quote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef San_Andreas het volgende:
pagina 825 van TT ververst ook zo lekker, dahct dat het 1 - 0 stond, staat het al 3 - 2. KANSLOOS
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:21 schreef Schanulleke het volgende:
De cornervlag opzoeken alsof ze de CL-finale aan het spelen zijn. Wat een droeftoeters zijn het toch ook.
En Twente.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Swomp het volgende:
ik zie Psv eigenlijk ook wel verliezen vandaag !
Ditquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou... hopen dat PSV en Twente hetzelfde doen
Utrecht uit is dramatisch, mag geen probleem zijn voor psv. Ik hoop alleen dat Feyenoord wint, een mooie 1-2 overwinning ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Swomp het volgende:
ik zie Psv eigenlijk ook wel verliezen vandaag !
quote:
fail.. het is .. PSV - FC Utrechtquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Utrecht uit is dramatisch, mag geen probleem zijn voor psv. Ik hoop alleen dat Feyenoord wint, een mooie 1-2 overwinning ofzo
Fail van jou dus. Utrecht uit is dramatisch, daarmee bedoel ik dus als Utrecht uit speelt, dus nu in Eindhoven..quote:
Hij zegt toch Utrecht uitquote:
thuis tegen Utrecht zeg je dan in goed Nederlandsquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fail van jou dus. Utrecht uit is dramatisch, daarmee bedoel ik dus als Utrecht uit speelt, dus nu in Eindhoven..
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en hij zegt dat Utrecht uit dramatisch speelt, fail...
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fail van jou dus. Utrecht uit is dramatisch, daarmee bedoel ik dus als Utrecht uit speelt, dus nu in Eindhoven..
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe dom ben je.
Utrecht is uit dramatisch.
quote:
i lol'dquote:
Beide zullen winnen denk ik, vooral nu ze weten dat Ajax verloren heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou... hopen dat PSV en Twente hetzelfde doen
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
thuis tegen Utrecht zeg je dan in goed Nederlands
Zegt al genoeg denk ikquote:
die zitten allemaal ik de andere 3 topics die zijn geopendquote:Op zondag 20 maart 2011 14:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat is het rustig hier? Ik mis de rakkers die keihard roepen dat PSV calimero gedrag vertoond, dat Twente en PSV onverdiend winnen, dat Ajax gewoon kampioen word, dat Ajax het beste voetbal van de competitie speelt.
Ow wacht, mijn excuses, die zitten nog zeker allemaal in het uitvak in Den Haag
behalve de verdediging en keeperquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Elusive het volgende:
Ajax speelde gewoon een geweldige wedstrijd, voor hun doen.
toch ?
terecht, krijg je als je international het Nederlandse voetbal belachelijk maaktquote:
Ben benieuwd hoe Jack vanavond is bij Studio Voetbalquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Elusive het volgende:
voetbalzone is niet overblast maar ze hebben gewoon de webserver offline gezetajax falers
Ik wist het grrr.. misschien dat ik eens naar de hertgang fiets en Rutten aan ze oren trek of hij wel helemaal 100 is.. verrekte mongool dat het isquote:Op zondag 20 maart 2011 14:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Berg in de basis, vergeet t
de verdediging en keepersquote:
Die zal mijn tweets posten hoe tekenend dit is voor een Ajaciedquote:Op zondag 20 maart 2011 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Jack vanavond is bij Studio Voetbal
Ik wou het net zeggenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Berg in de basis, vergeet t
Niet dusquote:
Als Leerdam geen onterechte rode kaart had gekregen had dat 1-10 gewordenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
10-0, dat heeft Ajax zelfs nog niet te voorduren gehad
Die geven ze wel geen elleboog stoot vandaag, haal je je hele arm aan openquote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Manolev vandaag iets goed doet, gaat Gijp zeggen dat het aan zijn masker ligt.
Hij gaat er straks toch vanaf, vanwege dat ze masker niet goed zit. Of iemand schupt er goed tegen aanquote:
Uhuquote:Op zondag 20 maart 2011 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als Leerdam geen onterechte rode kaart had gekregen had dat 1-10 geworden
Maar staat wel bovenaan!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef Gramulanion het volgende:
PSV is niet echt origineel met liederen verzinnen.
Die andere supporters(groepen) gelukkig welquote:Op zondag 20 maart 2011 14:35 schreef Gramulanion het volgende:
PSV is niet echt origineel met liederen verzinnen.
Feyenoord is toch geen bedreiging voor ajax? Kun je beter een andere wedstrijd kijkenquote:
ok thxquote:Op zondag 20 maart 2011 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Singing Fritsje Philips, we worden kampioen hoooooooohohohoho etc.
Lalalalalala, Balazssss Dzsudzsaaaak vind ik wel geslaagdquote:Op zondag 20 maart 2011 14:39 schreef Buitendam het volgende:
Gaan we het nu echt de kwaliteit van elkaars voetballiedjes beoordelen? Die is overal ruk, daarom zijn het ook voetballiedjes.
Als je thuis maar oefentquote:Op zondag 20 maart 2011 14:40 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Lalalalalala, Balazssss Dzsudzsaaaak vind ik wel geslaagd
Dit dusquote:Op zondag 20 maart 2011 14:39 schreef Buitendam het volgende:
Gaan we het nu echt de kwaliteit van elkaars voetballiedjes beoordelen? Die is overal ruk, daarom zijn het ook voetballiedjes.
Dit is lachwekkend.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:38 schreef Elusive het volgende:
huilies, wat zingen ze in amsterdam dan behalve
JODEN JODEN JODEN JODEN
Altijd zeker van een plaats in de volgende ronde bij X-Factor.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:40 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Lalalalalala, Balazssss Dzsudzsaaaak vind ik wel geslaagd
Valt weinig te trollen gok ikquote:
Ik denk dat hij die ploeg met dat sparta shirt uit eindhoven bedoeldquote:Op zondag 20 maart 2011 14:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ajax, feyenoord, az,utrecht en psv?
Mij zie je niet klagen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben je zo facking blij dat het 2-2 wordt. Komt door die kloteverdediging en kutverhoeven die klote 3-2![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs als hij vandaag 3 ballen erin schiet heeft hij nog steeds maanden achter elkaar echt waardeloos gespeeld.quote:
Ik wel, als hobbyschaker...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Logisch, saaie PSV kijkt niemand naar
Haha. Koef. Nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs als hij vandaag 3 ballen erin schiet heeft hij nog steeds maanden achter elkaar echt waardeloos gespeeld.
Als je al die tijd Koef had opgesteld dan had je nu gewoon goals gehad.
Hij trekt, duwt en worstelt zich drie slagen in de rondte en stelt daarmee anderen in scoringspositie. Jammer dat dat zijn taak niet is als spits, maar ik mag er graag naar kijken. Alleen dan wel met een 2-0, 3-0 voorsprong.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs als hij vandaag 3 ballen erin schiet heeft hij nog steeds maanden achter elkaar echt waardeloos gespeeld.
Als je al die tijd Koef had opgesteld dan had je nu gewoon goals gehad.
Hij denkt dat het nog carnaval is.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef RitseB het volgende:
Waarom heeft manolev eigenlijk zo'n ding op z'n gezicht?
Omdat ie dan minder ziet en dus slechter speelt.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef RitseB het volgende:
Auditie Mask of Zorro.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef RitseB het volgende:
Dan lijkt die nog meer op die rotkop van ruttequote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef RitseB het volgende:
Jukbeen gebroken.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef RitseB het volgende:
Jouw aanvullingen zijn echt hoogstaand.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dan lijkt die nog meer op die rotkop van rutte
Radio1.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef kanslooz het volgende:
Kan iemand een stream pm'en? de mijne ligt er uit
www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef kanslooz het volgende:
Kijk je inbox.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef kanslooz het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ie dan minder ziet en dus slechter speelt.
quote:
zo kan vd Gijp niet zien dat hij speeltquote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Falco het volgende:
Manolev heeft zo'n raar masker op. Waarvoor is dat?
Zijn jukbeen doet het niet meer zo goed.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef Falco het volgende:
Manolev heeft zo'n raar masker op. Waarvoor is dat?
Omdat de sponsor van Ado Japans is.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom bij deze wedstrijd geen rouwbanden?
ditquote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef LudoSanders het volgende:
waarom wel? zo kan je elke week wel met een rouwband spelenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef LudoSanders het volgende:
KNVB had geen decreet opgesteld.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef LudoSanders het volgende:
Een tegenstander had bijna zijn schedel verbrijzeld...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom heeft die keeper van Chelsea altijd een helm op?
ADO en Ajax speelde met rouwbanden.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
waarom wel? zo kan je elke week wel met een rouwband spelen
nou enquote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
ADO en Ajax speelde met rouwbanden.
Ja, ik vind het ook overdreven. Maar daarnet speelde ze er ook mee. Maar dat is schijnbaar omdat:quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
waarom wel? zo kan je elke week wel met een rouwband spelen
quote:
Zoals eerder genoemd, het was om dat ajax weer geen kampioen gaat worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook overdreven. Maar daarnet speelde ze er ook mee. Maar dat is schijnbaar omdat:
[..]
Is het heus!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
KNVB had geen decreet opgesteld.
[..]
Een tegenstander had bijna zijn schedel verbrijzeld...
Hij had een schedelbasisfractuur door een botsing met Stephen Hunt (en vooral de knie van Hunt)quote:
Je meent het.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij had een schedelbasisfractuur door een botsing met Stephen Hunt (en vooral de knie van Hunt)
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:04 schreef Einthovuh het volgende:
Twente ook nog op 0-0 zie ik. Blijft toch lastig Excelsior uit.
De grapjes over Manolev en de keeper van Chelsea namen meer ruimte in beslag.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:05 schreef LudoSanders het volgende:
Er is een speciaal topic voor streamgeneuzel toch?
1 meter voor het doel, mist iequote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Cara het volgende:
kijk nandere wedstrijd wat was er nou weer met berg
Alsnogquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef Bombvis het volgende:
Pingel Roda, wat overdreven gefloten. Mulder stopt hem, lekker bezig
Ja, ik had ook niet verwacht dat uit de corner meteen 2-0 zou worden gemaaktquote:
Belgische arbiters (m.u.v. Frank De Bleeckere) kunnen er inderdaad niets van.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef starla het volgende:
Kutbelg fluit continu voor de verdedigende partij, maakt het een saaie wedstrijd.
Pro League? Dat is dus net iets beter dan de Jupiler League van hier?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Belgische arbiters (m.u.v. Frank De Bleeckere) kunnen er inderdaad niets van.
Kijk gerust een dagje Jupiler Pro League, je plast in je broek van het lachen...
Ben er bang voor. Had al lang 1-0 moeten staan natuurlijk. Bergquote:Op zondag 20 maart 2011 15:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ben blij dat manolev terug is![]()
Als dit maar niet weer zo'n wedstrijd als PSV - Groningen of PSV - Ado wordt
Hij was ook lekker cynisch op radio 1quote:Op zondag 20 maart 2011 15:27 schreef Bombvis het volgende:
F. de Boer was wel lekker optimistisch in z'n perspraatje, als je hem zo hoorde lijkt het net alsof die morgen de handdoek gaat werpen
Hopelijk verwacht hij niet dat Verhoeven hem vangtquote:Op zondag 20 maart 2011 15:27 schreef Bombvis het volgende:
F. de Boer was wel lekker optimistisch in z'n perspraatje, als je hem zo hoorde lijkt het net alsof die morgen de handdoek gaat werpen
Klopt.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pro League? Dat is dus net iets beter dan de Jupiler League van hier?
verander alsjeblieft die PI van je als je ooit serieus genomen wilt wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Doei Kampioenschap dankzij verdediging en Pizza
Inderdaad! En nu doordrukkenquote:
jankbalquote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
verander alsjeblieft die PI van je als je ooit serieus genomen wilt worden
Utrecht moet winnen, dat eis ik van ze.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Ragboer het volgende:
Utreg, alstublieft neem een puntje mee naar huis.
Held is het!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Manolev met een goede voorzet, dat word maandag weer smullen bij VI
Smullen met Gijpoquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef aight1 het volgende:
Manolev speelt wel echt heel goed de laatste tijd
Duidelijk aan het groeienquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef aight1 het volgende:
Ik zie 'm gewoon de hele tijd voorin staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef aight1 het volgende:
Het is een gemankeerde rechtsbuitenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zie 'm gewoon de hele tijd voorin staan.
Nah hij kreeg een beste kans. schot mistte het doel op een haar naquote:
Daar heb je kans van ja, volgende week met Twente-psv zal ajax waarschijnlijk wel inlopen (of dat moet gelijk worden en Heracles moet stunten bij ajax)quote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Dodelijk als PSV en Twente beiden winnen lijkt me. Al loopt Ajax volgende week wel weer in natuurlijk.
Laat ons hopen dat Utreg nog even scoortquote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Dodelijk als PSV en Twente beiden winnen lijkt me. Al loopt Ajax volgende week wel weer in natuurlijk.
Heracles is in bloedvorm, die kunnen het Ajax behoorlijk lastig gaan makenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar heb je kans van ja, volgende week met Twente-psv zal ajax waarschijnlijk wel inlopen (of dat moet gelijk worden en Heracles moet stunten bij ajax)
Denk het nietquote:
Graagquote:
Dit was niet echt een faal. Vooral een goede redding van Vorm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |