KNVB had geen decreet opgesteld.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:56 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom bij deze wedstrijd geen rouwbanden?
Een tegenstander had bijna zijn schedel verbrijzeld...quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom heeft die keeper van Chelsea altijd een helm op?
ADO en Ajax speelde met rouwbanden.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
waarom wel? zo kan je elke week wel met een rouwband spelen
nou enquote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
ADO en Ajax speelde met rouwbanden.
Ja, ik vind het ook overdreven. Maar daarnet speelde ze er ook mee. Maar dat is schijnbaar omdat:quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
waarom wel? zo kan je elke week wel met een rouwband spelen
quote:
Zoals eerder genoemd, het was om dat ajax weer geen kampioen gaat worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook overdreven. Maar daarnet speelde ze er ook mee. Maar dat is schijnbaar omdat:
[..]
Is het heus!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
KNVB had geen decreet opgesteld.
[..]
Een tegenstander had bijna zijn schedel verbrijzeld...
Hij had een schedelbasisfractuur door een botsing met Stephen Hunt (en vooral de knie van Hunt)quote:
Je meent het.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij had een schedelbasisfractuur door een botsing met Stephen Hunt (en vooral de knie van Hunt)
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:04 schreef Einthovuh het volgende:
Twente ook nog op 0-0 zie ik. Blijft toch lastig Excelsior uit.
De grapjes over Manolev en de keeper van Chelsea namen meer ruimte in beslag.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:05 schreef LudoSanders het volgende:
Er is een speciaal topic voor streamgeneuzel toch?
1 meter voor het doel, mist iequote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Cara het volgende:
kijk nandere wedstrijd wat was er nou weer met berg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |