Offline is iedereen goed, je kan makkelijk met 20-0 winnen maar meestal sta ik de eerste helft al met 10-0 voor en ga ik de 2e helft iets anders doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Net Cavani (84) gekocht. Eerste wedstrijd gaat al gelijk goed, was wel offline maar toch.
[ afbeelding ]
soms wel, soms niet. Ik heb wel nogal vaak dat ik gewoon de overtreding tegen krijg terwijl zij toch écht mij tacklenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Pirlo een van mijn beste spelers ondanks zijn beperkte ratings geeft hij echt meesterlijke passes en kan je ook nog wat aanvallers met hem uitkappen
Heeft iemand ook wel eens het gevoel of de scheidsrechter elke wedstrijd een team kiest waar hij voor fluit?
Kutverdedigingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:23 schreef Stuurver het volgende:
Ik kom wel vaak mensen tegen met hetzelfde team als ik, misschien maar eens een Argentijns team beginnen
\Mooi doelpuntquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/71331973
Zo maakte ik net een goal, had wel een beetje medelijden met mijn tegenstander.
Gelukkig was het al 2-0 en was de wedstrijd al beslist dus het maakte eigenlijk niet uit.
20-0 zou ik wel graag een keer willen zien. Ik win wel altijd offline, maar de moeilijkheid blijft toch legendary, dus ook 10-0 red ik niet. Maar daar kom ik wel soms bij in de buurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Offline is iedereen goed, je kan makkelijk met 20-0 winnen maar meestal sta ik de eerste helft al met 10-0 voor en ga ik de 2e helft iets anders doen
Moeilijkheidsgraad verschilt toch per cup?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
20-0 zou ik wel graag een keer willen zien. Ik win wel altijd offline, maar de moeilijkheid blijft toch legendary, dus ook 10-0 red ik niet. Maar daar kom ik wel soms bij in de buurt.
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja maar een mooie aanval. Kan je van Aguro een vleugelspeler maken?
Kutquote:
Mee eens teveel mensen kiezen altijd Barcalona al heb ik ook al wel eens meegemaakt dat ze mee gaan met jou keuze wat leuk is aangezien ik zelf graag met Nederland en sevilla speel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:39 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Ik vind het een beetje irritant dat als ik Fiorentina kies een ander Barca neemt en dan tik tik tik tik tik gaat spelen..
Luis Fabiano is een prima spits.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:02 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Kut![]()
Ik wil een 4-3-3 team maken maar kom steeds een speler te kort
Argentinie heeft alleen als goede RW Messi die ik nooit kan betalen
Nederland heeft alleen Robben en IF lens als goede RW die ik ook niet kan betalen en Lens/IF Wijnaldum schieten tekort
Brazillie heeft niet echt een goede spits
Ligue 1 heeft ook geen goede vleugelspelers behalve Bastos
Kan een Engels team nog proberen, ik heb altijd moeite met Bent van de bal af te krijgen
Ja de CPU op World Class heeft een soort godmode waarbij ze niet van de bal gelopen kunnen worden, heb zelfs een replay opgeslagen waar ik met 3 verdedigers (waaronder Chiellini en Evra) de bal probeer te pakken van Odemwingiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef laucas het volgende:
Jezus wat is die Carriere mode toch een trieste bedoeling. Probeer een beetje m'n VP te boosten maar het is nauwelijks te doen op wereldklasse met RM. CPU is niet van de bal af te krijgen. Bij eigen balbezit is de CPU in 1x kappot moeilijk sterk en win zelden duels. Ook faalt mijn eigen CPU keer op keer en elke wedstrijd een handvol blunders die tot doelpunten leiden.
Ja dat vindt jij ook van El Hamdaouiquote:
Jup, maar ik doe bijna altijd de laatste aangezien daar de bonus het hoogst is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moeilijkheidsgraad verschilt toch per cup?
Ligt aan jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jup, maar ik doe bijna altijd de laatste aangezien daar de bonus het hoogst is.
Ligt het trouwens aan mij of is de kaart RM > RW helemaal verdwenen. Heb gister er een tijd naar gezocht maar ik kan hem gewoon niet vinden.
Mash volgens mij zit ik nog steeds bij jou in een competitie doe je daar nog wat meequote:
Nee geen competitie meer. omdat het toch nooit werkt. ze worden van zelf allemaal dood en de helft van de user spelen nooit een wedstrijd. Dus speel eigenlijk alleen nog FUTquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mash volgens mij zit ik nog steeds bij jou in een competitie doe je daar nog wat mee
nopequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/news/fut-web-packs-2
Doet die website het bij jullie?? Use coins to purchase and open packs in the FUT Web App
SIF Dani Alves zelfs. Ik had gisteren bijna de IF gekocht..aardig geluk mee gehad..quote:
http://www.ea.com/uk/news/fut-web-packs-2quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:28 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/news/fut-web-packs-2
Doet die website het bij jullie?? Use coins to purchase and open packs in the FUT Web App
Inderdaad, hij gaat nu weg voor 300k. Wat kostte hij eerst?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SIF Dani Alves zelfs. Ik had gisteren bijna de IF gekocht..aardig geluk mee gehad..
Interessantquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef psychedelicate het volgende:
Hij ging langzaam richting de 500k. De IF zal nu wel droppen naar 200/250k of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |