Hij doet het weerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo ben ik weer
Er ging iets mis met de radio
Soms heb je het gewoon nodigquote:
Hell ......quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje kortzichtige reactie...
maar ik ben er weg van..
gordon ramsey kijken
Kortzichtige reactie?? Lijkt wellicht zo als je het zelf niet mee hebt gemaakt..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje kortzichtige reactie...
maar ik ben er weg van..
gordon ramsey kijken
heel geslaagd zoals altijd, vrij relaxed ook met de vrouw op wat hikjes na.quote:
Zo hebben de Chinezen het jodelen uitgevonden, doordat er iets misging met de radio.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo ben ik weer
Er ging iets mis met de radio
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo hebben de Chinezen het jodelen uitgevonden, doordat er iets misging met de radio.
Een groep Chinezen liep in de Oostenrijkse bergen, en een van hen had een transistorradio mee. Ze gingen op een bankje zitten om te genieten van het uitzicht, en de radio stond op de grond. Op een gegeven moment strekte een van de Chinezen zijn benen, en schopte per ongeluk de radio het ravijn in... toen schreeuwden ze in koor: O DE LADIO!
[..]
Zo hebben de Chinezen het jodelen uitgevonden, doordat er iets misging met de radio.
Een groep Chinezen liep in de Oostenrijkse bergen, en een van hen had een transistorradio mee. Ze gingen op een bankje zitten om te genieten van het uitzicht, en de radio stond op de grond. Op een gegeven moment strekte een van de Chinezen zijn benen, en schopte per ongeluk de radio het ravijn in... toen schreeuwden ze in koor: O DE LADIO!
Okequote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel geslaagd zoals altijd, vrij relaxed ook met de vrouw op wat hikjes na.
Maar over t algemeen(beetje zwemmen, kids laten spelen, door bos gewandeld etc)
Whehehehehehehequote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan de Koenertquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
en nu de belangrijke vraag.......
heb ik hier nog veel gemist![]()
Ja, veel nieuwkomersquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
en nu de belangrijke vraag.......
heb ik hier nog veel gemist![]()
Ik tegen jou ook nog nietquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij heb ik tegen jou nog geengedaan Mart
Sterker nog, voor 23:00 uur he??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ging ik niet slapen? Het is nog best vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |