abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94383363

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Interactive World Cup (FIWC)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ctive-world-cup-2011

quote:
Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.

Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon d’Or Gala in Zurich.

De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.

Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
FOK!FIFA doelpunt van de maand: http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA
Met dank aan Omnirocket :)
pi_94383377
Iemand ervaring met Cavani? Is hij 12K waard? (de 84 versie)
pi_94383603
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
Ik vond hem al fantastisch toen hij 81 was maar ken je kan ook Eto'o of Ibrahimovic voor 12k krijgen en die zijn toch stukken beter.

Die contractkaartjes gaan trouwens echt supersnel weg, soms heb ik het gevoel of iemand gewoon automatisch contractkaarten opkoopt met een programma
pi_94383611
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef mash_ het volgende:
is dat de basisversie ofzo? Ik heb ook een oude Cavani maar die was geen 12 K :{
pi_94385151
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ik vond hem al fantastisch toen hij 81 was maar ken je kan ook Eto'o of Ibrahimovic voor 12k krijgen en die zijn toch stukken beter.

Die contractkaartjes gaan trouwens echt supersnel weg, soms heb ik het gevoel of iemand gewoon automatisch contractkaarten opkoopt met een programma
via webapp gaat zoiezo sneller dan op console
pi_94385455
Ben ik eindelijk in de finale.. Wordt ik gedisconnect.. :(
pi_94385872
quote:
13s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Ben ik eindelijk in de finale.. Wordt ik gedisconnect.. :(
Niet omdat het toernooi is afgelopen ofzo? :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94386198
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet omdat het toernooi is afgelopen ofzo? :P
Nee, ik speelde die 1000 coins toernooi.. Op een of ander manier kan ik hem maar niet winnen. Met FIFA 10 won ik hem altijd.. :')
pi_94386721

Nu alleen nog IF Benzema, hopelijk al vanavond of morgen als die nog een klein beetje zakt in prijs :D
pi_94386780
Geile ploeg. 4-3-3 ipv 4-3-2-1 een bewuste keuze? Want 4-3-2-1 is zo gruwelijk als je wingers zoveel scorend vermogen hebben :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94387130
Vanaf dag 1, 4-3-3 gespeeld, dus ken niet anders en win er ook 80% mee, maar zal wel eens even 4-3-2-1 proberen met deze ploeg kijken of ik nog meer scoor >:)
pi_94390182
Wat zijn die formatie kaartjes duur.

Bijna al mijn spelers zijn rood bij 4-4-2 maar zo'n formatie kaartje kost bijna 4k
pi_94390311
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Stuurver het volgende:
Wat zijn die formatie kaartjes duur.

Bijna al mijn spelers zijn rood bij 4-4-2 maar zo'n formatie kaartje kost bijna 4k
En daarom is het ook belangrijk dat je je spelers meteen in de goede formatie koopt..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94391680
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

En daarom is het ook belangrijk dat je je spelers meteen in de goede formatie koopt..
Ja maar ik ben ook overgegaan van 4-3-3 naar 4-4-2

Is trouwens altijd alles zo duur op zondagavond? Alles is ineens peperduur
pi_94392840
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ja maar ik ben ook overgegaan van 4-3-3 naar 4-4-2

Is trouwens altijd alles zo duur op zondagavond? Alles is ineens peperduur
Misschien overwegen om je huidige 4-3-3 spelers te verkopen en ze opnieuw als 4-4-2 te kopen dan..of zitten er dikke contracten onder?

Zondagavond inflatie is me nooit opgevallen, maar het is in de avond sowieso altijd drukker en duurder, dus opzich klinkt het wel logisch.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94393911
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Misschien overwegen om je huidige 4-3-3 spelers te verkopen en ze opnieuw als 4-4-2 te kopen dan..of zitten er dikke contracten onder?

Zondagavond inflatie is me nooit opgevallen, maar het is in de avond sowieso altijd drukker en duurder, dus opzich klinkt het wel logisch.
Ik denk dat ik weer terug ga op 4-3-3, Eto"o bevalt mij niet zo en ik mis toch Pato en Robinho op de vleugels. Als LM/RM komen ze niet tot hun recht
pi_94394202
Je hebt Eto'o niet lang de kans gegeven en bijna iedere speler in je team stond in een verkeerde formatie..niet gek dat je dan kut speelt en dat je niet tevreden bent ;)

Daarnaast moet je de spelers ook wel omtrainen naar hun nieuwe positie als je ze ineens op het middenveld zet en dat heb je vast ook niet gedaan gok ik..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94394933
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]

Nu alleen nog IF Benzema, hopelijk al vanavond of morgen als die nog een klein beetje zakt in prijs :D
Hoe vaak scoor je met Ronaldo per wedstrijd?
pi_94395276
Cavani _O_ Erg blij mee! :) Net ook mijn 1e online toernooi gewonnen :P
Mijn eredivsie team beter gemaakt:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#btt8J9ZubaBIE

Niet echt eredivsie meer zo maarja :P
pi_94397938
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef mash_ het volgende:
Cavani _O_ Erg blij mee! :) Net ook mijn 1e online toernooi gewonnen :P
Mijn eredivsie team beter gemaakt:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#btt8J9ZubaBIE

Niet echt eredivsie meer zo maarja :P
Waarom niet Affelay op de plek van van bommel?
pi_94397990
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]

En dan Ronaldo IF? :D Mooie ploeg! ^O^
pi_94398051
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Waarom niet Affelay op de plek van van bommel?
Omdat van bommel goede verdediging heeft.
pi_94398395
Als je een leuke gemengde ploeg wil maken kan je beter Suarez van Ajax rechtsvoor knallen en Lodeiro linkshalf :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94398512
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Als je een leuke gemengde ploeg wil maken kan je beter Suarez van Ajax rechtsvoor knallen en Lodeiro linkshalf :)
Mwa nee :) Ik heb suarez wel. Maar ik vind sanches handiger. Hij is zo snel _O_ Suarez is niet zo snel.
pi_94398743
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef mash_ het volgende:

[..]

Omdat van bommel goede verdediging heeft.
Ja maar hij is ook erg traag, Afellay kan ook mee aanvallen en snel overschakelen als je op de counter speelt

quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef mash_ het volgende:

[..]

Mwa nee :) Ik heb suarez wel. Maar ik vind sanches handiger. Hij is zo snel _O_ Suarez is niet zo snel.
Kan je beter Robinho nemen die is nog sneller en ook beter in andere aspecten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')