In de lijst van Rossdale kan je Michhas terugvinden, zo naar Bozz en Ido.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb alleen Rossdale op facebook dus kan jullie nog niet checken
Oh door die reactie van jou eronder lijkt het net of jij het bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat is een maat van ons, Pieter.
Not me
Ik ken geen echte namenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In de lijst van Rossdale kan je Michhas terugvinden, zo naar Bozz en Ido.
Ik ben er ook nog wel ergens te vinden geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In de lijst van Rossdale kan je Michhas terugvinden, zo naar Bozz en Ido.
Ik voeg je wel even toequote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb alleen Rossdale op facebook dus kan jullie nog niet checken
Zaterdag bij mij thuis.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Parvus het volgende:
TIJD VOOR EEN MEEEEEEEEEEEEETINGGGGGGGGGGGGGGGG
Ja en waar ben jij te vinden dan. Nu wil ik wel weten hoe iedereen eruit ziet.quote:
tliciouz is Tamaraquote:
Sta je met 2 andere gozers op de foto?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog wel ergens te vinden geloof ik
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sta je met 2 andere gozers op de foto?
Hahahahahahah.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
tliciouz is Tamara
Michhas is Michiel
Bozz is Hugo
PierreTT is Pieter
Rossdale is Niels
Parvus is Sander
Kneusteun is Teun
Mister90 is Ahmed (extra knoflook)
Dan groei je een sik! Zo een grote, met vlechtjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van mijn vriendin
Als een ekte ekte viking!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan groei je een sik! Zo een grote, met vlechtjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |