Dan zijn dat vast hele leuke kindjesquote:
Haha jaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enf, hoi![]()
![]()
Familieweekenden geven asltijd wel wat gezeik![]()
Fijn dat het leuk was
XD haha ja. Echt erge dingen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Merel
Dat schijnt bij een familieweekend te horen
Yupquote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He meis!Jullie hebben het dus leuk gehad?
Zoiets zou ik niet snel zeggen, maar dat heeft ze ook! Ouders worden boos van alles wat ze zegt, haar broertje en zusje worden voorgetrokken, ze krijgt thuis het gevoel dat ze er niet bijhoort...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Week negeren?
Dan heeft ze gewoon gelijk dat ze wegloopt![]()
Nee, ik had het echt niet doorquote:
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja![]()
![]()
Marijk, ga je naar Portugal op vakantie?![]()
![]()
![]()
[..]
XD haha ja. Echt erge dingen hoor.XD
[..]
YupOp zaterdagavond gaan we altijd ff rondje lopen met mn neefjes en nichtjes (ik ben de oudste, jongste is 21), en dan gaan we altijd jointje roken. Ik niet, verder de meesten wel. En ik denk dat het nu al zo'n 6 jaar aan de gang is, en ik vraag me af of de ouders het doorhebben
Ja, ze zijn niet al te slim, magoed XD
Arm kindquote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet snel zeggen, maar dat heeft ze ook! Ouders worden boos van alles wat ze zegt, haar broertje en zusje worden voorgetrokken, ze krijgt thuis het gevoel dat ze er niet bijhoord...
Maar lieve schat, wie heeft er nooit problemen met ouders in de puberteit?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet snel zeggen, maar dat heeft ze ook! Ouders worden boos van alles wat ze zegt, haar broertje en zusje worden voorgetrokken, ze krijgt thuis het gevoel dat ze er niet bijhoort...
En je ziet het ad pupillenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Whehehe, ja inderdaad, ben wel benieuwd, vaak ruik je dat wel toch?
Natuurlijk, je bent een KSC-erquote:
Wat heerlijk!!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Als ik mezelf met haar vergelijk heb ik hier nooit problemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lieve schat, wie heeft er nooit problemen met ouders in de puberteit?Kan ze het niet bespreken thuis?
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat heerlijk!!![]()
![]()
Hoe lang gaan jullie?
Haha ja joh. Maar mijn ooms en tantes zijn echt dom hoormn oom kwam een keer bij mn ouders op bezoek, en mijn neefje (zijn zoon dus) werkte op de blowboot in Almere (dus een boot waar je wiet kon kopen), en toen mijn vader subtiel vroeg of ie vermoedde dat mijn neefje ook wel eens een jointje rookte antwoordde ie glashard dat ie dat écht niet deed hoor.
Eehhhhhm. DusssXD
Magoed, dat soort mensen
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Een weekje in de meivakantiequote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat heerlijk!!![]()
![]()
Hoe lang gaan jullie?
Haha ja joh. Maar mijn ooms en tantes zijn echt dom hoormn oom kwam een keer bij mn ouders op bezoek, en mijn neefje (zijn zoon dus) werkte op de blowboot in Almere (dus een boot waar je wiet kon kopen), en toen mijn vader subtiel vroeg of ie vermoedde dat mijn neefje ook wel eens een jointje rookte antwoordde ie glashard dat ie dat écht niet deed hoor.
Eehhhhhm. DusssXD
Magoed, dat soort mensen
Ik lag ook altijd in de clinch met m'n ouders, dat hoort een beetje bij puberteit... Ik gok dat zij ook niet altijd even redelijk isquote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik mezelf met haar vergelijk heb ik hier nooit problemen.
En nee, ze kan het niet bespreken, dan worden haar ouders ook weer meteen boos
quote:
De eerste week van meiquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
en wanner ga je naar het zonnige zuiden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |