Ik gok dat ze dood ongerust waren... Ik zelf vind het niet zo vreemd dat ze straf krijgt... Ik zou denk ik ook laaiend zijn na zo'n actiequote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een sms; ze is opgehaald door haar vader, er is niks gezegd onderweg, toen ze thuiskwamen werd ze naar naar haar kamer 'gesleurd' door haar vader en hij zei erachteraan: 'straf volgt'
Pfoe, klinkt gezellig daar
Gelukkig gaat ze nu slapen, heeft ze toch nog even rust...
Hai koentjequote:
Hmzzzzzz veuls te kort want altijd leuk zo'n weekendjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai koentje![]()
![]()
Vertel eens, hoe was het?
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehm.. als ik weggelopen was had ik ook straf gekregen hoor
Zo zouden de meesten het waarschijnlijk ook doenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dood ongerust waren... Ik zelf vind het niet zo vreemd dat ze straf krijgt... Ik zou denk ik ook laaiend zijn na zo'n actie![]()
Voor 't zelfde geld waren we elkaar tegen gekomenquote:
Heb je te wild gedaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Auw, er zit een flinke kras op mijn hand.
Doet zeer en brandt.
Ik niet.. Ik zou willen weten WAAROM.. Maar ja, heb enige ervaring met de materiequote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dood ongerust waren... Ik zelf vind het niet zo vreemd dat ze straf krijgt... Ik zou denk ik ook laaiend zijn na zo'n actie![]()
maar was wel leuk??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmzzzzzz veuls te kort want altijd leuk zo'n weekendje
Alleen kwam weer de kortzichtigheid van vrouwlief naar boven
Was je bij GF?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor 't zelfde geld waren we elkaar tegen gekomen![]()
Waar was je precies?
Koenquote:
Kat gepest??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Auw, er zit een flinke kras op mijn hand.
Doet zeer en brandt.
In Helchteren, Molenheidequote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Voor 't zelfde geld waren we elkaar tegen gekomen![]()
Waar was je precies?
De 'waarom' is er niet, of is een verhaal van iets dat al ongeveer 5 maanden speeltquote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet.. Ik zou willen weten WAAROM.. Maar ja, heb enige ervaring met de materie
Ik geloof je nietquote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik heb geprobeerd te skateboarden.
jazekertjes wel harstikke leuk verdersquote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar was wel leuk??
en de kids ook genoten??
Kuzje op de kras dan maarquote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, geen idee hoe het komt.
Wss ergens langs gehaald.
leukquote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verjaardag van Nic gevierd en sieraden verkocht
Ze loopt niet voor niks weg.. Als ouder zou ik willen weten waarom, en er iig met haar over praten. Is een dik signaal dat er ergens iets helemaal mis is.. En dat gaat niet over door "straf"quote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De 'waarom' is er niet, of is een verhaal van iets dat al ongeveer 5 maanden speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |