verander alsjeblieft die PI van je als je ooit serieus genomen wilt wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Doei Kampioenschap dankzij verdediging en Pizza
Inderdaad! En nu doordrukkenquote:
jankbalquote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
verander alsjeblieft die PI van je als je ooit serieus genomen wilt worden
Utrecht moet winnen, dat eis ik van ze.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Ragboer het volgende:
Utreg, alstublieft neem een puntje mee naar huis.
Held is het!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Manolev met een goede voorzet, dat word maandag weer smullen bij VI
Smullen met Gijpoquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef aight1 het volgende:
Manolev speelt wel echt heel goed de laatste tijd
Duidelijk aan het groeienquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef aight1 het volgende:
Ik zie 'm gewoon de hele tijd voorin staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef aight1 het volgende:
Het is een gemankeerde rechtsbuitenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zie 'm gewoon de hele tijd voorin staan.
Nah hij kreeg een beste kans. schot mistte het doel op een haar naquote:
Daar heb je kans van ja, volgende week met Twente-psv zal ajax waarschijnlijk wel inlopen (of dat moet gelijk worden en Heracles moet stunten bij ajax)quote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Dodelijk als PSV en Twente beiden winnen lijkt me. Al loopt Ajax volgende week wel weer in natuurlijk.
Laat ons hopen dat Utreg nog even scoortquote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Dodelijk als PSV en Twente beiden winnen lijkt me. Al loopt Ajax volgende week wel weer in natuurlijk.
Heracles is in bloedvorm, die kunnen het Ajax behoorlijk lastig gaan makenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar heb je kans van ja, volgende week met Twente-psv zal ajax waarschijnlijk wel inlopen (of dat moet gelijk worden en Heracles moet stunten bij ajax)
Denk het nietquote:
Graagquote:
Dit was niet echt een faal. Vooral een goede redding van Vorm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |