abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94456231
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Fenomeno het volgende:
Altijd die debielen die voor je vrije trap gaan staan als je hem kort wil nemen :r
Daar hou ik ook niet van inderdaad, en voor je doeltrappen.. Speel de sport niet het spel man. Beetje flauw om zo proberen kost wat kost te winnen.. Dan ga ik toch echt liever 3-0 de boot in.
pi_94462393
Ik schiet met Eto'o altijd tegen de keeper aan terwijl met Ibra ze er allemaal netjes ingaan

Denk dat ik Eto'o ga verkopen en Lopez erin zet
pi_94462438
Bij Eto'o moet je afronden met een geplaatst schot en dan vliegt alles binnen joh..echt een held :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94462513
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef Tim86 het volgende:
Bij Eto'o moet je afronden met een geplaatst schot en dan vliegt alles binnen joh..echt een held :)
Heb je meestal niet de ruimte voor omdat Puyol of Sergio Ramos je dan van de bal afbeukt met 1 tik.

Ik heb ook de 84 versie, de 86 versie zal wel stukken beter zijn.

En ik speel in ranked altijd met OL en AC Milan dus Ibra en Lopez is een koningskoppel voor mij :P
pi_94462620
Wel 2 bazen ja, maar ze heben geen chem samen en dat vind ik altijd kut spelen. Dan komt er voor mijn gevoel echt geen pass tussen die 2 aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94463318
mijn eredivisie team tot nu toe :)

iemand nog verbeteringen? :D bv voor LB of spits :P

hardcoholic
pi_94463465
LB Bouma (zilver) is erg fijn vind ik en beter dan zijn rating van 73 doet vermoeden. Verder kan je ervoor kiezen om Vertonghen en Stekelenburg te upgraden aangezien beide spelers ook een in form versie hebben. En uiteraard positie/formatiekaarten waar nodig :)

Verder een mooie ploeg. Ik heb vergelijkbare spelers maar speel 4-3-2-1 met Fer ipv Janssen, IF Vertonghen ipv Granq en Bouma linksback.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94463567
positie en formatie komen eraan idd :)

wist niet dat steek en vertongen ook een IF kaart hebben, thanks :)

ga ff zoeken naar de bouma kaart, klinkt interessant ben alleen wel bang dat mensen op die zilveren kaart gaan spelen als zwakste speler in het team :P

hoe is fer op het middenveld? beetje sterke middenvelder? of juist erg beweegelijk en teer :P
hardcoholic
pi_94463666
Fer is echt heel erg sterk. Zelfde verhaal als Bouma..73 rating en zilver, maar speelt bij mij IF Janssen, De Zeeuw, Engelaar etc allemaal uit de basis. Is onmisbaar als mijn meest verdedigende middenvelder en scoort ook nog eens vaak van afstand.

Bij mij heeft Bouma het niet lastiger dan Van der Wiel ofzo. Vrij sterk in de lucht en fysiek, goede pass en degelijke snelheid. Krijgt ook rugdekking van IF Douglas nog.

Er is ook een IF versie van Vlaar trouwens..ook handig om erbij te hebben, net als IF Wijnaldum als back-up voor Lens wellicht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94463706
Soms krijg ik online tegenstanders met 1tegen1 die dezelfde teams willen kiezen, maar waarbij de stats veel hoger/beter zijn. Hoe kan dit? Hoe kunnen ze een bestaand team upgraden en daarmee online gaan spelen? (vind ik nogal oneerlijk, Real Madrid; Ronaldo, Barcelona; Messi met een snelheid van 99 ofzo)
pi_94463977
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef joeyettt het volgende:
Soms krijg ik online tegenstanders met 1tegen1 die dezelfde teams willen kiezen, maar waarbij de stats veel hoger/beter zijn. Hoe kan dit? Hoe kunnen ze een bestaand team upgraden en daarmee online gaan spelen? (vind ik nogal oneerlijk, Real Madrid; Ronaldo, Barcelona; Messi met een snelheid van 99 ofzo)
Dat doen ze niet zelf, maar dan staat Live Season aan en is dat team dus net in vorm.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94464279
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:45 schreef Tim86 het volgende:

Dat doen ze niet zelf, maar dan staat Live Season aan en is dat team dus net in vorm.
ty
pi_94465067
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Tim86 het volgende:
Wel 2 bazen ja, maar ze heben geen chem samen en dat vind ik altijd kut spelen. Dan komt er voor mijn gevoel echt geen pass tussen die 2 aan
Ik wou dat ik 2x Ibrahimovic voorin kon zetten :P

Ik vind dat Eto'o te snel fysieke duels verliest en van de bal gezet wordt en hij kapt ook niet zo lekker weg
pi_94465095
Je moet slim spelen met Eto'o, duels aangaan met Lucio's heeft geen zin. Hij heeft een goede dribbel in huis en is vooral heel erg snel. Probeer dus 1-2'tjes en dergelijke.
pi_94465143
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:26 schreef emokid het volgende:
Je moet slim spelen met Eto'o, duels aangaan met Lucio's heeft geen zin. Hij heeft een goede dribbel in huis en is vooral heel erg snel. Probeer dus 1-2'tjes en dergelijke.
Ik zal het proberen :P

Ik zie dat Lopez erg goedkoop is dus ik kijk eerst of lopez wat is voor dat ik eto'o verkoop
pi_94465244
Lisandro Lopez? Die is nog zwakker dan Eto'o en kleiner. :P Ik zou Milito proberen, of Abel Hernandez (Palermo).
pi_94465300
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef emokid het volgende:
Lisandro Lopez? Die is nog zwakker dan Eto'o en kleiner. :P
Hij heeft een heel apart schot waardoor hij er bijna alles inschiet. Tenminste in normale fifa, weet niet of dat ook zo in FUT is
pi_94466764
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Tim86 het volgende:
Lopez speelt zo fijn als ik dacht maar het bovenste klopt inderdaad, kan hem bijna niet aanspelen
pi_94466828
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ik wou dat ik 2x Ibrahimovic voorin kon zetten :P

Ik vind dat Eto'o te snel fysieke duels verliest en van de bal gezet wordt en hij kapt ook niet zo lekker weg
Misschien IF Pazzini proberen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94467425
PS3: kaassoldaat (laucas)

Zo, ook maar eens aan de FIFA :) Hoe kun je het beste beginnen met FUT? Heb nu een tournooitje gespeeld en gewonnen en iets van 4K ofzo. Het lijkt me dan niet slim om iets bij te sparen en vervolgens zo'n pakje te kopen? :P En wat moet ik met die bronze spelers doen? Houden tot ik een 2e team bij elkaar heb en dan op de trade?
pi_94467698
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef laucas het volgende:
PS3: kaassoldaat (laucas)

Zo, ook maar eens aan de FIFA :) Hoe kun je het beste beginnen met FUT? Heb nu een tournooitje gespeeld en gewonnen en iets van 4K ofzo. Het lijkt me dan niet slim om iets bij te sparen en vervolgens zo'n pakje te kopen? :P En wat moet ik met die bronze spelers doen? Houden tot ik een 2e team bij elkaar heb en dan op de trade?
Je kan het best beginnen met een silver eredivise team en dan vooral dat zilvere toernooi spelen.

En koop nooit pakjes, is het niet waard. Je kan veel beter losse spelers kopen.

Contracten kan je het best kopen door de Buy now op 200-300 te zetten
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:11:10 #97
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_94468362
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef emokid het volgende:
Lisandro Lopez? Die is nog zwakker dan Eto'o en kleiner. :P Ik zou Milito proberen, of Abel Hernandez (Palermo).
Milito is echt een drama in de spits, als hij aan de bal is komt hij echt amper vooruit, heb hem verkocht en nu Agüero in de spits (met Lavezzi als back-up)
Neen
pi_94468536
Ik kan ook niets met Milito, maar het is wel mijn angstgegner om tegen te spelen..snap er niks van, maar hij scoort altijd tegen mij..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94468647
Milito, de alleskunner _O_
pi_94470890
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef emokid het volgende:
neem alsjeblieft níet Hernandez, hij is echt ongelooflijk slecht :N het enige wat ie kan is rennen en verder echt niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')