Je dacht dat ik een grote brede gespierde neger was he?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
Damn, niet het gezicht dat ik bij rossdale had verwacht
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een grote brede gespierde neger was he?
Daar loop ik elke dag in.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Tam, is dat je carnavals- of reguliere outfit?
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je Sommy trouwens een schop onder zijn kont gegeven?Hij was gister ineens online, vandaag met Live Gold zei hij
Haha dat vond ik ook al.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die foto van Michhas - zn voiceberichten op xbox.
Je lijkt een beetje op Bam Margera.
Wat is daarmee?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die foto van Michhas - zn voiceberichten op xbox.
Op z'n minst.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een grote brede gespierde neger was he?
Kleurspoelinkje tegen de grijze haren, allesquote:Op maandag 21 maart 2011 11:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die foto van Rossdale, dat lijkt een beetje op zo een Just for men look.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik wil m eerst testen op de pc, aangezien er alleen maar fakeversies rondgaan..duurt dat nog even..quote:Op maandag 21 maart 2011 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Is er echt helemaal niemand van jullie die ook Homefront gaat halen?
Ik vind hem toffig, maar mis leuke vriendjes om mee te spelen
Ga jij eens even Black Ops spelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker vehiclen whoren in Homefront!
Zit nu aan de bulletstorm, de singleplayer speelt opzich wel leuk.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Is er echt helemaal niemand van jullie die ook Homefront gaat halen?
Ik vind hem toffig, maar mis leuke vriendjes om mee te spelen
En dan was je nog negatief over Bulletstorm.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zit nu aan de bulletstorm, de singleplayer speelt opzich wel leuk.
Homefront wordt voor mij budgetbak geval. Doe mij dan maar BF3
Ik heb homefront ook gespeeld de snipers zijn veel te goed, de connectie is nog kutter dan in BO en de voertuigen zijn zwaar irritant omdat iedereen alleen maar in die shit wil rond rijden.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga jij eens even Black Ops spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |