Wist je al dat ik het was?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit te twijfelen of ik je zal toevoegen, alleen al vanwege dat koeienpak
Daarnet, toen je bejaarden aan het wassen wasquote:Op maandag 21 maart 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
Er liep wel zo'n gozer met een kilt aan, kon het niet laten om te vragen of ik er even onder mocht kijken.
Ik denk niet dat er dan veel te zien was.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarnet, toen je bejaarden aan het wassen was
Tenzij je een fetish hebt voor oude mensenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er dan veel te zien was.
Je weet het maar nooit!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er dan veel te zien was.
Bitse vrouw, onvriendelijkquote:
Ik bedoelde het helemaal niet onvriendelijk.quote:
Tja ik hoor je nooit op Live praten dus ik weet het niet. Eind deze week koop ik weer jaar abbo live en dan zal ik mn gezicht weer eens online showenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het helemaal niet onvriendelijk.ik ben juist heel aardig en lief. Al zeg ik het zelf.
Omg, hide yo kidz, hide yo wife!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja ik hoor je nooit op Live praten dus ik weet het niet. Eind deze week koop ik weer jaar abbo live en dan zal ik mn gezicht weer eens online showen
Als mijn aankomend loon een beetje meevalt koop ik ook weer live.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja ik hoor je nooit op Live praten dus ik weet het niet. Eind deze week koop ik weer jaar abbo live en dan zal ik mn gezicht weer eens online showen
Die had mn clubgenoot aan toen we in Eindhoven stonden. Je zag trouwens best veel dieren, meer dan ik me kon herinneren (mischien omdat ik nu zelf als koe was).quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als mijn aankomend loon een beetje meevalt koop ik ook weer live.![]()
Maar ik wou er gewoon mee zeggen dat ik niet snel voor iemand met een koeienpak zou vallen, pinguin pak vond ik dit jaar een stuk leuker!
Ik zag echt de raarste dingen dit jaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die had mn clubgenoot aan toen we in Eindhoven stonden. Je zag trouwens best veel dieren, meer dan ik me kon herinneren (mischien omdat ik nu zelf als koe was).
Cause ill be rapin everybodyquote:
You don't have to come and confess, we gon' find you, we gon' find you!quote:
Ik zocht meteen die y u no hide yo kids.quote:
So you can run and tell that, run and tell that, run and tell thatquote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
You don't have to come and confess, we gon' find you, we gon' find you!
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als ik gay zou zijn zou ik pauly keihard geven.
We got your tshirt and you left fingerprints and all you are so dumb, you are really dumb, fo real!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
So you can run and tell that, run and tell that, run and tell that
homeboy home home homeboy!
Wtf?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef dreamzk het volgende:
Even tussendoor, dit las ik in ander topic:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef dreamzk het volgende:
Even tussendoor, dit las ik in ander topic:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |