Ik zie een halve horrorfilm voor me, Michhas die zich nog probeert vast te klampen aan de deur en teruggetrokken wordt in de kamer, waarna je de sinistere lach van kutkabouter hoortquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij kan nu ook niet meer wegrennen met zn kapotte knieDat word een paar dagen een schrale kont hebben
uhm die met die blije smile is baamz ik ben de andere die vet chaggie op barca airport zitquote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bozz, welke van de 2 ben jij op je profielfoto @ fb?
Wij dus hele groep verkleed, was echt fijn. Lekker veel mensen keken naar je en kleine kindjes wouden met je op de fotoquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik ook van de piste af zien snowboarden dit jaar. Ik vond ze echt hilarisch
Ok, nicequote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm die met die blije smile is baamz ik ben de andere die vet chaggie op barca airport zit
Echte bazen studeren met een bouwlamp.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter dan in wit TL buis licht zitten boven je boeken
Met capuchon op?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm die met die blije smile is baamz ik ben de andere die vet chaggie op barca airport zit
Smeerlap.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wij dus hele groep verkleed, was echt fijn. Lekker veel mensen keken naar je en kleine kindjes wouden met je op de foto
Echt bazen studeren terwijl een spang chickie op je bureau staat te bubblenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Echte bazen studeren met een bouwlamp.
Hood.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Wow, ik had echt totaal iets anders voor gesteld.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup zo sta ik ook altijd voor je huis
Bozz is ook een ekte playahquote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, ik had echt totaal iets anders voor gesteld.En dat bedoel ik positief.
Het is dat ik de foto niet kan vergroten maar jij mag er volgens mij best wezen.
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, ik had echt totaal iets anders voor gesteld.En dat bedoel ik positief.
Het is dat ik de foto niet kan vergroten maar jij mag er volgens mij best wezen.
Dat had ik ook bij Michhas. En ook bij Rossdale. En Michhas bij mij. En Rossdale bij mijquote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, ik had echt totaal iets anders voor gesteld.![]()
Inclusief bakstenen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
Ik heb nog wel wat leuke foto's van Bozz![]()
Idd, je bleek ineens blank te zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij Michhas. En ook bij Rossdale. En Michhas bij mij. En Rossdale bij mij
Ben jij dat die op boz zijn profiel foto staat op hyves?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
Dansfoto's?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
Nee dat is een maat van ons, Pieter.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben jij dat die op boz zijn profiel foto staat op hyves?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |