schreef Rossdale het volgende:
De connecties zijn op dit moment niet bepaald geweldig nee, voor de rest vind ik hem erg tof. Ik wordt ook weinig door snipers gekilled trouwens. Ben lekker aan het rondrennen met een SMG
Die vehicles vallen ook heel erg mee hoor, meestal krijg je die pas tegen het einde van de ronde waardoor je een laatste grote aanval kunt opzetten. Vind de balans juist wel erg goed. Snipers zijn wel sterk maar je moet ook niet constant in een open veld lopen natuurlijk. Beetje tussen de stenen/huisjes blijven.
Maar was ie het kopen/lenen waard?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leek me geen goede game inderdaad.
Als je vehicles helemaal niks vind dan snap ik dat je de game kut vindquote:Op maandag 21 maart 2011 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb 4/5 rondes van dat gare domination gespeeld en daarin zaten er constant mensen in tanks en dergelijke rond te rijden slaat gewoon nergens op. Maar ik vind battlefield en dergelijke dus ook helemaal niets. Bovendien is het gebrek aan gamemodes ook zwaar storend zeker als je de keuze hebt tussen die domination gamemode en TDM.
Dat punten systeem voor killstreaks is wel een heel goede om ook in COD te stoppen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je vehicles helemaal niks vind dan snap ik dat je de game kut vind
Het is een kruising tussen cod en Battlefield. Cod is me te snel en chaotisch en battlefield te log en langzaam. Homefront heeft wel een mooie balans met een leuk uitgewerkte multiplayer. Het unlocken van vehicles, ingame kopen van extra armor en drones, het eerder op de map zichtbaar worden als je een hogere rating gedurende game krijgt etc. Ik vind het echt heel goed bedacht en het werkt gewoonweg goed!
De enige nadelen zijn de graphics die wat ondermaats zijn en de connecties die op dit moment bij vlagen best zuigen.
Dat had ik laatst toch ook ouwe toen ik zwaar aan het bazen was op Berlin Wallquote:Op maandag 21 maart 2011 12:29 schreef Michhas het volgende:
Laten we maar niet beginnen over Black Ops
Net een potje Demolition op Summit. Ging lekker, stond 47-19 met 2 defuses en 1 plant. 10 seconden voodat het potje voorbij is krijgen we host migration, en ineens spawn ik opnieuw na die host migration en sta ik 0 om 0, geen plants en geen defuses, alsof ik de game net joinde.
Treyarch, WHERE THE FUCK ZIJN MIJN STATS HEEN?!
Buttspel, ik ga weer Fight Night doen, fuck dit
Ja klopt, what the hell? Waar slaat dat op?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat had ik laatst toch ook ouwe toen ik zwaar aan het bazen was op Berlin Wall
Mijn blackbird was toen weg alles! Nou moet ik zeggen dat het me misschien 2 of 3 keer is gebeurd in de 2000 potjes oid die ik in totaal heb gespeeld. Als je het zo bekijkt valt het wel weer mee opzich.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, what the hell? Waar slaat dat op?
Kijk dat er dingen fout gaan in een spel oké, dat is uiteraard begrijpelijk en kan ook niet anders, maar hier kan ik met mijn kop gewoon niet bij, het slaat gewoon écht nergens op
Nee, maar ik heb hem ook nie gekocht.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar was ie het kopen/lenen waard?
Brr zo vies is dat spul.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brr zo vies is dat spul.![]()
Ik ga trouwens maar eens werken.Tot over 2 uurtjes.
Ach kut, bijna vergeten!quote:
Zal vast een lekker plaatje zijn, maar ik kan m niet zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach kut, bijna vergeten!
[ afbeelding ]
Fixed!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zal vast een lekker plaatje zijn, maar ik kan m niet zien.
Ik denk je komt weer met een lekker plaatje..quote:
Onmogelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
de connectie is nog kutter dan in BO
Toch is het waar in een game komen duurde bij mij 20 minutenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Onmogelijk
Homefront heeft toch dedicated servers? Misschien staan die servers wel allemaal in America, of zijn ze overbelast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |