abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94597379
Bojan is trouwens ook redelijk fijn om mee te spelen. Sowieso een verbetering op jouw huidige ST, tenzij je veel met hoge crossballen werkt.

Edit: En mocht je veel met hoge crossballen werken, dan is Llorente (ST, 81, ongeveer 2k) een absolute aanrader.
pi_94597500
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef StijnDa het volgende:
Wat is de beste tijd om een IF te kopen? Tegen het einde van de week dat hij vrijkomt?
Denk het wel. Meestal zijn ze eerst heel erg duur, daarna zakt de prijs behoorlijk en dan later gaat de prijs weer omhoog.
pi_94597514
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef psychedelicate het volgende:
Bojan is trouwens ook redelijk fijn om mee te spelen. Sowieso een verbetering op jouw huidige ST, tenzij je veel met hoge crossballen werkt.
ik ren vaak naar de achterlijn en geef dan een voorzet. Daarom gebruik ik ook Santi ook op link omdat hij snel is en een goede voorzet heeft. En dan komt mijn spits met 90 head goed van pas :)
pi_94599192
Ik ga me nu vol focussen op m'n Serie A team. Heb nog voor ongeveer 100k aan spelers in m'n trade list staan. Dus binnenkort zal ik wel weer een leuk spelertje kunnen halen.

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iuPqOJFlbaCTj
pi_94599316
Zit te denken aan een Liga BBVA team :)
Kom alleen nog wat te kort volgens mijn begroting :(
pi_94599381
Vermijd alle Barcelona spelers, behalve Piqué en Abidal.
pi_94599595
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef psychedelicate het volgende:
Vermijd alle Barcelona spelers, behalve Piqué en Abidal.
Want? :P
pi_94599674
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef mash_ het volgende:

[..]

Want? :P
Ze kunnen wel goed passen maar zijn sloom en zwak. Denk ik :P
pi_94599889
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ze kunnen wel goed passen maar zijn sloom en zwak. Denk ik :P
Ik heb Busguets. Die vind ik echt goed! En Valdes als keeper doet het ook prima.
pi_94600316
Barcelona spelers zijn veel te zwak in FIFA11, een spel waarin Strength allesbepalend is. Overigens kunnen ze ook niet bijzonder goed passen; Xavi is, op misschien Alonso na, de slechtste passer (met een hoge PAS) met wie ik heb gespeeld.

Busquets en Mascherano zijn ook nog redelijk (omdat ze sterk zijn), maar Valdes laat de ene na de andere bal los. Spaar gewoon even door voor één van de beste keepers in het spel; Casillas.

Puyol, in het echt een briljante verdediger, is nog wel de slechtste speler met wie ik heb gespeeld. Die gast heeft me zoveel tegendoelpunten gekost.

Ik heb mezelf lang genoeg voor de gek gehouden met spelers als Iniesta en Xavi, maar uiteindelijk vallen ze allemaal in het niets met de spelers die ik nu heb (Diarra, Kaká, Real Madrid in general).
pi_94600463
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef psychedelicate het volgende:
Barcelona spelers zijn veel te zwak in FIFA11, een spel waarin Strength allesbepalend is. Overigens kunnen ze ook niet bijzonder goed passen; Xavi is, op misschien Alonso na, de slechtste passer (met een hoge PAS) met wie ik heb gespeeld.

Busquets en Mascherano zijn ook nog redelijk (omdat ze sterk zijn), maar Valdes laat de ene bal na de andere los. Spaar gewoon even door voor één van de beste keepers in het spel; Casillas.

Ik heb mezelf lang genoeg voor de gek gehouden met spelers als Iniesta en Xavi, maar uiteindelijk vallen ze allemaal in het niets met de spelers die ik nu heb (Diarra, Kaká, Real Madrid in general).
Casillas is niet spaans :) Dus heb ik niks aan. En Valdes doet het goed bij mij hoor. :)
pi_94600506
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef mash_ het volgende:

[..]

Casillas is niet spaans :) Dus heb ik niks aan. En Valdes doet het goed bij mij hoor. :)
What the fuck. Casillas is de eerste keeper van het Spaanse nationale elftal.
pi_94600518
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94600575
Grapje :P Maar valdes had ik uit een pakje niet zelf gekocht. zag hem alleen nergens op de trade staan vandaar :P
pi_94600615
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef psychedelicate het volgende:

Busquets en Mascherano zijn ook nog redelijk (omdat ze sterk zijn), maar Valdes laat de ene na de andere bal los. Spaar gewoon even door voor één van de beste keepers in het spel; Casillas.

Puyol, in het echt een briljante verdediger, is nog wel de slechtste speler met wie ik heb gespeeld. Die gast heeft me zoveel tegendoelpunten gekost.

Iniesta en Puyol waren voor mij ook echt tegenvallers ja. Bij Iniesta is het gewoon erg moeilijk om zijn specifieke kwaliteiten optimaal te gebruiken, zeker op het middenveld en bij Puyol is het eigenlijk allemaal kut in dit spel. Kan niet opbouwen, niet echt snel, niet echt groot, niet echt sterk, niet echt goed in de lucht..tja..

Pique is dan beter. Heb hem nu met IF Pepe achterin, maar volgens mij word ik weer genaaid met die handicap die je als goed team krijgt..Dag 1 met mijn primera team was prima, maar gisteren was het drama, met de meest debiele loopacties van mijn verdedigers waardoor ik echt bizar veel tegengoals kreeg ineens en alles open lag.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94600630
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef mash_ het volgende:
Grapje :P Maar valdes had ik uit een pakje niet zelf gekocht. zag hem alleen nergens op de trade staan vandaar :P
Probeer het maar te maskeren ja ;)

Er staan altijd meer dan genoeg op de trade, dus dat is ook onzin _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94600680
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Probeer het maar te maskeren ja ;)

Er staan altijd meer dan genoeg op de trade, dus dat is ook onzin _O-
Ja is echt onzin. zit nu op spaanse keepers te zoeken zit bij pagina 4 en heb er pas 1 gezien. Dus zo veel staan er niet op hoor.
pi_94600778
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Pique is dan beter. Heb hem nu met IF Pepe achterin, maar volgens mij word ik weer genaaid met die handicap die je als goed team krijgt..Dag 1 met mijn primera team was prima, maar gisteren was het drama, met de meest debiele loopacties van mijn verdedigers waardoor ik echt bizar veel tegengoals kreeg ineens en alles open lag.
IF Pepe is zonder meer de beste verdediger uit de BBVA (en misschien wel het spel). Beesten zoals Drogba, Rooney en Ronaldo worden met gemak aangepakt. Overigens is een relatief snelle CB (hij heeft 77 PAC) ook altijd handig.

Ik heb hem samen met Abidal en Ramos achterin staan, met Piqué op de bank als sub.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja is echt onzin. zit nu op spaanse keepers te zoeken zit bij pagina 4 en heb er pas 1 gezien. Dus zo veel staan er niet op hoor.
Still, apart dat je de nationaliteit van 's werelds beste keeper niet weet. Hij heeft zelfs een grote rol in ons gefaalde WK gespeeld.
pi_94601313
ben met mijn eredivisie team geswitched naar 4-3-2-1, benut daardoor veel meer de snelheid van lens en doedelzak :P Als spits heb ik nu eriksen staan, werkt ideaal, snel en balvast :)

teampje tot nu toe :)

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kZyz0sPgbaCTX
hardcoholic
pi_94601396
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

IF Pepe is zonder meer de beste verdediger uit de BBVA (en misschien wel het spel). Beesten zoals Drogba, Rooney en Ronaldo worden met gemak aangepakt. Overigens is een relatief snelle CB (hij heeft 77 PAC) ook altijd handig.

Ik heb hem samen met Abidal en Ramos achterin staan, met Piqué op de bank als sub.

[..]

Still, apart dat je de nationaliteit van 's werelds beste keeper niet weet. Hij heeft zelfs een grote rol in ons gefaalde WK gespeeld.
Weet ik wel. Maakte gewoon even een domme fout. Thats all.
pi_94602151
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Doe maar mij maar IF Lucio...
pi_94602493
quote:

[..]

_O_ Post van het jaar award. Ik kan trouwens meepraten over IF Pepe, heb hem zelf gehad een tijdje maar speel nu veel potjes tegen psychedelicate en kom er gewoon niet langs. Zijn standing tackle van 97 of zoiets is beestachtig. :P
pi_94602663
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef mash_ het volgende:

[..]

Zoek dan gewoon op een spaanse keeper van Real Madrid en je ziet er tig..Als ik op een Braziliaanse CB ga zoeken zie ik ook niet zo vaak Lucio per pagina, maar dat wil niet zeggen dat hij zeldzaam is, maar gewoon dat je niet snugger genoeg bent om een zoekmachine te gebruiken ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94602692
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Doe maar mij maar IF Lucio...
IF Lucio is beter ja, die had ik hiervoor, maar IF Pepe is ook echt een beest, same for IF Douglas, die echt te zwaar overrated is haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94603200
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zoek dan gewoon op een spaanse keeper van Real Madrid en je ziet er tig..Als ik op een Braziliaanse CB ga zoeken zie ik ook niet zo vaak Lucio per pagina, maar dat wil niet zeggen dat hij zeldzaam is, maar gewoon dat je niet snugger genoeg bent om een zoekmachine te gebruiken ;)
ja als ik daar op zou zoeken vind je paar paginas ja. Maar daar was ik niet op aan het zoeken en daarom zag ik hem dus amper. Daar ging het op ;) Maar ja van de rest beetje doelloos deze dicussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')