Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
keihard dronken geworden dusquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof gezelschap, lekker eten, veel en lekkere speciaalbiertjes, whisky, etc.
Kan best hoor.. Hoop dat ze snel thuiskomt.. Weet je wat er ad hand is??quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan zoiets denkt ze op het moment écht niet, dat weet ik zeker
Dat dus ^quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan best hoor.. Hoop dat ze snel thuiskomt.. Weet je wat er ad hand is??
ahhquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, ik ga voorlopig niet verhuizen, sorry
Eerst maar eens rustig aan
Zijn moeder wilde ik graag zien omdat we in de meivakantie een week naar haar gaan in Portugal, en dan vond ik het ook zo gek als we elkaar dan pas voor het eerst zouden zien...
Maar is ze wel weggelopen dan??quote:
Dat wel, ze ging zomaar zonder het te zeggen, waarschijnlijk was ze ook niet van plan naar een vriendin te gaanquote:
Dezequote:
Tofquote:
Die met de meeste posts??quote:
Deze denk ik? Deze heeft meer inhoudquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze denk ik? Deze heeft meer inhoud
Maar Friem had de lapo, dus zijn topic heeft voorrangquote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze denk ik? Deze heeft meer inhoud
Alle posts overplaatsen naar dat topic danquote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Friem had de lapo, dus zijn topic heeft voorrang.
laat maar pak deze maar, heeft idd. meer inhoudquote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Friem had de lapo, dus zijn topic heeft voorrang.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
laat maar pak deze maar, heeft idd. meer inhoud
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
laat maar pak deze maar, heeft idd. meer inhoud
volgende keer beter checken!quote:
Dan is 't goed. Ik zie het wel vaker gebeuren, meestal als iemand niet binnen een minuut een nieuw topic opent.quote:
Goed, fijn feessie gehad gisterenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Behalve dat we stilvallen nu.. Kom mensen, posten![]()
Hoe was jouw weeeknd Friem??
Thanksquote:
Week negeren?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
OMG haar ouders gaan haar een week negeren, dat vind ik echt kinderachtig
Snappiequote:
anders ik welquote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SnappieEn ik heb er super veel zin in
Ik wil ook wel een weekje naar de zon (liefst met een lover natuurlijk), dus ik snap dat bestquote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SnappieEn ik heb er super veel zin in
Enf, hoiquote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Ik ben weer terug van familieweekend, was errrug gezellig![]()
Met wat gezeik nog ernaast
Magoed, das standaard XD
Merelquote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Magoed, das standaard XD
He meis!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Avond![]()
Magoed, das standaard XD
weglopen is nooit een oplossing...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Week negeren?
Dan heeft ze gewoon gelijk dat ze wegloopt![]()
En met kindjesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een weekje naar de zon (liefst met een lover natuurlijk), dus ik snap dat best![]()
![]()
Jaquote:
Jupquote:en tof gezelschap?? vrouwelijk gezelschap??
Niet helemaal eens, maar in de grotere context welquote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weglopen is nooit een oplossing...
Dan zijn dat vast hele leuke kindjesquote:
Haha jaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enf, hoi![]()
![]()
Familieweekenden geven asltijd wel wat gezeik![]()
Fijn dat het leuk was
XD haha ja. Echt erge dingen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Merel
Dat schijnt bij een familieweekend te horen
Yupquote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He meis!Jullie hebben het dus leuk gehad?
Zoiets zou ik niet snel zeggen, maar dat heeft ze ook! Ouders worden boos van alles wat ze zegt, haar broertje en zusje worden voorgetrokken, ze krijgt thuis het gevoel dat ze er niet bijhoort...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Week negeren?
Dan heeft ze gewoon gelijk dat ze wegloopt![]()
Nee, ik had het echt niet doorquote:
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja![]()
![]()
Marijk, ga je naar Portugal op vakantie?![]()
![]()
![]()
[..]
XD haha ja. Echt erge dingen hoor.XD
[..]
YupOp zaterdagavond gaan we altijd ff rondje lopen met mn neefjes en nichtjes (ik ben de oudste, jongste is 21), en dan gaan we altijd jointje roken. Ik niet, verder de meesten wel. En ik denk dat het nu al zo'n 6 jaar aan de gang is, en ik vraag me af of de ouders het doorhebben
Ja, ze zijn niet al te slim, magoed XD
Arm kindquote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet snel zeggen, maar dat heeft ze ook! Ouders worden boos van alles wat ze zegt, haar broertje en zusje worden voorgetrokken, ze krijgt thuis het gevoel dat ze er niet bijhoord...
Maar lieve schat, wie heeft er nooit problemen met ouders in de puberteit?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet snel zeggen, maar dat heeft ze ook! Ouders worden boos van alles wat ze zegt, haar broertje en zusje worden voorgetrokken, ze krijgt thuis het gevoel dat ze er niet bijhoort...
En je ziet het ad pupillenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Whehehe, ja inderdaad, ben wel benieuwd, vaak ruik je dat wel toch?
Natuurlijk, je bent een KSC-erquote:
Wat heerlijk!!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Als ik mezelf met haar vergelijk heb ik hier nooit problemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lieve schat, wie heeft er nooit problemen met ouders in de puberteit?Kan ze het niet bespreken thuis?
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat heerlijk!!![]()
![]()
Hoe lang gaan jullie?
Haha ja joh. Maar mijn ooms en tantes zijn echt dom hoormn oom kwam een keer bij mn ouders op bezoek, en mijn neefje (zijn zoon dus) werkte op de blowboot in Almere (dus een boot waar je wiet kon kopen), en toen mijn vader subtiel vroeg of ie vermoedde dat mijn neefje ook wel eens een jointje rookte antwoordde ie glashard dat ie dat écht niet deed hoor.
Eehhhhhm. DusssXD
Magoed, dat soort mensen
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Een weekje in de meivakantiequote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat heerlijk!!![]()
![]()
Hoe lang gaan jullie?
Haha ja joh. Maar mijn ooms en tantes zijn echt dom hoormn oom kwam een keer bij mn ouders op bezoek, en mijn neefje (zijn zoon dus) werkte op de blowboot in Almere (dus een boot waar je wiet kon kopen), en toen mijn vader subtiel vroeg of ie vermoedde dat mijn neefje ook wel eens een jointje rookte antwoordde ie glashard dat ie dat écht niet deed hoor.
Eehhhhhm. DusssXD
Magoed, dat soort mensen
Ik lag ook altijd in de clinch met m'n ouders, dat hoort een beetje bij puberteit... Ik gok dat zij ook niet altijd even redelijk isquote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik mezelf met haar vergelijk heb ik hier nooit problemen.
En nee, ze kan het niet bespreken, dan worden haar ouders ook weer meteen boos
quote:
De eerste week van meiquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
en wanner ga je naar het zonnige zuiden ?
Onder de dekens kruipen danquote:
Iedereen ligt daar altijd maar te ruzieën met elkaar, behalve haar jongste broertje, hij wordt er helemaal gek van al die ruzies en daar doen hun ouders niet eens wat aan...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lag ook altijd in de clinch met m'n ouders, dat hoort een beetje bij puberteit... Ik gok dat zij ook niet altijd even redelijk isMaar ja, ik weet natuurlijk niet hoe het er echt aan toegaat.
Onze jongste zit ook vol in de pubertijdquote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lag ook altijd in de clinch met m'n ouders, dat hoort een beetje bij puberteit... Ik gok dat zij ook niet altijd even redelijk isMaar ja, ik weet natuurlijk niet hoe het er echt aan toegaat.
Breek me de bek niet open over pubertijd en problemen met ouders..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee oke.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij hoeft er dan ook niet zelf meer 1 op te steken als hij daar werkt
Heeeeeeeeerlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een weekje in de meivakantie
WheheheWat heerlijk zulke mensen
Klinkt alsof de mijne nog moet beginnenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over pubertijd en problemen met ouders..
Is normaalquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Onze jongste zit ook vol in de pubertijd![]()
Niets is goed, hij wil alleen maar z'n![]()
voor de rest bestaat er niets meer
Ja, hij staat het dichtste bij in zoveel jaar ofzo, daaromquote:Op zondag 20 maart 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste week van mei
Oh en van die maanIk bedoelde of er een reden was waarom ie zo mooi vol en fel was deze dagen?
![]()
Maar bedenk je wel, dat jij maar 1 kant van het verhaal hoortquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedereen ligt daar altijd maar te ruzieën met elkaar, behalve haar jongste broertje, hij wordt er helemaal gek van al die ruzies en daar doen hun ouders niet eens wat aan...
Dat stond dus in m'n lapoquote:Op zondag 20 maart 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste week van mei
Oh en van die maanIk bedoelde of er een reden was waarom ie zo mooi vol en fel was deze dagen?
![]()
Wat lief van julliequote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee oke.Maar de kans zit er dik in zeg maar
Nouja goed. XD
[..]
Heeeeeeeeerlijk.![]()
Lekker joh!
Haha ja. Maar over het algemeen was het heel gezellig hoor, heerlijk weer hebben we gehad, gezellig gekletst, gewandeld, spelletjes gespeeld, heerlijk gegeten etc![]()
Ohja, en mn moeder als vervroegd verjaardagscadeau een digitale spiegelreflex gegeven, die wilde ze altijd nog hebben maar had ze momenteel het geld niet voor. Ze is pas in mei jarig maar we (paps, ik en mn man) vonden het wel gaaf om 'm nu te geven aangezien ze het niet zou verwachten en dan gelijk dat weekend zou hebben om 'm uit te proberen. Nou haar reactie was echt priceless... zo geweldig! Helemaal flabbergasted dat wij dat hadden gekocht en alles, zo leuk
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Onze jongste zit ook vol in de pubertijd![]()
Niets is goed, hij wil alleen maar z'n![]()
voor de rest bestaat er niets meer
Ah tofquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee oke.Maar de kans zit er dik in zeg maar
Nouja goed. XD
[..]
Heeeeeeeeerlijk.![]()
Lekker joh!
Haha ja. Maar over het algemeen was het heel gezellig hoor, heerlijk weer hebben we gehad, gezellig gekletst, gewandeld, spelletjes gespeeld, heerlijk gegeten etc![]()
Ohja, en mn moeder als vervroegd verjaardagscadeau een digitale spiegelreflex gegeven, die wilde ze altijd nog hebben maar had ze momenteel het geld niet voor. Ze is pas in mei jarig maar we (paps, ik en mn man) vonden het wel gaaf om 'm nu te geven aangezien ze het niet zou verwachten en dan gelijk dat weekend zou hebben om 'm uit te proberen. Nou haar reactie was echt priceless... zo geweldig! Helemaal flabbergasted dat wij dat hadden gekocht en alles, zo leuk
Ook waarquote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar bedenk je wel, dat jij maar 1 kant van het verhaal hoortEn daarbij, ouders zijn mensen en maken fouten... De perfecte ouder bestaat gewoon niet...
Ik hoor 2 van de 5 kanten zal ik maar zeggenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar bedenk je wel, dat jij maar 1 kant van het verhaal hoortEn daarbij, ouders zijn mensen en maken fouten... De perfecte ouder bestaat gewoon niet...
Oh sorryquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, hij staat het dichtste bij in zoveel jaar ofzo, daarom![]()
Mooi he!
[quote]Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat stond dus in m'n lapo![]()
Omdat de baan van de maan niet precies rond is.
1x in de 19 jaar staat hij eventjes dichterbij.
Als dat samenvalt met volle maan (zoals nu) dan zien wij dat hij groter is (8% ongeveer)
He fraariequote:
Was voor de goede moedquote:
Ja, een heerlijk weekend gehadquote:
hebben jullie het leuk gehad in Belgie?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Lekker weekend gehad ikVeuls te kort uiteraard
Marijkjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hebben jullie het leuk gehad in Belgie?
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog iemand problemen met ONZ-radio?? Bij mij kapt 'ie er de hele tijd mee
Hoi buitenlandgangerquote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Lekker weekend gehad ikVeuls te kort uiteraard
ehm.. als ik weggelopen was had ik ook straf gekregen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een sms; ze is opgehaald door haar vader, er is niks gezegd onderweg, toen ze thuiskwamen werd ze naar naar haar kamer 'gesleurd' door haar vader en hij zei erachteraan: 'straf volgt'
Pfoe, klinkt gezellig daar
Gelukkig gaat ze nu slapen, heeft ze toch nog even rust...
Wel veel gedaan / moeten doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een heerlijk weekend gehadJij dan?
Weet niet wat te zeggenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een sms; ze is opgehaald door haar vader, er is niks gezegd onderweg, toen ze thuiskwamen werd ze naar naar haar kamer 'gesleurd' door haar vader en hij zei erachteraan: 'straf volgt'
Ik gok dat ze dood ongerust waren... Ik zelf vind het niet zo vreemd dat ze straf krijgt... Ik zou denk ik ook laaiend zijn na zo'n actiequote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Hai koentjequote:
Hmzzzzzz veuls te kort want altijd leuk zo'n weekendjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai koentje![]()
![]()
Vertel eens, hoe was het?
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehm.. als ik weggelopen was had ik ook straf gekregen hoor
Zo zouden de meesten het waarschijnlijk ook doenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dood ongerust waren... Ik zelf vind het niet zo vreemd dat ze straf krijgt... Ik zou denk ik ook laaiend zijn na zo'n actie![]()
Voor 't zelfde geld waren we elkaar tegen gekomenquote:
Heb je te wild gedaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Auw, er zit een flinke kras op mijn hand.
Doet zeer en brandt.
Ik niet.. Ik zou willen weten WAAROM.. Maar ja, heb enige ervaring met de materiequote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dood ongerust waren... Ik zelf vind het niet zo vreemd dat ze straf krijgt... Ik zou denk ik ook laaiend zijn na zo'n actie![]()
maar was wel leuk??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmzzzzzz veuls te kort want altijd leuk zo'n weekendje
Alleen kwam weer de kortzichtigheid van vrouwlief naar boven
Was je bij GF?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor 't zelfde geld waren we elkaar tegen gekomen![]()
Waar was je precies?
Koenquote:
Kat gepest??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Auw, er zit een flinke kras op mijn hand.
Doet zeer en brandt.
In Helchteren, Molenheidequote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor 't zelfde geld waren we elkaar tegen gekomen![]()
Waar was je precies?
De 'waarom' is er niet, of is een verhaal van iets dat al ongeveer 5 maanden speeltquote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet.. Ik zou willen weten WAAROM.. Maar ja, heb enige ervaring met de materie
Ik geloof je nietquote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik heb geprobeerd te skateboarden.
jazekertjes wel harstikke leuk verdersquote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar was wel leuk??
en de kids ook genoten??
Kuzje op de kras dan maarquote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen idee hoe het komt.
Wss ergens langs gehaald.
leukquote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verjaardag van Nic gevierd en sieraden verkocht
Ze loopt niet voor niks weg.. Als ouder zou ik willen weten waarom, en er iig met haar over praten. Is een dik signaal dat er ergens iets helemaal mis is.. En dat gaat niet over door "straf"quote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De 'waarom' is er niet, of is een verhaal van iets dat al ongeveer 5 maanden speelt
sssssssssssst!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekertjes wel harstikke leuk verders![]()
Bar, virtuele partner van me![]()
Kuzje op toet dan nogquote:
Goed verkocht?? (hope so)quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verjaardag van Nic gevierd en sieraden verkocht
Haar ouders willen niet praten, zij eerst wel, maar nu ook niet meer. De reactie is altijd een boze reactie of dat ze haar gaan negerenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze loopt niet voor niks weg.. Als ouder zou ik willen weten waarom, en er iig met haar over praten. Is een dik signaal dat er ergens iets helemaal mis is.. En dat gaat niet over door "straf"
En nu zijn de kuzjes opquote:
Dan zijn het domme oudersquote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haar ouders willen niet praten, zij eerst wel, maar nu ook niet meer. De reactie is altijd een boze reactie of dat ze haar gaan negeren
En eerst kon ze er nog met de maatschappelijk werker over praten, maar omdat het weer wat beter ging hoeft (en kan) ze daar nu niet meer heen.quote:
Ach Whisk, kinderen op die leeftijd overzien heel veel zaken nog niet, pubers voelen zich bijna altijd op de teentjes getrapt en ruzie is vrij normaal als het gaat om die periode in het leven.... Ik ga er niet 1 2 3 van uit dat het werkelijk allemaal zo ligt als je snapt wat ik bedoel.... En ik snap dat nijner dat nu heel anders ziet en dit niet wil horenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze loopt niet voor niks weg.. Als ouder zou ik willen weten waarom, en er iig met haar over praten. Is een dik signaal dat er ergens iets helemaal mis is.. En dat gaat niet over door "straf"
Ja leuk hequote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lief van jullieEn wat fijn dat het het gewenste effect had (haar reactie)
quote:
Haha ja mooi he!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryMoeilijk moeilijk met redelijk traag trein-internet
Maar prachtig![]()
Andere opleiding / werk.quote:
Dan moet ze er misschien maar weer mee beginnenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En eerst kon ze er nog met de maatschappelijk werker over praten, maar omdat het weer wat beter ging hoeft (en kan) ze daar nu niet meer heen.
Maar dat wordt "in de zaak" altijd het weekend erop gevierdquote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed verkocht?? (hope so)
Verjaardag van Nic?? Die was maandag toch jarig (of zondag of dinsdag)?? Klinkt gezeliig
quote:Ich bin nicht so gut in die Schwanzteilung
Ik snap iig wat je bedoeltquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach Whisk, kinderen op die leeftijd overzien heel veel zaken nog niet, pubers voelen zich bijna altijd op de teentjes getrapt en ruzie is vrij normaal als het gaat om die periode in het leven.... Ik ga er niet 1 2 3 van uit dat het werkelijk allemaal zo ligt als je snapt wat ik bedoel....
een beetje kortzichtige reactie...quote:
Mag niet van haar ouders!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet ze er misschien maar weer mee beginnen
Lieverd, ik snap wat je bedoelt.. Maar ik heb zelf in zo'n situatie gezeten.. Soms is het ook wél zoquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach Whisk, kinderen op die leeftijd overzien heel veel zaken nog niet, pubers voelen zich bijna altijd op de teentjes getrapt en ruzie is vrij normaal als het gaat om die periode in het leven.... Ik ga er niet 1 2 3 van uit dat het werkelijk allemaal zo ligt als je snapt wat ik bedoel....
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje kortzichtige reactie...
maar ik ben er weg van..
gordon ramsey kijken
Wat vraag je om veel vanavondquote:
Je bent erquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach Whisk, kinderen op die leeftijd overzien heel veel zaken nog niet, pubers voelen zich bijna altijd op de teentjes getrapt en ruzie is vrij normaal als het gaat om die periode in het leven.... Ik ga er niet 1 2 3 van uit dat het werkelijk allemaal zo ligt als je snapt wat ik bedoel.... En ik snap dat nijner dat nu heel anders ziet en dit niet wil horen
Ik ga uitstappen
Truste zustertjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja leuk he![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Haha ja mooi he!![]()
![]()
Nou, ik ga lekker pitten mensenTrusten!
Truste Enfquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja leuk he![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Haha ja mooi he!![]()
![]()
Nou, ik ga lekker pitten mensenTrusten!
Uhuquote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat vraag je om veel vanavond
Warme knuf![]()
Hij doet het weerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo ben ik weer
Er ging iets mis met de radio
Soms heb je het gewoon nodigquote:
Hell ......quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar ik ben er weg van..
gordon ramsey kijken
Kortzichtige reactie?? Lijkt wellicht zo als je het zelf niet mee hebt gemaakt..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar ik ben er weg van..
gordon ramsey kijken
heel geslaagd zoals altijd, vrij relaxed ook met de vrouw op wat hikjes na.quote:
Zo hebben de Chinezen het jodelen uitgevonden, doordat er iets misging met de radio.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo ben ik weer
Er ging iets mis met de radio
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo hebben de Chinezen het jodelen uitgevonden, doordat er iets misging met de radio.
Een groep Chinezen liep in de Oostenrijkse bergen, en een van hen had een transistorradio mee. Ze gingen op een bankje zitten om te genieten van het uitzicht, en de radio stond op de grond. Op een gegeven moment strekte een van de Chinezen zijn benen, en schopte per ongeluk de radio het ravijn in... toen schreeuwden ze in koor: O DE LADIO!
[..]
Zo hebben de Chinezen het jodelen uitgevonden, doordat er iets misging met de radio.
Een groep Chinezen liep in de Oostenrijkse bergen, en een van hen had een transistorradio mee. Ze gingen op een bankje zitten om te genieten van het uitzicht, en de radio stond op de grond. Op een gegeven moment strekte een van de Chinezen zijn benen, en schopte per ongeluk de radio het ravijn in... toen schreeuwden ze in koor: O DE LADIO!
Okequote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel geslaagd zoals altijd, vrij relaxed ook met de vrouw op wat hikjes na.
Maar over t algemeen(beetje zwemmen, kids laten spelen, door bos gewandeld etc)
Whehehehehehehequote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan de Koenertquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
en nu de belangrijke vraag.......
heb ik hier nog veel gemist![]()
Ja, veel nieuwkomersquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik tegen jou ook nog nietquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij heb ik tegen jou nog geengedaan Mart
Sterker nog, voor 23:00 uur he??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ging ik niet slapen? Het is nog best vroeg
op drie keer hoi zeggen na ben ik hier niet geweest dit weekendquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is dan de Koenert
Dus:
Koentje - vragen waar iemand is
Koenert - vragen wat je hebt gemist vandaag
dan heb je zeker ook een leuk weekend gehadquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op drie keer hoi zeggen na ben ik hier niet geweest dit weekend
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Mannenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sterker nog, voor 23:00 uur he??![]()
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op drie keer hoi zeggen na ben ik hier niet geweest dit weekend
Pciesquote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannenje hebt er niks aan, onbetrouwbare leugenaars
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
Een elestiek om je hoofd gaat na een tijdje best pijn doen
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet je dat dat nog waar is ook, erg he
Ja, zo af en toe was ik er.quote:
Ja en ja, maar wel liefquote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet je dat dat nog waar is ook, erg he
Hij heeft gezondigd tegen zijn eigen Holy Vow om nooit meer te roken?quote:
Watskeburt?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik had een superweekend.. tot vanavond
miste gewoon ook de mogelijkheid tot contact zoeken als ik er behoefte aan had......quote:
Als ik daar verdrietig om zou zijn dan zou ik nu al zonder tranen zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft gezondigd tegen zijn eigen Holy Vow om nooit meer te roken?
Coolquote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik ga morgen wel een nieuwe vleesetende plant kopen
Wat dan??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je date bleek een man te zijn in vrouwenkleren?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
zow.....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had vanavond 2 dates, dacht goed gepland te hebben. Maar de eerste wou alleen scharrelen met iemand die dan verder niets ernaast heeft dus die viel af, maar was al zo uitgelopen dat ik te laat was op de tweede, die was al weg. Nu ben ik alleen
wie het onderste uit de kan wil ..........quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had vanavond 2 dates, dacht goed gepland te hebben. Maar de eerste wou alleen scharrelen met iemand die dan verder niets ernaast heeft dus die viel af, maar was al zo uitgelopen dat ik te laat was op de tweede, die was al weg. Nu ben ik alleen
Maar je bent er weer, en het weekend was best leuk toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
miste gewoon ook de mogelijkheid tot contact zoeken als ik er behoefte aan had......
Normaal gaat dat mobiel prima, maar in het buitenland kan werkgever gaa zeuren, want extra kosten
Dus wat leren we hiervan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
jawelquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je bent er weer, en het weekend was best leuk toch?![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ook wel een beetje hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel
Maar realiseer me des te meer eigenlijk te erg verslaafd te zijn hieraan
Ja, dan kun je beter met 3 vrouwen tegelijk flirten in de kSC!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
Omg, dan ben je ook een sukkel
2 dates op een avond
Daten is niet zo moeilijk, je moet ze alleen wel goed uitzoeken. Verkeerd ingeschat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow.....
Beroerd einde dus
Maar vind hetvan je geregeld, 2 dates
Regelt 8 dates op een avond?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wie het onderste uit de kan wil ..........![]()
![]()
sorry
Ja klopt, en beter 1 avond scoren dan geen iddquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je bent er weer, en het weekend was best leuk toch?![]()
Beter vooronderzoek doen? Beter plannen? Meer rekening houden met het trage gedrag van vrouwen?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
Ik eet niet van twee walletjes, ik ben altijd eerlijk. Daarom viel 1 ook af.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat krijg met van 2 walletjes willen eten
![]()
Maar, ik snap dat het rot is
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
2 dates op een avond
Slecht geplandquote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als ik het zo teruglees snap ik dat ook welquote:
EN van de dames in kwestie vervolgens WEL "resultaat" verlangenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
2 dates op een avond
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan kun je beter met 3 vrouwen tegelijk flirten in de kSC!
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN van de dames in kwestie vervolgens WEL "resultaat" verlangen![]()
Echt een beginnersfout dit![]()
NWquote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En ik kaap een post van Whis aan Koen, sorry!
Alle 3quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beter vooronderzoek doen? Beter plannen? Meer rekening houden met het trage gedrag van vrouwen?
Dan heb ik in ieder geval nog iets geleerd vandaag, toch geen verloren dag dusquote:
Misschienquote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]In het begin ging dat prima anders hoor
verklaar je naderquote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Teveel flirten hier kan ook gevaarlijk zijn hoor![]()
Hoe loopt je buitenechtelijke relatie met B dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Flirten is leukquote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
* RockNijntje legt dekentje over PGR's voetenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef pgrferrari het volgende:
Koude voeten
Was vergeten verwarming uit te doen, dus moest weer naar beneden
Ik zeg niet dat ik er ervaring mee hebquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Neeee weer het avondritueel: pyjama zoeken![]()
sssssttttttquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe loopt je buitenechtelijke relatie met B dan?
Ohhhh wat liefquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje legt dekentje over PGR's voeten
Preciesquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan heb ik in ieder geval nog iets geleerd vandaag, toch geen verloren dag dus
Alleen nu heb ik geen deken meerquote:
Ach, als het maar niet te vaak zo gaat kan ik er prima mee levenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk moet je dus gewoon hard lachen om hoe je jezelf hebt laten foppen KGZo wordt het toch nog een mooi weekend
![]()
quote:
Och, dood ga je er ook niet vanquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ach, als het maar niet te vaak zo gaat kan ik er prima mee leven
Ach, hij weet hoe ik het bedoelquote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nijn
Jij komt ook los de laatste tijd he
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Uitlachen oke, maar dan wil ik wel een naamtopic
Dat lijkt me wel mogelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Uitlachen oke, maar dan wil ik wel een naamtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |