Samuel is een baasje hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef GuRBuH het volgende:
Momenteel heb ik dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dS5oVRtmbawyx als mijn Argentijns team. Is Walter Samuel een goede CB? Hij lijkt me wat log/lomp?
Dankje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:03 schreef GuRBuH het volgende:
Voor een Spaans team, als je cheape spitsen wil zou ik echt voor Aduriz gaan. Die gast knikt alles binnenEn dan een snelle, wendbare spits ernaast. Denk aan Luis Garcia van Espanyol.
Afhankelijk van wat je wil dan bijv voor een 4-1-2-1-2 met Cazorla UP en Diego Capel op de flanken. CDM Busquets en Valero ofzo als CAM.
Achterin wss de onvermijdelijke Capdevilla (Marcelo?), Albiol, Marchena(?) en Arbeloa. Reina op goal als je voor de punten gaat, anders een mindere keeper misschien uit de Liga BBVA als je voor chem gaat.
Whoah, net een Valdes verkocht voor 10k die ik had gekocht voor 5. En hij staat er best vaak op voor 6-7k
wilde ik ook een keer doen ja, blijkt dat er maar erg weinig amerikaanse spelers zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team, voor de verandering. Heb de Liga en al wel gezien nu.
klopt, ware het niet dat ruim de helft van die spelers niet in het spel zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef emokid het volgende:
Heb je best een leuk team mee, ik heb mijne vooral beperkt tot de Amerikaanse competitie.
ja chili wilde ik ook, waar zijn Marc gonzales, ponce, bravo, beausejour etcquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:01 schreef Tim86 het volgende:
Wie mis je? Buddle en 3 verdedigers ofzo? Kan goed kloppen ja, wel jammer. Ik had hetzelfde probleem met Chili
nee klopt, geen ponce, geen medel etc. En dat is gewoon jammer, toch een aardig team. Maar ja, tis niet anders. Misschien is Australië wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef Tim86 het volgende:
marc gonzalez wel geloof ik, maar geen enkele verdediger..dat was het probleem vooral
Op DeMerit na kan ik al die spelers vinden bij fut11info.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt, ware het niet dat ruim de helft van die spelers niet in het spel zittenof ik heb niet goed gekeken, kan ook nog
Het is positie en toeval maar daarom kun je er wel op inspelen, geef een voorzet iets voor de eerste paal redelijk dicht bij het doel, mik je schot in de lange hoek en dan zit een omhaal er dik inquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:48 schreef emokid het volgende:
Erg vette omhaal. Ik speel al jaren FIFA maar heb zelden uit een omhaal gescoord. Is het nu eenmaal op toeval en positie of kun je erop inspelen?
Hij is wel erg mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:40 schreef Tim86 het volgende:
edit
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/71507018
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |