Verschrikkelijk irritant jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Fenomeno het volgende:
Gvd kutzooi, net echt tegen de allersneuste gast ook gespeeld, heel de tijd diepe ballen hoog, had 5 schoten waarvan 3 op doel, 3 goals, ik 8 schoten, 7 op doel, 1 goal, steeds herhalingen en lange celebrations en begint die lul in de 70e minuut al met achterin rondtikken
heb hiervoor 4-4-2 gespeeld met eriksen in de spits naar el hamlap :pquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is Eriksen een striker?
CF naar ST is aardig duur
Verder een topploeg, exact dezelfde 11 als die van mij, al speel ik 4-3-2-1
The Columbus Crewquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef StijnDa het volgende:
Ik dacht weer een nutteloos pakje, maar er kwam een leuke Silver uit![]()
En wel deze badge: [ afbeelding ]
Erg vet![]()
Denk dat ik hem zelf hou
Het was de badge, en die is silverquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
The Columbus Crew
in Amerika hebben ze niet alleen vette namen maar ook vette badges ja
en welke Silver was het dan?
Rood naar wit overlopend?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef Stuurver het volgende:
Ik speelde tegen iemand met hele mooie kits en ik weet nog steeds niet wat het is.
Was een shirt dat aan de onderkant overliep op wit (Ik weet dat het vaag klinkt)
Oquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het was de badge, en die is silveriets van 8k waard maar ik hou hem zelf
[..]
Rood naar wit overlopend?Dan weet ik welke je bedoelt.
Weet ook niet welk teamIets uit Frankrijk als ik me goed herinner.
Nee niet echt, mijn teampje is mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
O
maar 8K waarddamn, maar ja, jij hebt het niet nodig he
Dat herken ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee niet echt, mijn teampje is mooi![]()
8K vind ik veel voor uit zo'n pakjeIk haal af en toe gewoon wat pakjes maar een kaart die meer dan 8k waard is zit er gewoon nooit in. Moet er eigenlijk ook gewoon mee stoppen
Ja je hebt het gevoel dat het een keer mee moet vallen, maar dat is onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat herken iken toch blijf ik ze steeds kopen omdat ik ook een keer geluk wil hebben.
Is dat de update?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef psychedelicate het volgende:
Woo, de web app is heerlijk snel sinds de update van vanavond. Ga maar eens met je muis over de kaarten op de market heen. Awesome.
Een ander deel van de update is natuurlijk ook dat je nu packs online kan kopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is dat de update?
Ik vond het al opvallen jaNice
ps3 of xbox\quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef Alovenac het volgende:
Primera Division Squad:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iQngXotPbaCKg
En het sinds vandaag gebouwde Eredivisie team met 3 IF's:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dDBYNR0kbaCJ7
PS3.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
ps3 of xbox\
Edit: Na 1 dagje is dit nu mijn team: team http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gDOcfZIObaCLx
Ik ga nu mijn eredivisie team verkopen en van dat geld pique en ramos kopen.
Speelt erg fijn tot nu toe
Nimes Olympique van de Ligue 2?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het was de badge, en die is silveriets van 8k waard maar ik hou hem zelf
[..]
Rood naar wit overlopend?Dan weet ik welke je bedoelt.
Weet ook niet welk teamIets uit Frankrijk als ik me goed herinner.
Die is op de xbox al 7K mimimaal waardquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef StijnDa het volgende:
Ik dacht weer een nutteloos pakje, maar er kwam een leuke Silver uit![]()
En wel deze badge: [ afbeelding ]
Erg vet![]()
Denk dat ik hem zelf hou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |