De IF niet, want het prijsverschil is te groot, maar er zijn wel veel mensen die op dit moment pakjes kopen voor de nieuwste IFs, daar komen ook normale Dani Alves uit dus de prijs zal op dit moment een klein beetje zakken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef GuRBuH het volgende:
Zou het de prijs van de standaard Alves ook beinvloeden?
Ja zolang hij maar niet tegenover een snelle speler staatquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef GuRBuH het volgende:
Momenteel heb ik dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dS5oVRtmbawyx als mijn Argentijns team. Is Walter Samuel een goede CB? Hij lijkt me wat log/lomp?
Je hebt geen andere keuze, het is de enige CB die op hoog niveau mee kan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef GuRBuH het volgende:
Momenteel heb ik dit: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dS5oVRtmbawyx als mijn Argentijns team. Is Walter Samuel een goede CB? Hij lijkt me wat log/lomp?
Ah, was iets verkeerd gegaan. Die gasten heb ik, op VdB na, al lang niet meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt geen andere keuze, het is de enige CB die op hoog niveau mee kan.
Het is wel een beestBeetje langzaam.
Ik zie trouwens alleen Belgen in je squad![]()
Milito is pas een slak, die moet je er helemaal uitgooien voor Samuelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef GuRBuH het volgende:
OK, dan ga ik die binnenkort maar eens halen. Zit ook te denken aan Abidal, omdat ik toch Mascherano <-> Milito heb. Dan maar geen Argentijn, maar die LB's zijn slecht...
Sowieso Lopez kopen die kan je al voor 1.5k krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ah, was iets verkeerd gegaan. Die gasten heb ik, op VdB na, al lang niet meer.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hHRWTniMbaCr7
(Ja het heet nog "Spain")
AGUERO!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef GuRBuH het volgende:
OK, dan ga ik die binnenkort maar eens halen. Zit ook te denken aan Abidal, omdat ik toch Mascherano <-> Milito heb. Dan maar geen Argentijn, maar die LB's zijn slecht...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog IF Dani Alves (denk niet dat ik voor de SIF ga) en dan is het compleet
Het is toch niet normaal dat ik normaal altijd alles win, en nu in 1 keer helemaal geen kans meer maak! Nog geen 1 keer een goal kunnen maken in de afgelopen dagen, terwijl ik alles daarvoor met 2 of 3 goals verschil won!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zo is Fifa nou eenmaal, soms lukt alles en soms lukt echt niets.
Daarom is geluk vaak ook een factor in fifa
Vraag het Groningen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal dat ik normaal altijd alles win, en nu in 1 keer helemaal geen kans meer maak! Nog geen 1 keer een goal kunnen maken in de afgelopen dagen, terwijl ik alles daarvoor met 2 of 3 goals verschil won!
Ik snap dat niet, ik heb niks veranderd aan mijn speelstijl. 1e controller is kapot inmiddels, echt de frustratie is niet meer normaal!!
Hiervoor had ik een nog duurder teamquote:
Nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog IF Dani Alves (denk niet dat ik voor de SIF ga) en dan is het compleet
FC Groningen heeft ook niks aan hun speelstijl veranderd en ook daar gaat alles de laatste tijd fout.quote:
Ja, ga uiteindelijk denk ik toch maar voor Casillas, maar wilde IF De Gea een keer proberen. Geef hem een paar wedstrijden de kans en dan zie ik welquote:
Spaanse nationaliteit of Liga BBVAquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef mash_ het volgende:
Ik ga maar eens een spaans team maken. alleen dan voor heel goedkoopVolgens heb ik voor 20K max al een redelijk team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |