Whehehehehehehequote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo hebben de Chinezen het jodelen uitgevonden, doordat er iets misging met de radio.
Een groep Chinezen liep in de Oostenrijkse bergen, en een van hen had een transistorradio mee. Ze gingen op een bankje zitten om te genieten van het uitzicht, en de radio stond op de grond. Op een gegeven moment strekte een van de Chinezen zijn benen, en schopte per ongeluk de radio het ravijn in... toen schreeuwden ze in koor: O DE LADIO!
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo hebben de Chinezen het jodelen uitgevonden, doordat er iets misging met de radio.
Een groep Chinezen liep in de Oostenrijkse bergen, en een van hen had een transistorradio mee. Ze gingen op een bankje zitten om te genieten van het uitzicht, en de radio stond op de grond. Op een gegeven moment strekte een van de Chinezen zijn benen, en schopte per ongeluk de radio het ravijn in... toen schreeuwden ze in koor: O DE LADIO!
Dat is dan de Koenertquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
en nu de belangrijke vraag.......
heb ik hier nog veel gemist![]()
Ja, veel nieuwkomersquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik tegen jou ook nog nietquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij heb ik tegen jou nog geengedaan Mart
Sterker nog, voor 23:00 uur he??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ging ik niet slapen? Het is nog best vroeg
op drie keer hoi zeggen na ben ik hier niet geweest dit weekendquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is dan de Koenert
Dus:
Koentje - vragen waar iemand is
Koenert - vragen wat je hebt gemist vandaag
dan heb je zeker ook een leuk weekend gehadquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op drie keer hoi zeggen na ben ik hier niet geweest dit weekend
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Mannenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sterker nog, voor 23:00 uur he??![]()
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op drie keer hoi zeggen na ben ik hier niet geweest dit weekend
Pciesquote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannenje hebt er niks aan, onbetrouwbare leugenaars
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
Een elestiek om je hoofd gaat na een tijdje best pijn doen
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet je dat dat nog waar is ook, erg he
Ja, zo af en toe was ik er.quote:
Ja en ja, maar wel liefquote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet je dat dat nog waar is ook, erg he
Hij heeft gezondigd tegen zijn eigen Holy Vow om nooit meer te roken?quote:
Watskeburt?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik had een superweekend.. tot vanavond
miste gewoon ook de mogelijkheid tot contact zoeken als ik er behoefte aan had......quote:
Als ik daar verdrietig om zou zijn dan zou ik nu al zonder tranen zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft gezondigd tegen zijn eigen Holy Vow om nooit meer te roken?
Coolquote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik ga morgen wel een nieuwe vleesetende plant kopen
Wat dan??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je date bleek een man te zijn in vrouwenkleren?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
zow.....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had vanavond 2 dates, dacht goed gepland te hebben. Maar de eerste wou alleen scharrelen met iemand die dan verder niets ernaast heeft dus die viel af, maar was al zo uitgelopen dat ik te laat was op de tweede, die was al weg. Nu ben ik alleen
wie het onderste uit de kan wil ..........quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had vanavond 2 dates, dacht goed gepland te hebben. Maar de eerste wou alleen scharrelen met iemand die dan verder niets ernaast heeft dus die viel af, maar was al zo uitgelopen dat ik te laat was op de tweede, die was al weg. Nu ben ik alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |