Als ik merk dat een team alleen hoge ballen speelt ga ik gewoon meteen op ultra verdedigend. En dan counteren met mijn snelle aanvaller.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef jepperdeprep het volgende:
&!@#$$%!@&$#!$#$!@#*!%@#
Sta ik 3-0 voor in de finale van een toernooi, verlies ik alsnog in de tweede helft met 4-5. Wat een kk bullshit. Alleen maar hoge steekballen continu. En brak ik door met een speler gaat hij me tackelen krijgt hij fucking geel Zoveel ultimate team spelers zijn onwijze teringflikkers die niet normaal kunnen verliezen en er alles aan doen om te winnen. Zelfs als dit betekend om onwijs lame te spelen. Sterf! Allemaal!
Zo. Dat was even frustratie
Ik heb de 84 overall versie en die heeft me 6,5k gekost. Is dat veel? Oh en inderdaad, nog niet eerder getest maar hij schiet wel als een raket.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De nieuwe versie of de oude gekocht? De UP versie is zo ziekelijk goed in alles. Vooral zijn schot en pass zijn echt 10 keer beter dan Sanchez. 80 passing, 84 shooting en dat gecombineerd met oa 90 pace, 88 dribbling en een degelijke 72 heading, wat stiekem nog vaak van pas komt. Echt de beste winger uit het spel onder de 300K imo (en daar zit hij heeeeel ver onder)
59e minuut en price fixen mits je een startkapitaal hebtquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef potienza het volgende:
Wat is hier op FOK! dan de meest gebruikte manier om veel geld te verdienen? Spelers voor 250 kopen en discarden?
Betere spits kopenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef OmniRocket het volgende:
zo.. tot zover FUT voor mij.... laatste 3 wedstrijden speel ik tegenstander helemaal weg... maar het afronden lukt op een of andere manier niet bij fut..
Cech kopen voor max 1800 en verkopen voor 2700BIN. Eerder kocht ik ze tot 2K en verkocht ze voor 3K, maar prijzen zijn iets lager geworden. Iets van 800K mee gepakt de afgelopen weken en steek er niet eens veel tijd in.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef potienza het volgende:
Wat is hier op FOK! dan de meest gebruikte manier om veel geld te verdienen? Spelers voor 250 kopen en discarden?
Alleen met Cech? Of ook andere keepers?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cech kopen voor max 1800 en verkopen voor 2700BIN. Eerder kocht ik ze tot 2K en verkocht ze voor 3K, maar prijzen zijn iets lager geworden. Iets van 800K mee gepakt de afgelopen weken en steek er niet eens veel tijd in.
Ik doe het alleen met Cech. Geen idee of het met anderen ook werkt, maar Cech is wel een pareltje op het gebied van trading omdat veel mensen zijn waarde niet kennen. Op de webapp staat zijn kaart ook als niet-shiny, terwijl hij dat wel is op de console (en discard value bevestigd dat). Je moet bij het kopen overigens niet zoeken naar Buy nows, maar gewoon bieden tot max 1800 (of evt hoger, maar dan is de winst per kaart wat lager..maakt ook niet uit)quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef potienza het volgende:
[..]
Alleen met Cech? Of ook andere keepers?
Ik doe ongeveer hetzelfde met De Rossi. voor 750/1000 kopen en voor 1500 verkopen. Koop je alleen de favoriete opstellingen op of gewoon alle Cechs?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cech kopen voor max 1800 en verkopen voor 2700BIN. Eerder kocht ik ze tot 2K en verkocht ze voor 3K, maar prijzen zijn iets lager geworden. Iets van 800K mee gepakt de afgelopen weken en steek er niet eens veel tijd in.
Allemaal. Moet nog wel zeggen dat 4-4-2 en 4-3-3 meer waard zijn. Die kan je voor 4K verkopen. 4-1-2-1-2 zelfs voor 6K oid, maar die zijn moeilijk aan te komen voor een laag bedrag.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer hetzelfde met De Rossi. voor 750/1000 kopen en voor 1500 verkopen. Koop je alleen de favoriete opstellingen op of gewoon alle Cechs?
Haha dat is toch logisch, dat doen ze in het echt ook. Mannetje op de lijn zetten is wel kinderachtig en onrealistisch, maar het dekken van een vrijstaande man toch niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Fenomeno het volgende:
Altijd die debielen die voor je vrije trap gaan staan als je hem kort wil nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |