Daar hou ik ook niet van inderdaad, en voor je doeltrappen.. Speel de sport niet het spel man. Beetje flauw om zo proberen kost wat kost te winnen.. Dan ga ik toch echt liever 3-0 de boot in.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Fenomeno het volgende:
Altijd die debielen die voor je vrije trap gaan staan als je hem kort wil nemen
Heb je meestal niet de ruimte voor omdat Puyol of Sergio Ramos je dan van de bal afbeukt met 1 tik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef Tim86 het volgende:
Bij Eto'o moet je afronden met een geplaatst schot en dan vliegt alles binnen joh..echt een held
Dat doen ze niet zelf, maar dan staat Live Season aan en is dat team dus net in vorm.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:36 schreef joeyettt het volgende:
Soms krijg ik online tegenstanders met 1tegen1 die dezelfde teams willen kiezen, maar waarbij de stats veel hoger/beter zijn. Hoe kan dit? Hoe kunnen ze een bestaand team upgraden en daarmee online gaan spelen? (vind ik nogal oneerlijk, Real Madrid; Ronaldo, Barcelona; Messi met een snelheid van 99 ofzo)
tyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:45 schreef Tim86 het volgende:
Dat doen ze niet zelf, maar dan staat Live Season aan en is dat team dus net in vorm.
Ik wou dat ik 2x Ibrahimovic voorin kon zettenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Tim86 het volgende:
Wel 2 bazen ja, maar ze heben geen chem samen en dat vind ik altijd kut spelen. Dan komt er voor mijn gevoel echt geen pass tussen die 2 aan
Ik zal het proberenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:26 schreef emokid het volgende:
Je moet slim spelen met Eto'o, duels aangaan met Lucio's heeft geen zin. Hij heeft een goede dribbel in huis en is vooral heel erg snel. Probeer dus 1-2'tjes en dergelijke.
Hij heeft een heel apart schot waardoor hij er bijna alles inschiet. Tenminste in normale fifa, weet niet of dat ook zo in FUT isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef emokid het volgende:
Lisandro Lopez? Die is nog zwakker dan Eto'o en kleiner.
Lopez speelt zo fijn als ik dacht maar het bovenste klopt inderdaad, kan hem bijna niet aanspelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:03 schreef Tim86 het volgende:
Wel 2 bazen ja, maar ze heben geen chem samen en dat vind ik altijd kut spelen. Dan komt er voor mijn gevoel echt geen pass tussen die 2 aan
Misschien IF Pazzini proberen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 2x Ibrahimovic voorin kon zetten![]()
Ik vind dat Eto'o te snel fysieke duels verliest en van de bal gezet wordt en hij kapt ook niet zo lekker weg
Je kan het best beginnen met een silver eredivise team en dan vooral dat zilvere toernooi spelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef laucas het volgende:
PS3: kaassoldaat (laucas)
Zo, ook maar eens aan de FIFAHoe kun je het beste beginnen met FUT? Heb nu een tournooitje gespeeld en gewonnen en iets van 4K ofzo. Het lijkt me dan niet slim om iets bij te sparen en vervolgens zo'n pakje te kopen?
En wat moet ik met die bronze spelers doen? Houden tot ik een 2e team bij elkaar heb en dan op de trade?
Milito is echt een drama in de spits, als hij aan de bal is komt hij echt amper vooruit, heb hem verkocht en nu Agüero in de spits (met Lavezzi als back-up)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef emokid het volgende:
Lisandro Lopez? Die is nog zwakker dan Eto'o en kleiner.Ik zou Milito proberen, of Abel Hernandez (Palermo).
neem alsjeblieft níet Hernandez, hij is echt ongelooflijk slechtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef emokid het volgende:
Lisandro Lopez? Die is nog zwakker dan Eto'o en kleiner.Ik zou Milito proberen, of Abel Hernandez (Palermo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |