Ja hij is traag. Maar ik vind hem wel fijn spelen eigenlijk. Sinds ik zo speel gaat het beter dus daarom laat ik hem staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook erg traag, Afellay kan ook mee aanvallen en snel overschakelen als je op de counter speelt
[..]
Kan je beter Robinho nemen die is nog sneller en ook beter in andere aspecten
Ja nu alleen nog even 7 miljoen coins sparenquote:
Oke bedankt, maakt het trouwens uit behalve voor de chemistry of Pato nou RW is of RM is als ik hem als RM neerzet? Gaat hij dan bv anders aanbieden en lopen?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef emokid het volgende:
Wat is er defensief aan 4-4-2? Je hebt twee buitenspelers die in feite niet kunnen meeverdedigen, en twee spitsen die dat ook niet kunnen. Op het middenveld zet je meestal een verdediger en een creatieveling, wat je defensieve mogelijkheden nog meer beperkt. Het is wel een compacte en 'kleine' formatie dus wat dat betreft wel defensief.
Wat betreft die spelers, weet je zeker dat je ze allemaal erin wilt hebben? Robinho kan LM, Pato RM, Ibra en Eto'o als ST. Dus 4-4-2 moet lukken. Anders probeer je 4-2-3-1. Ibra als CF, Eto'o ST, en Robinho en Pato als CAM
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Oke bedankt, maakt het trouwens uit behalve voor de chemistry of Pato nou RW is of RM is als ik hem als RM neerzet? Gaat hij dan bv anders aanbieden en lopen?
Zo is Fifa nou eenmaal, soms lukt alles en soms lukt echt niets.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:49 schreef kcidymkcus het volgende:
Ik weet het niet met FIFA hoor, ik was de laatste 21 wedstrijden onverslagen en had 2 goals tegen. En vanaf het ene moment op het andere krijg ik de bal niet meer in het net, ik speel gewoon ranked matches.
Vraag me af hoe dat kan, ik heb mijn spel op geen enkele manier aangepast, ik heb dat ook als ik tegen vrienden speel.
Af en toe kan ik wel met die controller gooien!!
Meer dan de helft van de links naar een spelers zijn fell groen en de speler moet juiste positie en formation hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe kom je nou eigenlijk aan 11 chem per speler? 9 is de max bij mij.
9 is de max die je in beeld ziet, maar als je sorteert op chem en dan op de speler klikt dan zie je het (alleen op de console)quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoe kom je nou eigenlijk aan 11 chem per speler? 9 is de max bij mij.
Nu toch maar Krasic gekocht. Maar ik vind Sanchez niet bepaalt minder spelen dan hem, Sanchez heeft meer Turbo.quote:
De nieuwe versie of de oude gekocht? De UP versie is zo ziekelijk goed in alles. Vooral zijn schot en pass zijn echt 10 keer beter dan Sanchez. 80 passing, 84 shooting en dat gecombineerd met oa 90 pace, 88 dribbling en een degelijke 72 heading, wat stiekem nog vaak van pas komt. Echt de beste winger uit het spel onder de 300K imo (en daar zit hij heeeeel ver onderquote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef potienza het volgende:
[..]
Nu toch maar Krasic gekocht. Maar ik vind Sanchez niet bepaalt minder spelen dan hem, Sanchez heeft meer Turbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |