sssssssssssst!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazekertjes wel harstikke leuk verders![]()
Bar, virtuele partner van me![]()
Kuzje op toet dan nogquote:
Goed verkocht?? (hope so)quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
verjaardag van Nic gevierd en sieraden verkocht
Haar ouders willen niet praten, zij eerst wel, maar nu ook niet meer. De reactie is altijd een boze reactie of dat ze haar gaan negerenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze loopt niet voor niks weg.. Als ouder zou ik willen weten waarom, en er iig met haar over praten. Is een dik signaal dat er ergens iets helemaal mis is.. En dat gaat niet over door "straf"
En nu zijn de kuzjes opquote:
Dan zijn het domme oudersquote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haar ouders willen niet praten, zij eerst wel, maar nu ook niet meer. De reactie is altijd een boze reactie of dat ze haar gaan negeren
En eerst kon ze er nog met de maatschappelijk werker over praten, maar omdat het weer wat beter ging hoeft (en kan) ze daar nu niet meer heen.quote:
Ach Whisk, kinderen op die leeftijd overzien heel veel zaken nog niet, pubers voelen zich bijna altijd op de teentjes getrapt en ruzie is vrij normaal als het gaat om die periode in het leven.... Ik ga er niet 1 2 3 van uit dat het werkelijk allemaal zo ligt als je snapt wat ik bedoel.... En ik snap dat nijner dat nu heel anders ziet en dit niet wil horenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze loopt niet voor niks weg.. Als ouder zou ik willen weten waarom, en er iig met haar over praten. Is een dik signaal dat er ergens iets helemaal mis is.. En dat gaat niet over door "straf"
Ja leuk hequote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lief van jullieEn wat fijn dat het het gewenste effect had (haar reactie)
quote:
Haha ja mooi he!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryMoeilijk moeilijk met redelijk traag trein-internet
Maar prachtig![]()
Andere opleiding / werk.quote:
Dan moet ze er misschien maar weer mee beginnenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En eerst kon ze er nog met de maatschappelijk werker over praten, maar omdat het weer wat beter ging hoeft (en kan) ze daar nu niet meer heen.
Maar dat wordt "in de zaak" altijd het weekend erop gevierdquote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed verkocht?? (hope so)
Verjaardag van Nic?? Die was maandag toch jarig (of zondag of dinsdag)?? Klinkt gezeliig
quote:Ich bin nicht so gut in die Schwanzteilung
Ik snap iig wat je bedoeltquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach Whisk, kinderen op die leeftijd overzien heel veel zaken nog niet, pubers voelen zich bijna altijd op de teentjes getrapt en ruzie is vrij normaal als het gaat om die periode in het leven.... Ik ga er niet 1 2 3 van uit dat het werkelijk allemaal zo ligt als je snapt wat ik bedoel....
een beetje kortzichtige reactie...quote:
Mag niet van haar ouders!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet ze er misschien maar weer mee beginnen
Lieverd, ik snap wat je bedoelt.. Maar ik heb zelf in zo'n situatie gezeten.. Soms is het ook wél zoquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach Whisk, kinderen op die leeftijd overzien heel veel zaken nog niet, pubers voelen zich bijna altijd op de teentjes getrapt en ruzie is vrij normaal als het gaat om die periode in het leven.... Ik ga er niet 1 2 3 van uit dat het werkelijk allemaal zo ligt als je snapt wat ik bedoel....
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje kortzichtige reactie...
maar ik ben er weg van..
gordon ramsey kijken
Wat vraag je om veel vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |