Deze is nog voor jou.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef dreamzk het volgende:
Even tussendoor, dit las ik in ander topic:
[..]
Ja dacht ik al omdat ik afgelopen vrijdag Pauly al zijn koffer zag pakken.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Volgende week weer laatste ep van het seizoen
Ik kreeg plaatsvervangede schaamte toen ik het keek, wat slecht die roastquote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deze is nog voor jou.
Epic faalhaas.
subtiele hint van kabouter dat ie gay is en dat al die opmerkingen van hem niet voor tliz maar voor michhas zijnquote:
Ik skipte dat stukje gewoon, awkward gewoon om er naar te kijken..quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik kreeg plaatsvervangede schaamte toen ik het keek, wat slecht die roast
Bozz, welke van de 2 ben jij op je profielfoto @ fb?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
subtiele hint van kabouter dat ie gay is en dat al die opmerkingen van hem niet voor tliz maar voor michhas zijn
Dacht ik eindelijk dat iemand me nog leuk vond.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
subtiele hint van kabouter dat ie gay is en dat al die opmerkingen van hem niet voor tliz maar voor michhas zijn
Bozz is je ook aan het e-hosselen op facebookquote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dacht ik eindelijk dat iemand me nog leuk vond.
Checkquote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, wie is er hier nu niet aan het werk en zit thuis te niksen?
Naar buiten jij, veels te lekker weer.quote:
Ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens, wie is er hier nu niet aan het werk en zit thuis te niksen?
Jij ook, kort rokje aan doen en op het terras gaan shinenquote:
Dan mag hij wel eens opschieten.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bozz is je ook aan het e-hosselen op facebook
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Hij had je toch al toegevoegd?quote:
Ik zit al buitenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Naar buiten jij, veels te lekker weer.
Waarom zo blij met 10 graden en een beetje zon.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij ook, kort rokje aan doen en op het terras gaan shinen
Dan moet ik eerst weer bruine benen hebben en daar ga ik zo aan werken, zo sporten en zonnenbank. GTL.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij ook, kort rokje aan doen en op het terras gaan shinen
Hij kan nu ook niet meer wegrennen met zn kapotte kniequote:
Beter dan in wit TL buis licht zitten boven je boekenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom zo blij met 10 graden en een beetje zon.
Die heb ik ook van de piste af zien snowboarden dit jaar. Ik vond ze echt hilarischquote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag echt de raarste dingen dit jaar.
Iemand met een koekiemonster en een elmo pak.
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter dan in wit TL buis licht zitten boven je boeken
Ah joh, potje vaseline er overheen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij kan nu ook niet meer wegrennen met zn kapotte knieDat word een paar dagen een schrale kont hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |