Maar lieve schat, wie heeft er nooit problemen met ouders in de puberteit?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet snel zeggen, maar dat heeft ze ook! Ouders worden boos van alles wat ze zegt, haar broertje en zusje worden voorgetrokken, ze krijgt thuis het gevoel dat ze er niet bijhoort...
En je ziet het ad pupillenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Whehehe, ja inderdaad, ben wel benieuwd, vaak ruik je dat wel toch?
Natuurlijk, je bent een KSC-erquote:
Wat heerlijk!!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Als ik mezelf met haar vergelijk heb ik hier nooit problemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lieve schat, wie heeft er nooit problemen met ouders in de puberteit?Kan ze het niet bespreken thuis?
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat heerlijk!!![]()
![]()
Hoe lang gaan jullie?
Haha ja joh. Maar mijn ooms en tantes zijn echt dom hoormn oom kwam een keer bij mn ouders op bezoek, en mijn neefje (zijn zoon dus) werkte op de blowboot in Almere (dus een boot waar je wiet kon kopen), en toen mijn vader subtiel vroeg of ie vermoedde dat mijn neefje ook wel eens een jointje rookte antwoordde ie glashard dat ie dat écht niet deed hoor.
Eehhhhhm. DusssXD
Magoed, dat soort mensen
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Een weekje in de meivakantiequote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat heerlijk!!![]()
![]()
Hoe lang gaan jullie?
Haha ja joh. Maar mijn ooms en tantes zijn echt dom hoormn oom kwam een keer bij mn ouders op bezoek, en mijn neefje (zijn zoon dus) werkte op de blowboot in Almere (dus een boot waar je wiet kon kopen), en toen mijn vader subtiel vroeg of ie vermoedde dat mijn neefje ook wel eens een jointje rookte antwoordde ie glashard dat ie dat écht niet deed hoor.
Eehhhhhm. DusssXD
Magoed, dat soort mensen
Ik lag ook altijd in de clinch met m'n ouders, dat hoort een beetje bij puberteit... Ik gok dat zij ook niet altijd even redelijk isquote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik mezelf met haar vergelijk heb ik hier nooit problemen.
En nee, ze kan het niet bespreken, dan worden haar ouders ook weer meteen boos
quote:
De eerste week van meiquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
en wanner ga je naar het zonnige zuiden ?
Onder de dekens kruipen danquote:
Iedereen ligt daar altijd maar te ruzieën met elkaar, behalve haar jongste broertje, hij wordt er helemaal gek van al die ruzies en daar doen hun ouders niet eens wat aan...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lag ook altijd in de clinch met m'n ouders, dat hoort een beetje bij puberteit... Ik gok dat zij ook niet altijd even redelijk isMaar ja, ik weet natuurlijk niet hoe het er echt aan toegaat.
Onze jongste zit ook vol in de pubertijdquote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lag ook altijd in de clinch met m'n ouders, dat hoort een beetje bij puberteit... Ik gok dat zij ook niet altijd even redelijk isMaar ja, ik weet natuurlijk niet hoe het er echt aan toegaat.
Breek me de bek niet open over pubertijd en problemen met ouders..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee oke.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij hoeft er dan ook niet zelf meer 1 op te steken als hij daar werkt
Heeeeeeeeerlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een weekje in de meivakantie
WheheheWat heerlijk zulke mensen
Klinkt alsof de mijne nog moet beginnenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over pubertijd en problemen met ouders..
Is normaalquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Onze jongste zit ook vol in de pubertijd![]()
Niets is goed, hij wil alleen maar z'n![]()
voor de rest bestaat er niets meer
Ja, hij staat het dichtste bij in zoveel jaar ofzo, daaromquote:Op zondag 20 maart 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste week van mei
Oh en van die maanIk bedoelde of er een reden was waarom ie zo mooi vol en fel was deze dagen?
![]()
Maar bedenk je wel, dat jij maar 1 kant van het verhaal hoortquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedereen ligt daar altijd maar te ruzieën met elkaar, behalve haar jongste broertje, hij wordt er helemaal gek van al die ruzies en daar doen hun ouders niet eens wat aan...
Dat stond dus in m'n lapoquote:Op zondag 20 maart 2011 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste week van mei
Oh en van die maanIk bedoelde of er een reden was waarom ie zo mooi vol en fel was deze dagen?
![]()
Wat lief van julliequote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee oke.Maar de kans zit er dik in zeg maar
Nouja goed. XD
[..]
Heeeeeeeeerlijk.![]()
Lekker joh!
Haha ja. Maar over het algemeen was het heel gezellig hoor, heerlijk weer hebben we gehad, gezellig gekletst, gewandeld, spelletjes gespeeld, heerlijk gegeten etc![]()
Ohja, en mn moeder als vervroegd verjaardagscadeau een digitale spiegelreflex gegeven, die wilde ze altijd nog hebben maar had ze momenteel het geld niet voor. Ze is pas in mei jarig maar we (paps, ik en mn man) vonden het wel gaaf om 'm nu te geven aangezien ze het niet zou verwachten en dan gelijk dat weekend zou hebben om 'm uit te proberen. Nou haar reactie was echt priceless... zo geweldig! Helemaal flabbergasted dat wij dat hadden gekocht en alles, zo leuk
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Onze jongste zit ook vol in de pubertijd![]()
Niets is goed, hij wil alleen maar z'n![]()
voor de rest bestaat er niets meer
Ah tofquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee oke.Maar de kans zit er dik in zeg maar
Nouja goed. XD
[..]
Heeeeeeeeerlijk.![]()
Lekker joh!
Haha ja. Maar over het algemeen was het heel gezellig hoor, heerlijk weer hebben we gehad, gezellig gekletst, gewandeld, spelletjes gespeeld, heerlijk gegeten etc![]()
Ohja, en mn moeder als vervroegd verjaardagscadeau een digitale spiegelreflex gegeven, die wilde ze altijd nog hebben maar had ze momenteel het geld niet voor. Ze is pas in mei jarig maar we (paps, ik en mn man) vonden het wel gaaf om 'm nu te geven aangezien ze het niet zou verwachten en dan gelijk dat weekend zou hebben om 'm uit te proberen. Nou haar reactie was echt priceless... zo geweldig! Helemaal flabbergasted dat wij dat hadden gekocht en alles, zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |