Maar je bent er weer, en het weekend was best leuk toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
miste gewoon ook de mogelijkheid tot contact zoeken als ik er behoefte aan had......
Normaal gaat dat mobiel prima, maar in het buitenland kan werkgever gaa zeuren, want extra kosten
Dus wat leren we hiervan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had vanavond 2 dates, dacht goed gepland te hebben. Maar de eerste wou alleen scharrelen met iemand die dan verder niets ernaast heeft dus die viel af, maar was al zo uitgelopen dat ik te laat was op de tweede, die was al weg. Nu ben ik alleen
jawelquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je bent er weer, en het weekend was best leuk toch?![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had vanavond 2 dates, dacht goed gepland te hebben. Maar de eerste wou alleen scharrelen met iemand die dan verder niets ernaast heeft dus die viel af, maar was al zo uitgelopen dat ik te laat was op de tweede, die was al weg. Nu ben ik alleen
Ik ook wel een beetje hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel
Maar realiseer me des te meer eigenlijk te erg verslaafd te zijn hieraan
Ja, dan kun je beter met 3 vrouwen tegelijk flirten in de kSC!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
Omg, dan ben je ook een sukkel
2 dates op een avond
Daten is niet zo moeilijk, je moet ze alleen wel goed uitzoeken. Verkeerd ingeschat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow.....
Beroerd einde dus
Maar vind hetvan je geregeld, 2 dates
Regelt 8 dates op een avond?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wie het onderste uit de kan wil ..........![]()
![]()
sorry
Ja klopt, en beter 1 avond scoren dan geen iddquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je bent er weer, en het weekend was best leuk toch?![]()
Beter vooronderzoek doen? Beter plannen? Meer rekening houden met het trage gedrag van vrouwen?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
Ik eet niet van twee walletjes, ik ben altijd eerlijk. Daarom viel 1 ook af.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat krijg met van 2 walletjes willen eten
![]()
Maar, ik snap dat het rot is
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
2 dates op een avond
Slecht geplandquote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als ik het zo teruglees snap ik dat ook welquote:
EN van de dames in kwestie vervolgens WEL "resultaat" verlangenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
2 dates op een avond
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan kun je beter met 3 vrouwen tegelijk flirten in de kSC!
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN van de dames in kwestie vervolgens WEL "resultaat" verlangen![]()
Echt een beginnersfout dit![]()
NWquote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En ik kaap een post van Whis aan Koen, sorry!
Alle 3quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beter vooronderzoek doen? Beter plannen? Meer rekening houden met het trage gedrag van vrouwen?
Dan heb ik in ieder geval nog iets geleerd vandaag, toch geen verloren dag dusquote:
Misschienquote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]In het begin ging dat prima anders hoor
verklaar je naderquote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Teveel flirten hier kan ook gevaarlijk zijn hoor![]()
Hoe loopt je buitenechtelijke relatie met B dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Flirten is leukquote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
* RockNijntje legt dekentje over PGR's voetenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef pgrferrari het volgende:
Koude voeten
Was vergeten verwarming uit te doen, dus moest weer naar beneden
Ik zeg niet dat ik er ervaring mee hebquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Neeee weer het avondritueel: pyjama zoeken![]()
sssssttttttquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe loopt je buitenechtelijke relatie met B dan?
Ohhhh wat liefquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje legt dekentje over PGR's voeten
Preciesquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan heb ik in ieder geval nog iets geleerd vandaag, toch geen verloren dag dus
Alleen nu heb ik geen deken meerquote:
Ach, als het maar niet te vaak zo gaat kan ik er prima mee levenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk moet je dus gewoon hard lachen om hoe je jezelf hebt laten foppen KGZo wordt het toch nog een mooi weekend
![]()
quote:
Och, dood ga je er ook niet vanquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ach, als het maar niet te vaak zo gaat kan ik er prima mee leven
Ach, hij weet hoe ik het bedoelquote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nijn
Jij komt ook los de laatste tijd he
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Uitlachen oke, maar dan wil ik wel een naamtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |