FIFA Ultimate Team(FUT)quote:Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.
Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon d’Or Gala in Zurich.
De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.
Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
Ik vond hem al fantastisch toen hij 81 was maar ken je kan ook Eto'o of Ibrahimovic voor 12k krijgen en die zijn toch stukken beter.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
Iemand ervaring met Cavani? Is hij 12K waard? (de 84 versie)
is dat de basisversie ofzo? Ik heb ook een oude Cavani maar die was geen 12 Kquote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
Iemand ervaring met Cavani? Is hij 12K waard? (de 84 versie)
via webapp gaat zoiezo sneller dan op consolequote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik vond hem al fantastisch toen hij 81 was maar ken je kan ook Eto'o of Ibrahimovic voor 12k krijgen en die zijn toch stukken beter.
Die contractkaartjes gaan trouwens echt supersnel weg, soms heb ik het gevoel of iemand gewoon automatisch contractkaarten opkoopt met een programma
Niet omdat het toernooi is afgelopen ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik eindelijk in de finale.. Wordt ik gedisconnect..
Nee, ik speelde die 1000 coins toernooi.. Op een of ander manier kan ik hem maar niet winnen. Met FIFA 10 won ik hem altijd..quote:Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet omdat het toernooi is afgelopen ofzo?
En daarom is het ook belangrijk dat je je spelers meteen in de goede formatie koopt..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Stuurver het volgende:
Wat zijn die formatie kaartjes duur.
Bijna al mijn spelers zijn rood bij 4-4-2 maar zo'n formatie kaartje kost bijna 4k
Ja maar ik ben ook overgegaan van 4-3-3 naar 4-4-2quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En daarom is het ook belangrijk dat je je spelers meteen in de goede formatie koopt..
Misschien overwegen om je huidige 4-3-3 spelers te verkopen en ze opnieuw als 4-4-2 te kopen dan..of zitten er dikke contracten onder?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook overgegaan van 4-3-3 naar 4-4-2
Is trouwens altijd alles zo duur op zondagavond? Alles is ineens peperduur
Ik denk dat ik weer terug ga op 4-3-3, Eto"o bevalt mij niet zo en ik mis toch Pato en Robinho op de vleugels. Als LM/RM komen ze niet tot hun rechtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien overwegen om je huidige 4-3-3 spelers te verkopen en ze opnieuw als 4-4-2 te kopen dan..of zitten er dikke contracten onder?
Zondagavond inflatie is me nooit opgevallen, maar het is in de avond sowieso altijd drukker en duurder, dus opzich klinkt het wel logisch.
Hoe vaak scoor je met Ronaldo per wedstrijd?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog IF Benzema, hopelijk al vanavond of morgen als die nog een klein beetje zakt in prijs
Waarom niet Affelay op de plek van van bommel?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef mash_ het volgende:
CavaniErg blij mee!
Net ook mijn 1e online toernooi gewonnen
Mijn eredivsie team beter gemaakt:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#btt8J9ZubaBIE
Niet echt eredivsie meer zo maarja
En dan Ronaldo IF?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog IF Benzema, hopelijk al vanavond of morgen als die nog een klein beetje zakt in prijs
Omdat van bommel goede verdediging heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Waarom niet Affelay op de plek van van bommel?
Mwa neequote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Als je een leuke gemengde ploeg wil maken kan je beter Suarez van Ajax rechtsvoor knallen en Lodeiro linkshalf
Ja maar hij is ook erg traag, Afellay kan ook mee aanvallen en snel overschakelen als je op de counter speeltquote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat van bommel goede verdediging heeft.
Kan je beter Robinho nemen die is nog sneller en ook beter in andere aspectenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa neeIk heb suarez wel. Maar ik vind sanches handiger. Hij is zo snel
Suarez is niet zo snel.
Ja hij is traag. Maar ik vind hem wel fijn spelen eigenlijk. Sinds ik zo speel gaat het beter dus daarom laat ik hem staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook erg traag, Afellay kan ook mee aanvallen en snel overschakelen als je op de counter speelt
[..]
Kan je beter Robinho nemen die is nog sneller en ook beter in andere aspecten
Ja nu alleen nog even 7 miljoen coins sparenquote:
Oke bedankt, maakt het trouwens uit behalve voor de chemistry of Pato nou RW is of RM is als ik hem als RM neerzet? Gaat hij dan bv anders aanbieden en lopen?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef emokid het volgende:
Wat is er defensief aan 4-4-2? Je hebt twee buitenspelers die in feite niet kunnen meeverdedigen, en twee spitsen die dat ook niet kunnen. Op het middenveld zet je meestal een verdediger en een creatieveling, wat je defensieve mogelijkheden nog meer beperkt. Het is wel een compacte en 'kleine' formatie dus wat dat betreft wel defensief.
Wat betreft die spelers, weet je zeker dat je ze allemaal erin wilt hebben? Robinho kan LM, Pato RM, Ibra en Eto'o als ST. Dus 4-4-2 moet lukken. Anders probeer je 4-2-3-1. Ibra als CF, Eto'o ST, en Robinho en Pato als CAM
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Oke bedankt, maakt het trouwens uit behalve voor de chemistry of Pato nou RW is of RM is als ik hem als RM neerzet? Gaat hij dan bv anders aanbieden en lopen?
Zo is Fifa nou eenmaal, soms lukt alles en soms lukt echt niets.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:49 schreef kcidymkcus het volgende:
Ik weet het niet met FIFA hoor, ik was de laatste 21 wedstrijden onverslagen en had 2 goals tegen. En vanaf het ene moment op het andere krijg ik de bal niet meer in het net, ik speel gewoon ranked matches.
Vraag me af hoe dat kan, ik heb mijn spel op geen enkele manier aangepast, ik heb dat ook als ik tegen vrienden speel.
Af en toe kan ik wel met die controller gooien!!
Meer dan de helft van de links naar een spelers zijn fell groen en de speler moet juiste positie en formation hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe kom je nou eigenlijk aan 11 chem per speler? 9 is de max bij mij.
9 is de max die je in beeld ziet, maar als je sorteert op chem en dan op de speler klikt dan zie je het (alleen op de console)quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe kom je nou eigenlijk aan 11 chem per speler? 9 is de max bij mij.
Nu toch maar Krasic gekocht. Maar ik vind Sanchez niet bepaalt minder spelen dan hem, Sanchez heeft meer Turbo.quote:
De nieuwe versie of de oude gekocht? De UP versie is zo ziekelijk goed in alles. Vooral zijn schot en pass zijn echt 10 keer beter dan Sanchez. 80 passing, 84 shooting en dat gecombineerd met oa 90 pace, 88 dribbling en een degelijke 72 heading, wat stiekem nog vaak van pas komt. Echt de beste winger uit het spel onder de 300K imo (en daar zit hij heeeeel ver onderquote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef potienza het volgende:
[..]
Nu toch maar Krasic gekocht. Maar ik vind Sanchez niet bepaalt minder spelen dan hem, Sanchez heeft meer Turbo.
Als ik merk dat een team alleen hoge ballen speelt ga ik gewoon meteen op ultra verdedigend. En dan counteren met mijn snelle aanvaller.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef jepperdeprep het volgende:
&!@#$$%!@&$#!$#$!@#*!%@#
Sta ik 3-0 voor in de finale van een toernooi, verlies ik alsnog in de tweede helft met 4-5. Wat een kk bullshit. Alleen maar hoge steekballen continu. En brak ik door met een speler gaat hij me tackelen krijgt hij fucking geel Zoveel ultimate team spelers zijn onwijze teringflikkers die niet normaal kunnen verliezen en er alles aan doen om te winnen. Zelfs als dit betekend om onwijs lame te spelen. Sterf! Allemaal!
Zo. Dat was even frustratie
Ik heb de 84 overall versie en die heeft me 6,5k gekost. Is dat veel? Oh en inderdaad, nog niet eerder getest maar hij schiet wel als een raket.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De nieuwe versie of de oude gekocht? De UP versie is zo ziekelijk goed in alles. Vooral zijn schot en pass zijn echt 10 keer beter dan Sanchez. 80 passing, 84 shooting en dat gecombineerd met oa 90 pace, 88 dribbling en een degelijke 72 heading, wat stiekem nog vaak van pas komt. Echt de beste winger uit het spel onder de 300K imo (en daar zit hij heeeeel ver onder)
59e minuut en price fixen mits je een startkapitaal hebtquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef potienza het volgende:
Wat is hier op FOK! dan de meest gebruikte manier om veel geld te verdienen? Spelers voor 250 kopen en discarden?
Betere spits kopenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef OmniRocket het volgende:
zo.. tot zover FUT voor mij.... laatste 3 wedstrijden speel ik tegenstander helemaal weg... maar het afronden lukt op een of andere manier niet bij fut..
Cech kopen voor max 1800 en verkopen voor 2700BIN. Eerder kocht ik ze tot 2K en verkocht ze voor 3K, maar prijzen zijn iets lager geworden. Iets van 800K mee gepakt de afgelopen weken en steek er niet eens veel tijd in.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef potienza het volgende:
Wat is hier op FOK! dan de meest gebruikte manier om veel geld te verdienen? Spelers voor 250 kopen en discarden?
Alleen met Cech? Of ook andere keepers?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cech kopen voor max 1800 en verkopen voor 2700BIN. Eerder kocht ik ze tot 2K en verkocht ze voor 3K, maar prijzen zijn iets lager geworden. Iets van 800K mee gepakt de afgelopen weken en steek er niet eens veel tijd in.
Ik doe het alleen met Cech. Geen idee of het met anderen ook werkt, maar Cech is wel een pareltje op het gebied van trading omdat veel mensen zijn waarde niet kennen. Op de webapp staat zijn kaart ook als niet-shiny, terwijl hij dat wel is op de console (en discard value bevestigd dat). Je moet bij het kopen overigens niet zoeken naar Buy nows, maar gewoon bieden tot max 1800 (of evt hoger, maar dan is de winst per kaart wat lager..maakt ook niet uit)quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef potienza het volgende:
[..]
Alleen met Cech? Of ook andere keepers?
Ik doe ongeveer hetzelfde met De Rossi. voor 750/1000 kopen en voor 1500 verkopen. Koop je alleen de favoriete opstellingen op of gewoon alle Cechs?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cech kopen voor max 1800 en verkopen voor 2700BIN. Eerder kocht ik ze tot 2K en verkocht ze voor 3K, maar prijzen zijn iets lager geworden. Iets van 800K mee gepakt de afgelopen weken en steek er niet eens veel tijd in.
Allemaal. Moet nog wel zeggen dat 4-4-2 en 4-3-3 meer waard zijn. Die kan je voor 4K verkopen. 4-1-2-1-2 zelfs voor 6K oid, maar die zijn moeilijk aan te komen voor een laag bedrag.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer hetzelfde met De Rossi. voor 750/1000 kopen en voor 1500 verkopen. Koop je alleen de favoriete opstellingen op of gewoon alle Cechs?
Haha dat is toch logisch, dat doen ze in het echt ook. Mannetje op de lijn zetten is wel kinderachtig en onrealistisch, maar het dekken van een vrijstaande man toch niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Fenomeno het volgende:
Altijd die debielen die voor je vrije trap gaan staan als je hem kort wil nemen
Daar hou ik ook niet van inderdaad, en voor je doeltrappen.. Speel de sport niet het spel man. Beetje flauw om zo proberen kost wat kost te winnen.. Dan ga ik toch echt liever 3-0 de boot in.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Fenomeno het volgende:
Altijd die debielen die voor je vrije trap gaan staan als je hem kort wil nemen
Heb je meestal niet de ruimte voor omdat Puyol of Sergio Ramos je dan van de bal afbeukt met 1 tik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef Tim86 het volgende:
Bij Eto'o moet je afronden met een geplaatst schot en dan vliegt alles binnen joh..echt een held
Dat doen ze niet zelf, maar dan staat Live Season aan en is dat team dus net in vorm.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef joeyettt het volgende:
Soms krijg ik online tegenstanders met 1tegen1 die dezelfde teams willen kiezen, maar waarbij de stats veel hoger/beter zijn. Hoe kan dit? Hoe kunnen ze een bestaand team upgraden en daarmee online gaan spelen? (vind ik nogal oneerlijk, Real Madrid; Ronaldo, Barcelona; Messi met een snelheid van 99 ofzo)
tyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:45 schreef Tim86 het volgende:
Dat doen ze niet zelf, maar dan staat Live Season aan en is dat team dus net in vorm.
Ik wou dat ik 2x Ibrahimovic voorin kon zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Tim86 het volgende:
Wel 2 bazen ja, maar ze heben geen chem samen en dat vind ik altijd kut spelen. Dan komt er voor mijn gevoel echt geen pass tussen die 2 aan
Ik zal het proberenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:26 schreef emokid het volgende:
Je moet slim spelen met Eto'o, duels aangaan met Lucio's heeft geen zin. Hij heeft een goede dribbel in huis en is vooral heel erg snel. Probeer dus 1-2'tjes en dergelijke.
Hij heeft een heel apart schot waardoor hij er bijna alles inschiet. Tenminste in normale fifa, weet niet of dat ook zo in FUT isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef emokid het volgende:
Lisandro Lopez? Die is nog zwakker dan Eto'o en kleiner.
Lopez speelt zo fijn als ik dacht maar het bovenste klopt inderdaad, kan hem bijna niet aanspelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Tim86 het volgende:
Wel 2 bazen ja, maar ze heben geen chem samen en dat vind ik altijd kut spelen. Dan komt er voor mijn gevoel echt geen pass tussen die 2 aan
Misschien IF Pazzini proberen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 2x Ibrahimovic voorin kon zetten![]()
Ik vind dat Eto'o te snel fysieke duels verliest en van de bal gezet wordt en hij kapt ook niet zo lekker weg
Je kan het best beginnen met een silver eredivise team en dan vooral dat zilvere toernooi spelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef laucas het volgende:
PS3: kaassoldaat (laucas)
Zo, ook maar eens aan de FIFAHoe kun je het beste beginnen met FUT? Heb nu een tournooitje gespeeld en gewonnen en iets van 4K ofzo. Het lijkt me dan niet slim om iets bij te sparen en vervolgens zo'n pakje te kopen?
En wat moet ik met die bronze spelers doen? Houden tot ik een 2e team bij elkaar heb en dan op de trade?
Milito is echt een drama in de spits, als hij aan de bal is komt hij echt amper vooruit, heb hem verkocht en nu Agüero in de spits (met Lavezzi als back-up)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef emokid het volgende:
Lisandro Lopez? Die is nog zwakker dan Eto'o en kleiner.Ik zou Milito proberen, of Abel Hernandez (Palermo).
neem alsjeblieft níet Hernandez, hij is echt ongelooflijk slechtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef emokid het volgende:
Lisandro Lopez? Die is nog zwakker dan Eto'o en kleiner.Ik zou Milito proberen, of Abel Hernandez (Palermo).
Offline is iedereen goed, je kan makkelijk met 20-0 winnen maar meestal sta ik de eerste helft al met 10-0 voor en ga ik de 2e helft iets anders doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Net Cavani (84) gekocht. Eerste wedstrijd gaat al gelijk goed, was wel offline maar toch.
[ afbeelding ]
soms wel, soms niet. Ik heb wel nogal vaak dat ik gewoon de overtreding tegen krijg terwijl zij toch écht mij tacklenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Pirlo een van mijn beste spelers ondanks zijn beperkte ratings geeft hij echt meesterlijke passes en kan je ook nog wat aanvallers met hem uitkappen
Heeft iemand ook wel eens het gevoel of de scheidsrechter elke wedstrijd een team kiest waar hij voor fluit?
Kutverdedigingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef Stuurver het volgende:
Ik kom wel vaak mensen tegen met hetzelfde team als ik, misschien maar eens een Argentijns team beginnen
\Mooi doelpuntquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/71331973
Zo maakte ik net een goal, had wel een beetje medelijden met mijn tegenstander.
Gelukkig was het al 2-0 en was de wedstrijd al beslist dus het maakte eigenlijk niet uit.
20-0 zou ik wel graag een keer willen zien. Ik win wel altijd offline, maar de moeilijkheid blijft toch legendary, dus ook 10-0 red ik niet. Maar daar kom ik wel soms bij in de buurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Offline is iedereen goed, je kan makkelijk met 20-0 winnen maar meestal sta ik de eerste helft al met 10-0 voor en ga ik de 2e helft iets anders doen
Moeilijkheidsgraad verschilt toch per cup?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
20-0 zou ik wel graag een keer willen zien. Ik win wel altijd offline, maar de moeilijkheid blijft toch legendary, dus ook 10-0 red ik niet. Maar daar kom ik wel soms bij in de buurt.
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja maar een mooie aanval. Kan je van Aguro een vleugelspeler maken?
Kutquote:
Mee eens teveel mensen kiezen altijd Barcalona al heb ik ook al wel eens meegemaakt dat ze mee gaan met jou keuze wat leuk is aangezien ik zelf graag met Nederland en sevilla speel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Ik vind het een beetje irritant dat als ik Fiorentina kies een ander Barca neemt en dan tik tik tik tik tik gaat spelen..
Luis Fabiano is een prima spits.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Kut![]()
Ik wil een 4-3-3 team maken maar kom steeds een speler te kort
Argentinie heeft alleen als goede RW Messi die ik nooit kan betalen
Nederland heeft alleen Robben en IF lens als goede RW die ik ook niet kan betalen en Lens/IF Wijnaldum schieten tekort
Brazillie heeft niet echt een goede spits
Ligue 1 heeft ook geen goede vleugelspelers behalve Bastos
Kan een Engels team nog proberen, ik heb altijd moeite met Bent van de bal af te krijgen
Ja de CPU op World Class heeft een soort godmode waarbij ze niet van de bal gelopen kunnen worden, heb zelfs een replay opgeslagen waar ik met 3 verdedigers (waaronder Chiellini en Evra) de bal probeer te pakken van Odemwingiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef laucas het volgende:
Jezus wat is die Carriere mode toch een trieste bedoeling. Probeer een beetje m'n VP te boosten maar het is nauwelijks te doen op wereldklasse met RM. CPU is niet van de bal af te krijgen. Bij eigen balbezit is de CPU in 1x kappot moeilijk sterk en win zelden duels. Ook faalt mijn eigen CPU keer op keer en elke wedstrijd een handvol blunders die tot doelpunten leiden.
Ja dat vindt jij ook van El Hamdaouiquote:
Jup, maar ik doe bijna altijd de laatste aangezien daar de bonus het hoogst is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moeilijkheidsgraad verschilt toch per cup?
Ligt aan jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jup, maar ik doe bijna altijd de laatste aangezien daar de bonus het hoogst is.
Ligt het trouwens aan mij of is de kaart RM > RW helemaal verdwenen. Heb gister er een tijd naar gezocht maar ik kan hem gewoon niet vinden.
Mash volgens mij zit ik nog steeds bij jou in een competitie doe je daar nog wat meequote:
Nee geen competitie meer. omdat het toch nooit werkt. ze worden van zelf allemaal dood en de helft van de user spelen nooit een wedstrijd. Dus speel eigenlijk alleen nog FUTquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mash volgens mij zit ik nog steeds bij jou in een competitie doe je daar nog wat mee
nopequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/news/fut-web-packs-2
Doet die website het bij jullie?? Use coins to purchase and open packs in the FUT Web App
SIF Dani Alves zelfs. Ik had gisteren bijna de IF gekocht..aardig geluk mee gehad..quote:
http://www.ea.com/uk/news/fut-web-packs-2quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/news/fut-web-packs-2
Doet die website het bij jullie?? Use coins to purchase and open packs in the FUT Web App
Inderdaad, hij gaat nu weg voor 300k. Wat kostte hij eerst?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SIF Dani Alves zelfs. Ik had gisteren bijna de IF gekocht..aardig geluk mee gehad..
Interessantquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef psychedelicate het volgende:
Hij ging langzaam richting de 500k. De IF zal nu wel droppen naar 200/250k of zo.
De IF niet, want het prijsverschil is te groot, maar er zijn wel veel mensen die op dit moment pakjes kopen voor de nieuwste IFs, daar komen ook normale Dani Alves uit dus de prijs zal op dit moment een klein beetje zakken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef GuRBuH het volgende:
Zou het de prijs van de standaard Alves ook beinvloeden?
Ja zolang hij maar niet tegenover een snelle speler staatquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef GuRBuH het volgende:
Momenteel heb ik dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dS5oVRtmbawyx als mijn Argentijns team. Is Walter Samuel een goede CB? Hij lijkt me wat log/lomp?
Je hebt geen andere keuze, het is de enige CB die op hoog niveau mee kan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef GuRBuH het volgende:
Momenteel heb ik dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dS5oVRtmbawyx als mijn Argentijns team. Is Walter Samuel een goede CB? Hij lijkt me wat log/lomp?
Ah, was iets verkeerd gegaan. Die gasten heb ik, op VdB na, al lang niet meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt geen andere keuze, het is de enige CB die op hoog niveau mee kan.
Het is wel een beestBeetje langzaam.
Ik zie trouwens alleen Belgen in je squad![]()
Milito is pas een slak, die moet je er helemaal uitgooien voor Samuelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef GuRBuH het volgende:
OK, dan ga ik die binnenkort maar eens halen. Zit ook te denken aan Abidal, omdat ik toch Mascherano <-> Milito heb. Dan maar geen Argentijn, maar die LB's zijn slecht...
Sowieso Lopez kopen die kan je al voor 1.5k krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ah, was iets verkeerd gegaan. Die gasten heb ik, op VdB na, al lang niet meer.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hHRWTniMbaCr7
(Ja het heet nog "Spain")
AGUERO!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef GuRBuH het volgende:
OK, dan ga ik die binnenkort maar eens halen. Zit ook te denken aan Abidal, omdat ik toch Mascherano <-> Milito heb. Dan maar geen Argentijn, maar die LB's zijn slecht...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog IF Dani Alves (denk niet dat ik voor de SIF ga) en dan is het compleet
Het is toch niet normaal dat ik normaal altijd alles win, en nu in 1 keer helemaal geen kans meer maak! Nog geen 1 keer een goal kunnen maken in de afgelopen dagen, terwijl ik alles daarvoor met 2 of 3 goals verschil won!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zo is Fifa nou eenmaal, soms lukt alles en soms lukt echt niets.
Daarom is geluk vaak ook een factor in fifa
Vraag het Groningen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal dat ik normaal altijd alles win, en nu in 1 keer helemaal geen kans meer maak! Nog geen 1 keer een goal kunnen maken in de afgelopen dagen, terwijl ik alles daarvoor met 2 of 3 goals verschil won!
Ik snap dat niet, ik heb niks veranderd aan mijn speelstijl. 1e controller is kapot inmiddels, echt de frustratie is niet meer normaal!!
Hiervoor had ik een nog duurder teamquote:
Nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog IF Dani Alves (denk niet dat ik voor de SIF ga) en dan is het compleet
FC Groningen heeft ook niks aan hun speelstijl veranderd en ook daar gaat alles de laatste tijd fout.quote:
Ja, ga uiteindelijk denk ik toch maar voor Casillas, maar wilde IF De Gea een keer proberen. Geef hem een paar wedstrijden de kans en dan zie ik welquote:
Spaanse nationaliteit of Liga BBVAquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef mash_ het volgende:
Ik ga maar eens een spaans team maken. alleen dan voor heel goedkoopVolgens heb ik voor 20K max al een redelijk team
Samuel is een baasje hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef GuRBuH het volgende:
Dankje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef GuRBuH het volgende:
Voor een Spaans team, als je cheape spitsen wil zou ik echt voor Aduriz gaan. Die gast knikt alles binnenEn dan een snelle, wendbare spits ernaast. Denk aan Luis Garcia van Espanyol.
Afhankelijk van wat je wil dan bijv voor een 4-1-2-1-2 met Cazorla UP en Diego Capel op de flanken. CDM Busquets en Valero ofzo als CAM.
Achterin wss de onvermijdelijke Capdevilla (Marcelo?), Albiol, Marchena(?) en Arbeloa. Reina op goal als je voor de punten gaat, anders een mindere keeper misschien uit de Liga BBVA als je voor chem gaat.
Whoah, net een Valdes verkocht voor 10k die ik had gekocht voor 5. En hij staat er best vaak op voor 6-7k
wilde ik ook een keer doen ja, blijkt dat er maar erg weinig amerikaanse spelers zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team, voor de verandering. Heb de Liga en al wel gezien nu.
klopt, ware het niet dat ruim de helft van die spelers niet in het spel zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef emokid het volgende:
Heb je best een leuk team mee, ik heb mijne vooral beperkt tot de Amerikaanse competitie.
ja chili wilde ik ook, waar zijn Marc gonzales, ponce, bravo, beausejour etcquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:01 schreef Tim86 het volgende:
Wie mis je? Buddle en 3 verdedigers ofzo? Kan goed kloppen ja, wel jammer. Ik had hetzelfde probleem met Chili
nee klopt, geen ponce, geen medel etc. En dat is gewoon jammer, toch een aardig team. Maar ja, tis niet anders. Misschien is Australië wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef Tim86 het volgende:
marc gonzalez wel geloof ik, maar geen enkele verdediger..dat was het probleem vooral
Op DeMerit na kan ik al die spelers vinden bij fut11info.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt, ware het niet dat ruim de helft van die spelers niet in het spel zittenof ik heb niet goed gekeken, kan ook nog
Het is positie en toeval maar daarom kun je er wel op inspelen, geef een voorzet iets voor de eerste paal redelijk dicht bij het doel, mik je schot in de lange hoek en dan zit een omhaal er dik inquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:48 schreef emokid het volgende:
Erg vette omhaal. Ik speel al jaren FIFA maar heb zelden uit een omhaal gescoord. Is het nu eenmaal op toeval en positie of kun je erop inspelen?
Hij is wel erg mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:40 schreef Tim86 het volgende:
edit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/71507018
Rugnummers niet maar de rest kan je veranderen door het aan begin van een offline wedstrijd/toernooi het aan te passenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef Krankjorum het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om met UT je specialisten en aanvoerder te veranderen? En de rugnummers van de spelers?
waarom niet?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef Alovenac het volgende:
Zit erover na te denken om er een derde team bij te nemen. 5-3-2 met eredivisiespelers, gewoon voor de lol.
portugese liga misschien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef Alovenac het volgende:
Zojuist mijn Braziliaans team te koop gezet. Kreeg mijn verdediging maar niet op orde. Spaans team is gewoon mijn first squad.
Nu even andere squad zien te fixen.
En zowel goedkoop als duurquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef emokid het volgende:
Hoe kun je met Brazilianen de verdediging niet in orde krijgen? Vrijwel het land met de meeste en beste verdedigers.
Leuk team, maar ik snap echt niet dat je ze allemaal in de foute formatie hebt gekocht eigenlijk..dat maakt zo'n groot verschil en met iets meer geduld kan je ze voor dezelfde prijzen in 433 vindenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef mash_ het volgende:
Mijn goedkopen spaans team na 1 dagje
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hYY1KodmbaCCV
wie ga je linksback zetten dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef Alovenac het volgende:
Zit erover na te denken om er een derde team bij te nemen. 5-3-2 met eredivisiespelers, gewoon voor de lol.
Ik heb er op gezocht maar er waren best veel spelers niet te vinden in 4-3-3. en zo wel dan een heel stuk duurder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk team, maar ik snap echt niet dat je ze allemaal in de foute formatie hebt gekocht eigenlijk..dat maakt zo'n groot verschil en met iets meer geduld kan je ze voor dezelfde prijzen in 433 vinden
Daarom zei ik ook dat je wat geduld moest hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb er op gezocht maar er waren best veel spelers niet te vinden in 4-3-3. en zo wel dan een heel stuk duurder.
Nou zit vanaf 9 uur te zoeken. en wil vanaaf als ik thuis ben spelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat je wat geduld moest hebben
Dat is echt belachelijk gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef mash_ het volgende:
Kut EAze hebben de Bid tokens weer duurder gemaakt.
of gewoon een goedkopere opstelling kiezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb er op gezocht maar er waren best veel spelers niet te vinden in 4-3-3. en zo wel dan een heel stuk duurder.
Nee ik vind 4-3-3 het fijnste spelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of gewoon een goedkopere opstelling kiezen
Njaah, hij was wel redelijk op orde. Carlos/Marcelo - Luiz - Alex - Dante, maar had er ook niet zoveel zin meer in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef emokid het volgende:
Hoe kun je met Brazilianen de verdediging niet in orde krijgen? Vrijwel het land met de meeste en beste verdedigers.
IF Eriksen, IF Janssen, Afellay, Ferquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Njaah, hij was wel redelijk op orde. Carlos/Marcelo - Luiz - Alex - Dante, maar had er ook niet zoveel zin meer in.
Speel 5-3-2. Alleen Braafheid als LWB gehaald. Vertongen IF en Junker IF zijn de pareltjes tot nu toe in mijn team. Wie zal ik op het middenveld zetten? Zit te denken aan Engelaar - De Zeeuw - Janssen. Iemand andere suggesties?
Engelaar is echt slow as shit, niet kopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Njaah, hij was wel redelijk op orde. Carlos/Marcelo - Luiz - Alex - Dante, maar had er ook niet zoveel zin meer in.
Speel 5-3-2. Alleen Braafheid als LWB gehaald. Vertongen IF en Junker IF zijn de pareltjes tot nu toe in mijn team. Wie zal ik op het middenveld zetten? Zit te denken aan Engelaar - De Zeeuw - Janssen. Iemand andere suggesties?
En dat natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Eriksen, IF Janssen, Afellay, Fer
Zat er aan te komen ja. Iemand postte hier gisteren die link van dat pakjes kopen via de web app, daarin zag je ook al dat je Tokens kon kopen voor 2000. :Squote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef mash_ het volgende:
Kut EAze hebben de Bid tokens weer duurder gemaakt.
speel nu ook met Fer op het middenveld idd en topper, ondanks zijn tegenvallende rating. Ijzersterk in duels en balvast! precies wat ik nodig had op het middenveldquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Eriksen, IF Janssen, Afellay, Fer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
speel nu ook met Fer op het middenveld idd en topper, ondanks zijn tegenvallende rating. Ijzersterk in duels en balvast! precies wat ik nodig had op het middenveld
Idd erg lekkere speler en nog lang ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Fer is echt een fenomeen. Doet het bij mij beter dan wie dan ook op die positie en ik heb toch al wat toppers gehad op die positie
Verschrikkelijk irritant jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Fenomeno het volgende:
Gvd kutzooi, net echt tegen de allersneuste gast ook gespeeld, heel de tijd diepe ballen hoog, had 5 schoten waarvan 3 op doel, 3 goals, ik 8 schoten, 7 op doel, 1 goal, steeds herhalingen en lange celebrations en begint die lul in de 70e minuut al met achterin rondtikken
heb hiervoor 4-4-2 gespeeld met eriksen in de spits naar el hamlap :pquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is Eriksen een striker?
CF naar ST is aardig duur
Verder een topploeg, exact dezelfde 11 als die van mij, al speel ik 4-3-2-1
The Columbus Crewquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef StijnDa het volgende:
Ik dacht weer een nutteloos pakje, maar er kwam een leuke Silver uit![]()
En wel deze badge: [ afbeelding ]
Erg vet![]()
Denk dat ik hem zelf hou
Het was de badge, en die is silverquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
The Columbus Crew
in Amerika hebben ze niet alleen vette namen maar ook vette badges ja
en welke Silver was het dan?
Rood naar wit overlopend?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef Stuurver het volgende:
Ik speelde tegen iemand met hele mooie kits en ik weet nog steeds niet wat het is.
Was een shirt dat aan de onderkant overliep op wit (Ik weet dat het vaag klinkt)
Oquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het was de badge, en die is silveriets van 8k waard maar ik hou hem zelf
[..]
Rood naar wit overlopend?Dan weet ik welke je bedoelt.
Weet ook niet welk teamIets uit Frankrijk als ik me goed herinner.
Nee niet echt, mijn teampje is mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
O
maar 8K waarddamn, maar ja, jij hebt het niet nodig he
Dat herken ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee niet echt, mijn teampje is mooi![]()
8K vind ik veel voor uit zo'n pakjeIk haal af en toe gewoon wat pakjes maar een kaart die meer dan 8k waard is zit er gewoon nooit in. Moet er eigenlijk ook gewoon mee stoppen
Ja je hebt het gevoel dat het een keer mee moet vallen, maar dat is onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat herken iken toch blijf ik ze steeds kopen omdat ik ook een keer geluk wil hebben.
Is dat de update?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef psychedelicate het volgende:
Woo, de web app is heerlijk snel sinds de update van vanavond. Ga maar eens met je muis over de kaarten op de market heen. Awesome.
Een ander deel van de update is natuurlijk ook dat je nu packs online kan kopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is dat de update?
Ik vond het al opvallen jaNice
ps3 of xbox\quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef Alovenac het volgende:
Primera Division Squad:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iQngXotPbaCKg
En het sinds vandaag gebouwde Eredivisie team met 3 IF's:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dDBYNR0kbaCJ7
PS3.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
ps3 of xbox\
Edit: Na 1 dagje is dit nu mijn team: team http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gDOcfZIObaCLx
Ik ga nu mijn eredivisie team verkopen en van dat geld pique en ramos kopen.
Speelt erg fijn tot nu toe
Nimes Olympique van de Ligue 2?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het was de badge, en die is silveriets van 8k waard maar ik hou hem zelf
[..]
Rood naar wit overlopend?Dan weet ik welke je bedoelt.
Weet ook niet welk teamIets uit Frankrijk als ik me goed herinner.
Die is op de xbox al 7K mimimaal waardquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef StijnDa het volgende:
Ik dacht weer een nutteloos pakje, maar er kwam een leuke Silver uit![]()
En wel deze badge: [ afbeelding ]
Erg vet![]()
Denk dat ik hem zelf hou
Ik heb nog een IF Janssen en IF douglas en IF Vlaar en IF Stekelenburg en een IF granvist te koop. Intressen?quote:
Als je met een goed bod komt, dan valt erover na te denken. Alonso is wel een van mijn pareltjes in het Primera Division team namelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een IF Janssen en IF douglas en IF Vlaar en IF Stekelenburg en een IF granvist te koop. Intressen?
Want zag dat je Alonso had. Die wil ik graag.
Alonso is 20K waard. IF Douglas ook. Dan krijg je er IF vlaar erbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Als je met een goed bod komt, dan valt erover na te denken. Alonso is wel een van mijn pareltjes in het Primera Division team namelijk.
Inderdaad. Maar ik ga hem dus zelf gebruiken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is op de xbox al 7K mimimaal waard
Aan Vlaar heb ik niet zoveel als ik IF Douglas al krijg dan. Waarom kom je Alonso niet gewoon zelf als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Alonso is 20K waard. IF Douglas ook. Dan krijg je er IF vlaar erbij.
Dus Douglas en Vlaar tegen Alonso
Omdat ik geen 20K op dit moment. Maar wel IF douglas etcquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Aan Vlaar heb ik niet zoveel als ik IF Douglas al krijg dan. Waarom kom je Alonso niet gewoon zelf als ik vragen mag?
Alonso is 20K waard. IF Douglas ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Als je met een goed bod komt, dan valt erover na te denken. Alonso is wel een van mijn pareltjes in het Primera Division team namelijk.
Ja dat snap ik dat je dat liever hebt. Alleen dan zijn veel te veel waardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Alovenac het volgende:
Dat snap ik. Maar ik heb er toch liever een IF Steek of Janssen bij.
Hehe precies. Nja, denk iig niet dat ik hem voor Douglas en Vlaar laat gaan. Aanbod van Douglas is groot en die heb je vaak dus ook wel tegen een leuke prijs.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat je dat liever hebt. Alleen dan zijn veel te veel waardDan word het wel een erg dure Alonso voor mij
Of je moet coins erbij doen.
Die mag je er dan ook wel bijgeven hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef mash_ het volgende:
Zat nog eens te kijken. IF Janssen is echt zeldzaam geworden.
Ja maar waard zijn en daadwerlijk verkopen zit nog veel tijd tussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Die mag je er dan ook wel bijgeven hoor:D.
Denk dat het beste gewoon voor jou is om er één of twee te verkopen.
Je kan ze nu toch op de trade pile zetten, dan heb je Alonso ook vanavond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar waard zijn en daadwerlijk verkopen zit nog veel tijd tussenEn wil hem vanaaf hebben
En dacht zo hebben we er alle2 misschien nog wat aan.
Douglas en janssen Voor alonso + 8K dan?
Heb je trouwens niet nog anderen spaanse spelers die je kwijt wilt? (spaanse nationaliteit)
Oké, succes verder dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef mash_ het volgende:
Oke dan gaat het over
Die prijs verschillen van Xbox en ps3 zijn soms echt groot
Kijk cavani:
Date of Birth
14 Feb 1987
Average price Xbox
4,499
Preferred Foot
Right
Average price PS3
18,855
Heb er nu 1tje voor 14K gekocht. Next piquequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oké, succes verder dan!
Ja prijsverschillen zijn echt raar, maargoed dat heeft ook weer zijn nadeel met verkopen he:).
Nice! Welke spelers heb je verder al in je team zitten? Pepe is ook fijn om in je team te hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb er nu 1tje voor 14K gekocht. Next pique
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#goDto1IKbaCSj Dat is mijn team nu. Ben begonnen met een goedkoop team en ga nu langzaam steeds beteren spelers komen. De spits die ik nu heb heeft maar een rating van 79 maar vind hem echt heel fijn spelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:49 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nice! Welke spelers heb je verder al in je team zitten? Pepe is ook fijn om in je team te hebben.
Waarom zet je Cazorla als linksbuiten neer terwijl Pedro op de bank zit?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#goDto1IKbaCSj Dat is mijn team nu. Ben begonnen met een goedkoop team en ga nu langzaam steeds beteren spelers komen. De spits die ik nu heb heeft maar een rating van 79 maar vind hem echt heel fijn spelen.
Edit: Pique gekocht!Ik ga nu sparen voor David silva Of voor ramos weet nog niet precies.
Lekker team al hoor! Inderdaad, Pedro gewoon LW zetten, zit bij mij op de bank maar speelt o zo lekker.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#goDto1IKbaCSj Dat is mijn team nu. Ben begonnen met een goedkoop team en ga nu langzaam steeds beteren spelers komen. De spits die ik nu heb heeft maar een rating van 79 maar vind hem echt heel fijn spelen.
Edit: Pique gekocht!Ik ga nu sparen voor David silva Of voor ramos weet nog niet precies.
Ik vond pedro niet zo fijn spelen. Dit werkte veel beter. Ziet er misschien beetje raar uit maar het werkt wel voor mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom zet je Cazorla als linksbuiten neer terwijl Pedro op de bank zit?
Denk het wel. Meestal zijn ze eerst heel erg duur, daarna zakt de prijs behoorlijk en dan later gaat de prijs weer omhoog.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef StijnDa het volgende:
Wat is de beste tijd om een IF te kopen? Tegen het einde van de week dat hij vrijkomt?
ik ren vaak naar de achterlijn en geef dan een voorzet. Daarom gebruik ik ook Santi ook op link omdat hij snel is en een goede voorzet heeft. En dan komt mijn spits met 90 head goed van pasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef psychedelicate het volgende:
Bojan is trouwens ook redelijk fijn om mee te spelen. Sowieso een verbetering op jouw huidige ST, tenzij je veel met hoge crossballen werkt.
Want?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef psychedelicate het volgende:
Vermijd alle Barcelona spelers, behalve Piqué en Abidal.
Ik heb Busguets. Die vind ik echt goed! En Valdes als keeper doet het ook prima.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze kunnen wel goed passen maar zijn sloom en zwak. Denk ik
Casillas is niet spaansquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef psychedelicate het volgende:
Barcelona spelers zijn veel te zwak in FIFA11, een spel waarin Strength allesbepalend is. Overigens kunnen ze ook niet bijzonder goed passen; Xavi is, op misschien Alonso na, de slechtste passer (met een hoge PAS) met wie ik heb gespeeld.
Busquets en Mascherano zijn ook nog redelijk (omdat ze sterk zijn), maar Valdes laat de ene bal na de andere los. Spaar gewoon even door voor één van de beste keepers in het spel; Casillas.
Ik heb mezelf lang genoeg voor de gek gehouden met spelers als Iniesta en Xavi, maar uiteindelijk vallen ze allemaal in het niets met de spelers die ik nu heb (Diarra, Kaká, Real Madrid in general).
What the fuck. Casillas is de eerste keeper van het Spaanse nationale elftal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Casillas is niet spaansDus heb ik niks aan. En Valdes doet het goed bij mij hoor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Casillas is niet spaansDus heb ik niks aan. En Valdes doet het goed bij mij hoor.
Iniesta en Puyol waren voor mij ook echt tegenvallers ja. Bij Iniesta is het gewoon erg moeilijk om zijn specifieke kwaliteiten optimaal te gebruiken, zeker op het middenveld en bij Puyol is het eigenlijk allemaal kut in dit spel. Kan niet opbouwen, niet echt snel, niet echt groot, niet echt sterk, niet echt goed in de lucht..tja..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef psychedelicate het volgende:
Barcelona spelers zijn veel te zwak in FIFA11, een spel waarin Strength allesbepalend is. Overigens kunnen ze ook niet bijzonder goed passen; Xavi is, op misschien Alonso na, de slechtste passer (met een hoge PAS) met wie ik heb gespeeld.
Busquets en Mascherano zijn ook nog redelijk (omdat ze sterk zijn), maar Valdes laat de ene na de andere bal los. Spaar gewoon even door voor één van de beste keepers in het spel; Casillas.
Puyol, in het echt een briljante verdediger, is nog wel de slechtste speler met wie ik heb gespeeld. Die gast heeft me zoveel tegendoelpunten gekost.
Ik heb mezelf lang genoeg voor de gek gehouden met spelers als Iniesta en Xavi, maar uiteindelijk vallen ze allemaal in het niets met de spelers die ik nu heb (Diarra, Kaká, Real Madrid in general).
Probeer het maar te maskeren jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef mash_ het volgende:
GrapjeMaar valdes had ik uit een pakje niet zelf gekocht. zag hem alleen nergens op de trade staan vandaar
Ja is echt onzin. zit nu op spaanse keepers te zoeken zit bij pagina 4 en heb er pas 1 gezien. Dus zo veel staan er niet op hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probeer het maar te maskeren ja
Er staan altijd meer dan genoeg op de trade, dus dat is ook onzin
IF Pepe is zonder meer de beste verdediger uit de BBVA (en misschien wel het spel). Beesten zoals Drogba, Rooney en Ronaldo worden met gemak aangepakt. Overigens is een relatief snelle CB (hij heeft 77 PAC) ook altijd handig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pique is dan beter. Heb hem nu met IF Pepe achterin, maar volgens mij word ik weer genaaid met die handicap die je als goed team krijgt..Dag 1 met mijn primera team was prima, maar gisteren was het drama, met de meest debiele loopacties van mijn verdedigers waardoor ik echt bizar veel tegengoals kreeg ineens en alles open lag.
Still, apart dat je de nationaliteit van 's werelds beste keeper niet weet. Hij heeft zelfs een grote rol in ons gefaalde WK gespeeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja is echt onzin. zit nu op spaanse keepers te zoeken zit bij pagina 4 en heb er pas 1 gezien. Dus zo veel staan er niet op hoor.
Weet ik wel. Maakte gewoon even een domme fout. Thats all.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IF Pepe is zonder meer de beste verdediger uit de BBVA (en misschien wel het spel). Beesten zoals Drogba, Rooney en Ronaldo worden met gemak aangepakt. Overigens is een relatief snelle CB (hij heeft 77 PAC) ook altijd handig.
Ik heb hem samen met Abidal en Ramos achterin staan, met Piqué op de bank als sub.
[..]
Still, apart dat je de nationaliteit van 's werelds beste keeper niet weet. Hij heeft zelfs een grote rol in ons gefaalde WK gespeeld.
Doe maar mij maar IF Lucio...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IF Pepe is zonder meer de beste verdediger uit de BBVA (en misschien wel het spel). Beesten zoals Drogba, Rooney en Ronaldo worden met gemak aangepakt. Overigens is een relatief snelle CB (hij heeft 77 PAC) ook altijd handig.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon op een spaanse keeper van Real Madrid en je ziet er tig..Als ik op een Braziliaanse CB ga zoeken zie ik ook niet zo vaak Lucio per pagina, maar dat wil niet zeggen dat hij zeldzaam is, maar gewoon dat je niet snugger genoeg bent om een zoekmachine te gebruikenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja is echt onzin. zit nu op spaanse keepers te zoeken zit bij pagina 4 en heb er pas 1 gezien. Dus zo veel staan er niet op hoor.
IF Lucio is beter ja, die had ik hiervoor, maar IF Pepe is ook echt een beest, same for IF Douglas, die echt te zwaar overrated is hahaquote:
ja als ik daar op zou zoeken vind je paar paginas ja. Maar daar was ik niet op aan het zoeken en daarom zag ik hem dus amper. Daar ging het opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon op een spaanse keeper van Real Madrid en je ziet er tig..Als ik op een Braziliaanse CB ga zoeken zie ik ook niet zo vaak Lucio per pagina, maar dat wil niet zeggen dat hij zeldzaam is, maar gewoon dat je niet snugger genoeg bent om een zoekmachine te gebruiken
Alonso en vooral Xavi doen het juist geweldig bij mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef psychedelicate het volgende:
Busquets en Mascherano zijn ook nog redelijk (omdat ze sterk zijn), maar Valdes laat de ene na de andere bal los. Spaar gewoon even door voor één van de beste keepers in het spel; Casillas.
Puyol, in het echt een briljante verdediger, is nog wel de slechtste speler met wie ik heb gespeeld. Die gast heeft me zoveel tegendoelpunten gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |